Sayfa 2/2 İlkİlk 12
31 sonuçtan 21 ile 31 arası

Konu: Toyota çöküşte

  1. #21
    Hasan Ozturk
    htozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/09/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    59
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Toyota'dan ekmek yiyen biri olarak durum benim icin cok uzucu..Ve nasil oldu da buralara kadar ilerlediyi az cok tahmin edebiliyorum..Sorunun ne olduguyla ilgili guzel bir makale gecti elime ve burda paylasmak isterim..Ne yazikki turkcesini bulamadim..

    https://www.designnews.com/article/446480-Toyota_s_Problem_Was_Unforeseeable.php

    Linkten okuyabilirsiniz

  2. #22
    barış erol
    barbar74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/12/2009
    Mesajlar
    190
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 64

    Standart

    Alıntı gurik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halen city diyorsunuz pes ya... City ücretsiz değişiyor diye uçakla yazı mı yazacaklar gökyüzüne..Eğer çok şikayetçiyseniz binmezsiniz satarsınız. hem bu şekilde iğrenip hem de gp ye binmeniz acayip bir durum oluyor.

    Not: Toyota hatasını 2 ölümlü kazaden sonra kabul etmiş ve geri çağırmaya başlamıştır. CİTY YÜZÜNDEN ÖLEN OLMADI ÇOK ŞÜKÜR. Doğru mu?
    Evet serhat arkadaşım halen city diyorum...
    Forumlarda daha 2, 3 gün önce bir bayan gpsinde sorun olduğunu servistede 3000 tlye yakın ücret istediklerini yazmış forumları okursan görürsün. Yani ağlamayana emzik yok anlayışına sahip bizlerin arkadaşa tavsiyesi yok fiyat müşteri hizmetlerini ara yok başka servislerede bak ara yok mahkemeye verecem diye tehtit et uğraşınca ücret alınmıyor vs. gibi tavsiyelerde bulunuyoruz. eee kabul ettiyse hala neden uğraştırıyorlar bizleri. Arabamızı servisi direk götürdüğümüzde hanımefendi yada beyefendi bu bizim kronik sorunumuz diye hiç sinir krizi geçirtmeden halledemiyorlar. İşte benim hayıflanmam bunda... Toyata daha arıza vermeden araçlarını geri çağırıp sorununu çözerken fiat illede arıza yapmasını bekliyor ve bir dolu prosedürü gerçekleştirdikten sonra tamiride insaflarına kalıyor...
    Evet serhat arkadaşım bu arada ya benim yazdıklarımı tam anlamadan direk mesajı döşemişsin yada ben yazdıklarımı okuyunca anlayamıyorum. Ben ''aracımdan iğreniyorum'' ve ''Çok şikayetçiyim'' diye anlamlar çıkaramadım vede böyle beyanlarım yok. Bunları nereden çıkardın??? Aracımı beyenerek aldım sorunlarına rağmen beyenerekte biniyorum. Sat falan demişsin... araç benim değilmi ister binerim ister satarım ister kapının önüne çeker içinde tavuk beslerim.
    Eğer burası gp severlerin buluştuğu, arkadaşlık ettiği, fikirlerini, sorunlarını paylaştığı bir platformsa bende gp sahibi vede bu sitenin bir üyesiysem benimde fikirlerimi yazmamda sorun olduğunu düşünmüyorum vede seni neden rahatsız ettiğimi anlamış değilim... Damarımı kessen gp akar mantığıyla takım tutar gibi marka tutmayı bırakıp, haklara saygılı nezaket kurallarınla tartişmak en güzeli bence...
    Serhat arkadaşım sana kazasız belasız iyi günler iyi forumlar diliyorum...

  3. #23
    Serhat SİPAHİOĞLU
    gurik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/01/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    1.314
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BT 4942
    Edilen teşekkür: 537

    Standart

    Fiat'a gelince nerdeyse araçların kronik sorunu city arızasından mağdur olan veya olacak müşterilerinin ne can nede mal güvenliğini düşünmeden amacı sadece araç satıp daha sonra büyük bir yüzde oranıyla müşterileri tarafından beğenilmeyen yetkili servislere bizi mecbur bırakıyorsa, bir problem olduğunu kabul edip bunu göz ardı ediyorsa ve gerekeni yapmıyorsa...
    benim düşüncem bu yorum sizin...

    Arkadaşlar bu ne demektir yahu? Burada eleştiri mi yapılıyor eksik bilgilerle şahsi düşüncelerle bir yargılama ve kötüleme mi yapılıyor. Okuduğumuzu anlayacak kapasitede insanlarız. Bu sözleri yazan bir arkadaş fiat marka araca binmemeli. Yaşadığı bazı olumsuzlukları genelleyemez. Ben de hiç sorun yaşamadım ne olacak şimdi? Yaşadığım sorunları da her araçta olabileceği için mazur gördüm ve servise düzelttirdim. Bir dayanışma ve paylaşım sitesinde ortak payda FİAT GRANDE PUNTO ve Bravo ise bu değerleri insafsızca karalamak çok ayıp.Hiç bir firma ürettiği maldan ötürü can kaybı olsun istemez.Servisleri de öyle çakal kaldırım altı yerler gibi beğenmediğimiz servisler değildir. Eleştiri yapmak bu değil. Eksikleri ve yanlışlıkları uygun dille yansıtmalı. İnsanlar bu forumu okuyup bilgi ediniyor. Şahsi sorunları genelleştirmeyelim.

    Bu arada Barış EROL arkadaşıma geçmiş olsun diliyorum. Değerli eşine Acil şifalar diliyorum. Açtığı konuda Puntoya ettiği teşekkür canı gönülden gelmiş gibi.Düşünün ki GP punto1 den daha sağlam bir araç. Sanırım puntoya ve fiat'a karşı görüşleri değişmiş.
    Konu gurik tarafından (03/02/2010 Saat 20:03 ) değiştirilmiştir.
    Gezgin Gp.

  4. #24
    barış erol
    barbar74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/12/2009
    Mesajlar
    190
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 64

    Standart

    Serhat arkadaşım geçmiş olsun mesajına teşekkür ederim.
    Konu barbar74 tarafından (03/02/2010 Saat 20:15 ) değiştirilmiştir. Sebep: ekleme

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #25
    Serkan İşler
    gNeLL srkn15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/12/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    247
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 69

    Standart

    Alıntı gurik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halen city diyorsunuz pes ya... City ücretsiz değişiyor diye uçakla yazı mı yazacaklar gökyüzüne..Eğer çok şikayetçiyseniz binmezsiniz satarsınız. hem bu şekilde iğrenip hem de gp ye binmeniz acayip bir durum oluyor.

    Not: Toyota hatasını 2 ölümlü kazaden sonra kabul etmiş ve geri çağırmaya başlamıştır. CİTY YÜZÜNDEN ÖLEN OLMADI ÇOK ŞÜKÜR. Doğru mu?
    +1000

    toyota çağırıyor KALİTE.

    Fiat çağırıyor KALİTESİZLİK.

    böyle bir saçmalık var mı yahu?

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #26
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    Keşke fiatta sorunları çözmek için araçları geri çağırım yapacak kadar olgun bir ticari anlayışa sahip olabilse.
    Örnek bir kaç kronik sorun( bana göre ),
    Punto ve bravolardaki vites halatlarının donması yani halattaki yağın kalitesizliği(vites donması dediğiniz olay)
    Bravolarda arka burçların ses yapması.
    ---
    Burç porblemini yaşayan birinin servisle olan irtibatını söyleyeyim size.(Allaha şükür bende bişey yok ama ertafımda ses yaptığı için değiştiren bravo sahipleri mevcut)
    -Aracınızdaki ses arka burçlardan geliyor değişmesi gerek.
    -Aracımın garantisi var ordan yapılcak değilmi?
    -Tabikide zaten bu burç problemi nerdeyse bütün bravolarda var. Fabrikanında haberi var. Ancak bizde geri çağırma gibi bir olay söz konusu olmadığı için bunu hisseden müşterilerimiz şikayette bulundukları taktirde değiştiriyoruz garantiden.
    (Ben bunu yaşayıpta bana anlatan şahsın yalancısıyım. Kesinlikle doğruluğunu bilmiyorum yada idda etmiyorum ancak duyunca sinir olmuştum ve eğer gerçeksede burda, fiatın geri çağırmayarak sadece servise şikayet bildiren müşterilerin araçlarını düzelttikleri gerçeği varki oda bence büyük bir ayıp.)
    Konu Murat Gürakan tarafından (04/02/2010 Saat 10:17 ) değiştirilmiştir.

  9. #27
    barış erol
    barbar74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/12/2009
    Mesajlar
    190
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 64

    Standart

    Bir anımı paylaşmak istiyorum...
    Darty firmasından ps3 almıştım. Hatırladığım kadarıyla ürünü perşembe günü etiket fiyatı 1080 liraya satın aldım. Pazartesi günü hiçbir talepte bulunmadan konuyla ilgili hiçbir fikrim bile yokken dartyden telefon geldi ps3'ün fiyatı 850'ye düşmüş beyefendi aradaki farkı sadece adımı soyadımı söyleyerek alabileceğim söylendi vede hiçbir zorluk çekmeden gidip tahsil ettim. Bir müşteri olarak satış sonrası hizmetlerini gayet başarılı buldum. Şuan dartye güvenim arttı vede bir elektronik alet alacağımda ilk tercihimi bu firmadan yana kullanıyorum...
    Şimdi bu konulara yaptığım yorumlara gelince benim derdim ne fiat ne toyota yada diğer markaları kötülemek nede kalitelerini tartışmaktır. Bir müşteri olarak satış sonrası hizmetlerin, fiat firması gibi büyük bir firmanın daha verimli bir sekilde vermesini istememdir. Yazdığım örnekteki gibi benim bir talebim olmadan yada sorun yaşamadan firmaların biz müşterilerine, ürünlerinin arkasında olduğunu hissettirmesidir.
    Bunlar benim sahsi düşüncelerim. Katılıp katılmamakta tabiki sizin şahsi görüşleriniz ne ben size nede sizler bana katılacaksınız diye bir kaide yok tabiki farklı düşünebiliriz.
    Son olarakta gp suana kadar kullandığım modeller arasında zevkle bindiğim her detayını çok beğendiğim bir araç, değiştirirsemde tercihim evo olabilir.

  10. Bu mesajı için 2 kişi barbar74'ye teşekkür etti:


  11. 04/02/2010, 20:49


  12. #28
    Serhat SİPAHİOĞLU
    gurik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/01/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    1.314
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BT 4942
    Edilen teşekkür: 537

    Standart

    Alıntı barbar74 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir anımı paylaşmak istiyorum...
    Darty firmasından ps3 almıştım. Hatırladığım kadarıyla ürünü perşembe günü etiket fiyatı 1080 liraya satın aldım. Pazartesi günü hiçbir talepte bulunmadan konuyla ilgili hiçbir fikrim bile yokken dartyden telefon geldi ps3'ün fiyatı 850'ye düşmüş beyefendi aradaki farkı sadece adımı soyadımı söyleyerek alabileceğim söylendi vede hiçbir zorluk çekmeden gidip tahsil ettim. Bir müşteri olarak satış sonrası hizmetlerini gayet başarılı buldum. Şuan dartye güvenim arttı vede bir elektronik alet alacağımda ilk tercihimi bu firmadan yana kullanıyorum...
    Şimdi bu konulara yaptığım yorumlara gelince benim derdim ne fiat ne toyota yada diğer markaları kötülemek nede kalitelerini tartışmaktır. Bir müşteri olarak satış sonrası hizmetlerin, fiat firması gibi büyük bir firmanın daha verimli bir sekilde vermesini istememdir. Yazdığım örnekteki gibi benim bir talebim olmadan yada sorun yaşamadan firmaların biz müşterilerine, ürünlerinin arkasında olduğunu hissettirmesidir.
    Bunlar benim sahsi düşüncelerim. Katılıp katılmamakta tabiki sizin şahsi görüşleriniz ne ben size nede sizler bana katılacaksınız diye bir kaide yok tabiki farklı düşünebiliriz.
    Son olarakta gp suana kadar kullandığım modeller arasında zevkle bindiğim her detayını çok beğendiğim bir araç, değiştirirsemde tercihim evo olabilir.
    İŞTE KALİTELİ BİR yorum... Bu cümlelerinizin altına imzamı atarım. Kesinlikle katılıyorum.müşteri memnuniyetinin sonu yoktur. Yapılan tüm iyileştirmeler toplam yaşantı kalitemizi artırır. Biz bu forumla bir ortak ses ve duruş sergilersek firmalar da kendini geliştirme ihtiyacı hisseder. Sonuçta toplam kalitemiz artar.
    Saygılar...
    Gezgin Gp.

  13. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  14. #29
    barış erol
    barbar74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/12/2009
    Mesajlar
    190
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 64

    Standart

    Serhat arkadaşım ortak bir paydada buluşmamıza çok sevindim.
    Zaten çok kaliteli bir siteye sahibiz. Zaten kalitemiz araç olarak seçtiğimiz gp'lerimizden belli

  15. #30
    Serhat SİPAHİOĞLU
    gurik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/01/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    1.314
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BT 4942
    Edilen teşekkür: 537

    Standart

    neden buluşmayalım ki Barış. Zaten ortak paydamız GP. Ben sadece eleştirilerimizin acımasız bir hal almasını kabul edemiyorum. Sonuçta orta sınıf seri üretim araçlar kullandıklarımız. Esas amacımızın deneyim ve gözlemlerimizi en önemlisi isteklerimizi sitemiz sayesinde ortak bir ses olarak firmalara ve Gp meraklılarına sağlıklı bir şekilde iletebilmek olmalı. Yoksa tabii ki herkesin ve her makinanın her firmanın eksik bir yanı olacaktır. Doğanın kanunu bu.
    Teşekkür ederim sana.Ayrıca tekrar geçmiş olsun diliyorum.
    Gezgin Gp.

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #31
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    Çok iyi bir konuya parmak bastınız. Araçların satış fiyatları belirlenirken daha çok kazanmak değilde olacağı ne ise onu muthiş bir ayarlama ile baştan sonuna kadar o fiyatla gitmeli. Müşteri memnuniyetini artıran en buyuk faktorlerden birisidir. Arabayı alıyorsunuz birkac ay sonra binlerce tl fiyatı düşüyor. Sanırım bu konuda en duyarlı marka Honda, fiyat politikasınıda musteri memnuniyeti politikasına dahil ediyorlar.

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Toyota GT 86
    Mehmet SOVUK tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 10/08/2012, 18:03
  2. 2000 Toyota avensis
    Scratch tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 27/05/2011, 21:35
  3. Toyota FT-86 Concept
    KaGaN tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 01/03/2010, 11:29
  4. Hangisi doğru Toyota mı, VW mi?
    narkoz30 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 15/11/2009, 20:58
  5. Tek KişiLİk ToYOtA
    microab tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 11/10/2007, 17:49

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com