FIAT'ın bu parçayı ayrı olarak satması ve hatta bundan öte parçayı sorunu tamamen giderinceye kadar garanti kapsamına alması gerekir.
Hyundai Accent Era'ların 2010 modele kadar amortisörleri ve EPS yani elektro hidrolik direksiyon sistemleri sorunluydu.
Amortisörler belirli bir zaman sonra ses yapıyor EPS ise arada saçmalıyor ve direksiyonu ağırlaştırıyordu.
2009 model yılında EPS yerine klasik hidrolik direksiyon sistemine dönerek sorunu çözdüler. EPS sisteminin garantisini de yanılmıyorsam ömür boyu uzattı.
Amortisörlerde eğer yağ kaçırma yapmıyorsa ses çıkaranlarını garantiden değiştirdi ve garanti süresini uzattı.
FIAT yada Tofaş'ın da müşteri memnuniyeti artı yaptığı hatanın arkasında durarak en azından bir Hyundai kadar olması gerekir.
Aslında bu tarz sorunlar dünyanın en prestijli markalarında bile olabiliyor ama örnek olarak nerdeyse aynı sınıfta olan Hyundai'yi örnek verdim.
Yoksa BMW'nin bundan 16 yıl önce bir motorunda yaşanan sorun nedeniyle sorun çıkması muhtemel motorların garantilerini araç garantilerinden bağımsız olarak 6 yıl yada 300.000 km. olarak uzattığını biliyorum. Hatta araştırırsanız nette baya bilgi var o konuda.