Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Gp 1.3 Multijet 75 bg performans

  1. #1
    çağatay bektaş
    stingraycacu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2008
    Mesajlar
    30
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 5

    Standart Gp 1.3 Multijet 75 bg performans

    meraba arkadaşlar daha önceden de sitenize üyeydim ama pek aktif olamamıştım. Belki daha önce de yazılmıştır ama ben burdan bir daha yazmak istedim. Ben daha önce şirkette benzinli palio kullanıyodum. Kendi şahsıma da artık gp multijet almak istiyorum. Ama bunun iki seçeneği mevcut bir tanesi 75 bg 5 ileri diğeri 90 bg lik 6 ileri versiyonları 75 bg lik alındığı takdirde araç performansı hakkında bilgi verirmisiniz.Yeterli kalıyomu gp kullanıcıları olarak size danışmak istedim slmlar ankaradan çağatay.

  2. #2
    Erkan Karakan
    SpyHunter33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/01/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.896
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 732

    Standart

    Çağatay bey kardeişim75 hplik ve 90hp liklere baktığımızda bana kalırsa 90hp olanlar daha mantıklı geliyor. neden derseniz 75hp olanlar aracın bir tondan ağır olan kendi ağırlığı ve araca biraz yüklendiğiniz de ( yolcu sayısı eşya ve gaz pedalına fazla yüklenme ) araç yakıt olarak yükselecektir. Ama 90hp olanlarda güç olayı biraz daha yüksek olduğundan performans olarak daha memnun kalırsınız kanısındayım. Sitemizde benim gibi 75hp kullanıp performansından memnun olan çok arkadaşımız var ama tabi içimizden 90hp miz olsa daha mı iyi olurdu dediğimiz günlerde oluyor
    Artık Fiorinolu

  3. #3
    SERDAR ÖZLÜ
    serdar2362 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2009
    Yaş
    61
    Mesajlar
    1.860
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BY 7694
    Edilen teşekkür: 1623

    Standart

    Yeterli kalmaktan kasıt ney. Eğer güç istersen 90 HP. Yok ben arabayı sakin kullanırım diyorsan 75 HP. Ama her ikiside subaru gibi değil. Dynamic olan arabalarda daha farklı konfor var. Benim Active ama hız sabitleyici ve sunroof dışında hiçbir şeyine ihtiyacım olmadı.

  4. #4
    TOLGA YENİCE
    Intelligence Officer magic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    1.418
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 420

    Standart

    Serdar abinin de dediği gibi kullanım amacına göre değişir, sonuçta bunlar dizel arabalar ve ne olursa olsun fazla sıkıştırmaya, zorlamaya gelmezler. Performans arabası değiller çünkü, ancak 75 liklerin de 90 lıkların da kendilerine göre performansları var ve kesinlikle kullanıcısını tatmin ediyor. Yakıt sarfiyatı konusunda ise aralarında çok ciddi farklar yok. Donanım ve konfor özelliklerine bakıldığında 90 lıklar tabiki daha cazip geliyor.

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #5
    bbrh kkk
    burhankutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/02/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.026
    Nereden
    Malatya
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    46***60
    Edilen teşekkür: 306

    Standart

    çağatay 75 lik kullanan biri olarak yokusta 10 numara tıkabasa dolu en dik rampada bile banamısın demiyor performansı ha yokuş ha düz hiç fark yok ve emin ol yakıt tasarrufu zaten söylememe bile gerek yok. bizim burdaki yokuşlar hele gelmeyen bilmez burda bile banamısın demiyor ise daha söyleyecek laf yok

  7. #6
    Yasemin ŞENŞATIR
    JASMINE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    46
    Mesajlar
    9.382
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Plaka
    35 EF 585
    Edilen teşekkür: 4817

    Standart

    Benim aracımda 75'lik ve gayet memnunum. Herhangi bir sorunum yok. Şimdiden hayırlı olsun.

  8. #7
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    44
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    75 hp likle 90 lık arasında aman aman bir fark göremedim ben zaten yokta kalkışlarda ve düşük viteelerde hiç fark yo diyebilirm .. Sadece uzun yolda 90 lıkların 6,vites ayrıcalığı var o da ooo kadar önemli diil

  9. #8
    İrfan Demirer
    kaptan_ahab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/03/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    954
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 378

    Standart

    Araca çok yüklenmediğin durumlarda bu farkı sana hatırlatacak pek faktör yok.Aracım keşke 90 bg olsaymış dediğim olmadı.

  10. #9
    İbrahim Öğretmen yanında Albea Sole Prem.Plus
    Moderatör ibrahim06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/02/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    2.749
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 1131

    Standart

    75 hp'lik oldukça tatmin edecektir.

  11. #10
    Kaan ARMAĞAN
    KaNaRM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    23
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    bende 75lik kullanıyorum yani araçtan çok fazla bişey beklemek gerekir ama ben memnunum yani sonuçta araçtan beklentilerimiz belli. biraz daha performas arıyorsanız tabi ki 90 daha iyi .

  12. #11
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    46
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Sonuçta turbo dizellerler torklarıyla ön plandalar.Her iki motor seçeneğinin de torkları birbirlerine çok yakın ve yüksek olduklarından performans konusunda pek bir fark göremezsiniz.Aradaki 15bg in son hız ve hızlanmaya katkısı var küçük bir miktar,

    Hayırlısı olsun...

  13. #12
    Erdem Bozdağ
    GP Hastası Erdem Bozdağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    2.936
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1126

    Standart

    75 lik tatmin etmezse chip+filtre ile 90 lıklara bile el sallarsınız

  14. #13
    Halit BEBEK
    nerhal61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/02/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    815
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    BIZEHERYERTRABZON
    Edilen teşekkür: 257

    Standart

    Vallahi arkadaşım sıfır titanyum focus dizel aldı yazın...Arabanın performansı falan süper ama ş.içinde cok yakıyor melet....7 lt civarında...Motor ısınana kadar 6-7 km lik güzergaha ancak gelmiş oluyor...
    Punto Evo 1.4 77BG Dynamic Dualogic BRC LPG (Önceki)

    Astra 1.4 T 140BG Cosmo Manuel Benzinli

  15. #14
    KEREM Uçgunoğlu
    M@GIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2009
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.037
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 346

    Standart

    performans derken beklentini netleştirmen gerek. 75 le 90 arasında öyle çok büyük fark yok. ama 90 lık değişken turbo olduğundan torku devir bandına daha dengeli dağıtılmıştr. Buda daha fazla esneklik sağlamaya yöneliktir.
    75 lik bana tatminkar bir performans sunuyor şimdi araç alıyor olsam 90 lığı tercih ederdim.
    75 alıp cip olayına girmeyi pek düşünme doğurudan 90 al daha rahat et. verdiğin parayı satarkende kazanırsın ama chipli araçların ikinci elde pek yüzüne bakılmaz. değer kaybı yaşarsın.

  16. #15
    çağatay bektaş
    stingraycacu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2008
    Mesajlar
    30
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    teşekkür ederim tavsiyeleriniz için illaki bgden ziyade turbo dizel veya benzinli araçlarda tork daha ön planda oluyor nitemik gücü yere aktarmakda iş bitiyo sonuç olarak ortalama 15 bg arada fark var 75 bg olanların şehir içinde 5 ileri şanzımanla daha aktif olabileceğini şehirler arası yollarda 6 ileri şanzımanın aktif olabileceğini aman aman bir farkın olmadını sölediler tabiki turbo dizel bu araçlarda tam gaz gitme sıkıştırma gibi bir ihtimalimiz herzaman olmaz ama benim teredüttüm jantlara meraklı biri olarak biraz ebatları büyüttümüz ve üstüne yolcu sayısı arttığı zaman çekişi nasıl olur düşüncesiydi ama yeni nesil turbo dizeller baya tatminkar anladım kadarıyla çok fazla abartmadımız zaman bi problem olacanı zannetmiyorum kısmetse gp nin tadına varmak istiyorum bakalım.

  17. #16
    Çağatay Güldalı
    ExTReMe_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/10/2009
    Mesajlar
    553
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 127

    Standart

    walla güzel kardeşim bende 75 hp kullanıcısıyım oldukça memnunum yani arabamdan 5 kişiydik arabada 200 gördüm ama tek kişi olsam 210 rahat görüceğine inanıyorm basınca gidiyor basmayınca da yakmıyor 1. viteste fln bastıgın zaman koltuga yapıstırır yani merak etme mesela bn arabamın 2. vitesine hastayım nedense

  18. #17
    Fırat Serhat
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. demon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    867
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 234

    Standart

    75 bana çok rahat yetiyor. Araç alırken kriterim performans değil ekonomik olmasıydı. 75 ile hiçbir sıkıntım yok

  19. #18
    ali veli
    alicanveliy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/08/2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    219
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 54

    Standart

    Ev sahibimizin 1.6tdci ford focusları vardı. Bir iş için benim 75hp lik gp'me binmişti. Büyük bir şaşkınlıkla bana dediği "Ya senin araba amma gidiyor". Gerçi performans filtresinden, motor silkine hiçbirşeyi esirgemiyorum. Ve binince kalitesine çok şaşırmış, Fiat'tan böyle bir araba beklemediği belli.
    75 hp gayet iyi bir seçim. Yeterli. Ama 90hp e hayır denilmez.

  20. #19
    taylan durğal
    ttayyllann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2013
    Yaş
    32
    Mesajlar
    56
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Ben Puntomu alırken performansta bekliyodum zaten dizel motor hakkında çok araştırma yaptım turbosu yeterince tatminkar deviri 2000 üstüne çıkardınmı araba arkaya yapıştırıyo sonuçta dizel deriz çok basma deriz ama basmayanımız pek yoktur heralde 75 lik şehir içi arada sırada şehirdışıysa yeter . ama uzun yolda rahat ediyim kalkışlarda dahada etkili olayım falan diyosan 90 lık tercih et emin ol 75 lik arasında aman aman fark yok 2 sinide kullandım tecrübeye sabittir.

  21. #20
    Cemil Şen
    fotobelit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/10/2011
    Yaş
    48
    Mesajlar
    3.062
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 859

    Standart

    Sanırım ikna olmuştur..Şimdiki aracı ne onu merak ettim (3 yıl)

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. 1.3 Multijet Kutu içi Performans Filtresi (Grandepunto dizel)
    oceans tarafından Satılık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 21/11/2010, 21:35
  2. 1.3 multijet motor performans
    terazi12345 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 61
    Son Mesaj: 23/05/2010, 09:17
  3. Simota grande punto 1.3 multijet performans kabin içi filltre
    uLTRa GP tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 20/04/2009, 15:18
  4. 1.3 Multijet Kutu içi Performans Filtresi
    By_FRee tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 06/11/2008, 20:20
  5. Performans...!!!
    ERC tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 15/09/2007, 15:10

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Gp 1.3 Multijet 75 bg performans Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com