- Sinyal kollarına dokunup bıraktığında kısa süreli sinyal vermesi hoşuma gitti. çok pratik sollamalarda..
onur bu yeni bir özellik mi benim GP yapmıyo bu sinyal işini, baya baya indirip kaldırman gerekiyo bazen sinir bile oluyorum...
- Sinyal kollarına dokunup bıraktığında kısa süreli sinyal vermesi hoşuma gitti. çok pratik sollamalarda..
onur bu yeni bir özellik mi benim GP yapmıyo bu sinyal işini, baya baya indirip kaldırman gerekiyo bazen sinir bile oluyorum...
sinyal kolunu indirip kaldırınca yapmıyor ama tam indirmeden (yani tıklatmadan) bir kere hareket ettirince 2-3 kere sinyal verip kapatıyor kendini. bende çok sevdim bu özelliği.
Bütün özellikler bir anda aklıma gelmiyor ama güzel detaylar var.
Mesela kontağı kapatınca farların kapanması ve iç aydınlatmanın otomatik yanması güzel. Ayrıca kontağı kapatınca kapıyı açana kadar camlarda çalışmaya devam ediyor. Ben hep camı kapatmayı unutup tekrar kontağı çevirmek zorunda kalırdım eski arabalarda..
Hıza göre ses seviyesinin değişmesi, grafik ekolayzır bulunması güzel. daha ne diyim![]()
Konu memox tarafından (04/06/2009 Saat 16:31 ) değiştirilmiştir.
akşam mutlaka denicem sağol![]()
bugün aracımla biraz daha dolaştım.kullandıkça hoşuma gitmeye başladı.vites geçişleri düne göre daha yumuşaktı.ayrıca araç çok sessiz çalışıyor.çekiş probleminin düşük devirde olduğunu anladım.devir 3000 i geçtiğinde çok atak bir araç haline geliyor.
bende salı günü aracımı aldım. 2 günde 400km yaptım ağırlıklı olarak şehir içi. vites geçişleri normal bence yalıtım olarak beklentimden daha ii. sol ön çamurluktaki davlumbaz sanki lastiğe sürtecek gibi duruyor seviste göstereceğim onu. bide araca mp3 çalar nasıl bağlıcaz?? herhangi bi aux girişi bulmadım. siyah aldım ama iimi yaptım bilmiyorum) anında tozları toplayı veriyo üzerine
Ben alalı 2 ay oldu, 4 kez uzun yola gidip geldim, şu an 5100 km'de. Arabamdan her bakımdan çok ama çok memnunum. Nesinden rahatsızsın deseler söyleyecek birşeyim yokBelki ön aksamdan çok ses geldiğini söyleyebilirim ama yolu da hissetmek lazım biraz öyle değil mi
Dizaynıyla, konforuyla 4/4 lük bir araç bence. Hala ilk günkü kadar aşığım.
Yakıt tüketimimi daha önce de yazmıştım, şu an trip A'da görünen değer 4.3 lt/100km. Bu değer şehir içi-dışı karışık. Eğer gaza fazla basmamaya dikkat ederseniz yakıt tüketimi konusunda çok cimri bir araç
Tekrar araba alacak olsam hiç düşünmeden Grande Punto alırım. Sadece biraz daha para verip dynamic mi alsam acaba diye düşünürüm belki![]()
arkadaşlar bu trip a b olayını pek anlayamadım.ben de KM/LT de 10,6 falan gösteriyor.çok mu yakıyor sizce? silecek kolundaki tuştan ortalama yakıt tüketiminden bakıorum.doğru yer midir? yardımcı olrsanız sevinirim.
trip A bilgisayarı normal kullanımda sıfırlanmıyor. trip B'yi kola uzun süre basarak sıfırlayabiliyorsunuz.
-arkadaşlar torpido ve plastik aksam temizliği için neler kullanabiliriz? hepsiburada da sonaxın indirimli ürünleri var.sizce nasıl sonuç verir?
-koltuk için kılıf ya da minder düşündünüz mü?
-internetten uygun fiyata araç trafik seti alan oldu mu?
torpido ve diğer plastik aksamı koruma ve temizlemeyi kastetmiştim.çatlama yapmayacak bir ürün.sonaxın mat torpido temizleyicisi şu linkte:
Hepsiburada.com : SONAX TORPİDO TEMİZLEYİCİ MAT ( 283200 ) | Oto Aksesuar
sence iyi bir ürün müdür?
Merhaba Arkadaşlar. GP mi alalı 2 gün oldu. Acaba sizdede mesela saga dönmek için sinyal verdiginizde ve manevrayı yaptıgınızda sinyal kolu otomatik olarak atar atmaz 2 yada 3 kere sol tarafa (yani ters istikamete) aracın sinyal verdigi oluyormu? bunu herzaman yapmıyor ama ne alaka anlıyamadım?
Teşekkürler.
Onu yapması normal bendede oluyor. Eğer sinyali direksiyonu döndürmeye başladıktan sonra verirsen geriye toplarken fazladan topluyor terse sinyal veridiyor. ama ufak bir direksiyon hareketiyle tekrar kapanır.
Aslında önce den sinyali verip sonradan direksiyonu çevirmek gerekiyor. direksiyonu cevirmeye başladıktan sonra verirsen böyle yapıyor bendede yaptı.
Cd düğmesine 2 kere bas aux yazarsa vardır. Teyp in arkasındadır bağlam için site içi arama yap. Bu konuda detaylı bilgi var. Özelikle ozzy arkadasımızın verdiği bilgiler bu konuda iyi gibi.
grafik ekolayzır oldugunu bilmiyordum. Ya ben kullanma kılavuzu okumadım bu aracın şimdi aklıma geldi. okuyayım bari.
Konu anvil tarafından (06/06/2009 Saat 16:52 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood
grafik ekolayzır olduguna emin misiniz?
Orhan Okay
Yaşar Üniversitesi Endüstriyel Tasarım Bölümü Öğretim Üyesi
[QUOTE=testo19;228721]- Sinyal kollarına dokunup bıraktığında kısa süreli sinyal vermesi hoşuma gitti. çok pratik sollamalarda..
yok dün denedim bende olmuyo
yeni bir özellik olabilir bu...
merhaba arkadaşlar,
29 martta bende arabama kavuştum1 haftadır eşşeğe biner gibi biniyorum ve 900 km yol yaptım. kullanırken gaza basmamaya oldukça dikkat ediyorum ama ort. 6.5 lt yakıyor köprü trafiği yaşayan arkadaşlarda durum nasıl?
ilk izlenimlerime gelince;
+ iç ve dış tasarıma bindikçe daha da aşık oldum. gerçekten b segmenti araçlar içinde fiestadan sonra en iyi tasarım. clio, corsa ve polo köpeği olamaz puntonun. fiestanın da aslında dış tasarımını o kadar beğenmiyorum ama içi harika. onu ayrı bir köşeye koyuyorum.
+ ses yalıtımıyla ilgili forumda olumsuz görüşleri okuyunca biraz tırsmıştım. ama yalıtım beklentimi karşıladı. evet daha iyi olabilirdi, rüzgar sesi azda olsa geliyor ama rahatsız edici boyutta değil. b segmenti için gayet iyi
+ rampa performansına hasta oldum. seri bir araba değil, 2000 deviri görmeden gitmiyor ama 1600cc focusla tıkandığım göztepe çevre yolu rampasından keçi gibi tırmanabiliyorum.
+ city direksiyoniçin birşey yazmama gerek yok. mercedes, bmw, audi, vw gibi çok çeşitli arabaları kullandım abartmamak lazım alt tarafı puntoya biniyoruz ama ben böyle bir konfor bilmiyorum.
+ kokpit ve sürüş konforu gerçekten çok iyi. 5 sene focus kullandım. sürüş keyfi en üst seviye de araçlardan biridir. hatta en önemli özelliği sürüş kalitesidir. ancak g.punto focusu gölgede bıraktı. 500 km uzun yol yaptım ve araç beni minimum seviyede yordu.
+ ön ve arka diz mesafeleri yine beklentimin üstünde
+ bagajı küçük nasıl sığacaz diye düşünüyordum. ancak derin olması problemleri çözüyor. bagajdan maksimum verim alınabiliyor.
+ dikiz aynaları haddinden fazla büyük. yola tam anlamıyla hakim olunabiliyor.
- iç plastik daha iyi olabilirdi. daha iyi olsa fiyatı artacak biliyorum ama gerçekten plastiği vasat.
- vites geçişleri rahat değil. öncelikler aralıklar çok kısa. özellikle annem 3'ten 2'ye atacağı zaman 4'e atabiliyor. sanki bir yere sıkıştırı gibi his veriyor. böyle kemikli geçişleri yok.
- ıvır-zıvır koyacak göz-cep herhangi bir şey olmaması sıkıntı veriyor. kapı cepleri 2 bez bir kolonya şişesiyle doldu. bardak yeri hakikatten fiyasko. 2 kola yanyana konulamazmı be
- cam ve ayna konrol düğmeleri çok ilerde. eğilmek zorunda kalıyorum. (ne büyük dert) daha arka camı yanlışlıkla açmadan kendi camımı açabilmiş değilim, yardımlarınızı esirgemeyin.
- yol tutuşu güven vermedi bana. ancak az öncede belirttiğim gibi 5 sene focusa bindim ve focus yol tutuş standartımı oldukça yükseltti. sonuna kadar zorlardım bana mı demezdi. allaha şükür kötü birşey yaşamadım ama yonca kavşaklara bile biraz sert girdiğim zaman o performansı hissedemedim.
- şu panelde yanan city uyarısına ayar oluyorum. arkadaş! kapı kilitlerinde yaptığınız gibi düğmenin üstünde koyacağınız minik bir led bu işi görürdü. gösterge panelinde sürekli yanan bir ışığın ne işi var.
- ıvır-zıvır koyamamaktan o kadar muzdaribim ki bir daha yazayım dedim. devlet bizi duysun!
Emniyet kemeri alarmini kissamda çok rahatsiz edici bi şekilde çalişiyor.bazen çok kisa mesafe kullaniyorum onun için takmiyorum alarmin iptali varmi
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri