Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
53 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: City Motor Arızası Nedeniyle Tofaş'a Yollanan Mail

  1. #21
    Mert Karaca
    Stalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2008
    Yaş
    40
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 135

    Standart

    Aracın yol güvenlik sistem beyni bile bu city motoru ile aynı komplede bulunmakta. Ben aracı tekerden kaldırıma çarpıp aksa zarar vermiştim herşey yenilendi tek city motor zarar görmemiştir diye onu yenilememişlerdi.
    Araca bir bindim ne göreyim. Esp, hillholder, asr özellikleri çalışmıyor, bilgisayara bağladılar uğraştılar epey ve sonunda city motorda olması muhtemel hasardan dolayı bahsettiğim güvenlik paketi sisteminin devre dışı kaldığını söylediler.
    Uzun lafın kısası biraz fazla komplike bir parça tasarlamışlar ve eğer bir parça bu kadar sıklıkla sorun çıkartıyorsa kullanıcı hatası yada yıpranma değil, tasarım/üretim hatasıdır ve düzeltilmelidir. (piyasada benzer örnekler gösterilebilir)
    2008 ve sonrası araçlarda sorun daha azaldı denilse de bu araçların daha az km yaptıkları da unutulmamalı. Eğer bu model ve sonrasında sorun bariz bir biçimde azalmış ise bu ilk seride olası bir soruna işarettir ve sorumluluk gene firmanın üstündedir.

    Ufak bir önerim olacak. En azından sorunum hallolsun/araç bana lazım (sonuçta bu şekilde araç kullanmak güvenli değil) diyerek bu tip bir girişimin sonucunu beklemeden yaptırsanız bile faturasını saklayın, belli olmaz burası Türkiye bir bakarsınız ileride bir şekilde firma hatasıdır bu denir ve sizde ödediğiniz tutarı faizi ile geri alırsınız.

  2. #22
    serdar ince
    ince5757 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/05/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    325
    Nereden
    Sinop
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 51

    Standart

    Uğur benim ablamda 2008 clio hb var ve bizim alette daha 8 aylık.Bizim arabanında şanzumanında sorun var araba 10000 de.Vitesler zor geçiyor ki bu olay daha önce yoktu.Servisin dediği bunun olabileceği ve ilk bakıma kadar arabayı bu şekilde kullanmamız gerektiği idi ama araba bu arada fazla yakmaya başladı.İlk bakıma kadar sorun düzelmez ise artık geregini yapacaklarmış.Üzerine düşmek lazım bu konunun.

  3. #23
    uğur kamçı
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. xcruelx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.016
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 358

    Standart

    Alıntı ince5757 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uğur benim ablamda 2008 clio hb var ve bizim alette daha 8 aylık.Bizim arabanında şanzumanında sorun var araba 10000 de.Vitesler zor geçiyor ki bu olay daha önce yoktu.Servisin dediği bunun olabileceği ve ilk bakıma kadar arabayı bu şekilde kullanmamız gerektiği idi ama araba bu arada fazla yakmaya başladı.İlk bakıma kadar sorun düzelmez ise artık geregini yapacaklarmış.Üzerine düşmek lazım bu konunun.
    Her vites e zor geçme sanzımandan olacak diye bir şey yok. Devraj kavramasıyla ilgili durumda olmuş olabilir. Eğer vites arada boşa atıyorsa kendini ozaman sıkıntı olabilir. Bencede gösterin. İlk bakıma kadar beklemekte ne oluyormuş. Sorunun varsa halledicekler. ozman kadar aracta daha büyük hasar olursa ne olucak? Bencede zorla.

  4. #24
    Hakan Onur
    narkoz30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/12/2008
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.406
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1020

    Standart

    whalla city i artık korkmadan aktif olarak kullanıyorum gerekli hukuksal bilgileri de aldım ancak sen aracını 2. el aldın birşey iddia edemezsin diye bir şart koşmazlar herhalde çünkü aracın kazası yok ve 1 kere cepten para verilerek city motoru değiştirilmiş. üstelik garantisi yeni bitmiş 2 yaşında araç.
    Eğer bende de arıza yaparsa anında fiat a davayı acıcam üstelik servislerinden de soğudum bir dolu bilgisiz insan var aracın torpido kapağını onardılar bu sefer de çakmak soketi çalışmıyor hadi buyur burdan yak bir kere çakmak soketi kendi etrafında 360 derece nasıl olur da döner ya kıl küy şeyler önemli değil ancak arabada yangın çıkarabilir bu çakmak soketi önemli şey gidip baktıracam tekrar.

  5. #25
    ZAFER DİNDAR
    unforgiven980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/04/2007
    Yaş
    46
    Mesajlar
    9
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 55

    Standart

    Arkadaşlar servisten aradılar az önce aracınızda ASR var mı dediler. Bende var dedim..

    2006 MODEL DYNAMİC DİZEL

    VARMIDIR ? DOĞRU MU ?

  6. #26
    Serhat GEDİK
    Yarasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/11/2008
    Yaş
    43
    Mesajlar
    136
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 54

    Standart

    Orta konsolda dörtlü flaşör butonunun sağında buton varsa ASR mevcuttur aracınızda yoksa yoktur
    2006 Grande Punto 1.3 Multijet 90Bg 6ileri 195/55 R16 + (SP) Hi-fi Ses -> 26 EsEs

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #27
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Zafer, 2006 nın ilk modellerinde standart değildi.Daha sonra dynamic starjet ve mjtd 90bg de standart hale geldi.Muhtemelen senin aracında olmayabilir.Orta konsolda flaşörün yanında asr tuşu varsa güvenlik paketi de vardır...

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #28
    utku solakk
    solak333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/04/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    merhaba arkadaşlar. aynı sorun bendede var. 63bin km deyim. garantim bitti ve benim aracımda 2006 model. yaptığım ufak bir araştırma sonucunda bu modellerin çoğunda bu arızanın olduğunu gördüm. bu hafta aracımı tarsus taki fiat boranlar servisine götürüp direksiyon motoru denilen parçasını değiştirecem. 1900 civarı rakam verdiler. onarımdan sonra bende dava açmayı düşünüyorum.işe aracımla gidip geldiğim için davanın sonuçlanmasını bekleyemeyceğim. servisten aldığım belgelerle ve forumun adresinide dilekçeme ekleyerek il hakem heyetine başvuracağım. bir kaç hukukçu arkadaşımla paylaştım konuyu kazanma ihtimalin çok yüksek dediler. sonuç olarak ayıplı bir mal bu. daha önce dava açan yada onarım yaptıran arkadaşlar varsa burdan haberleşirsek tüm madur arkadaşlarımıza ön ayak olmuş oluruz.

  11. Bu mesajı için 2 kişi solak333'ye teşekkür etti:


  12. #29
    ZAFER DİNDAR
    unforgiven980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/04/2007
    Yaş
    46
    Mesajlar
    9
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 55

    Standart City motor ariza mail sonucu

    Alıntı solak333 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar. aynı sorun bendede var. 63bin km deyim. garantim bitti ve benim aracımda 2006 model. yaptığım ufak bir araştırma sonucunda bu modellerin çoğunda bu arızanın olduğunu gördüm. bu hafta aracımı tarsus taki fiat boranlar servisine götürüp direksiyon motoru denilen parçasını değiştirecem. 1900 civarı rakam verdiler. onarımdan sonra bende dava açmayı düşünüyorum.işe aracımla gidip geldiğim için davanın sonuçlanmasını bekleyemeyceğim. servisten aldığım belgelerle ve forumun adresinide dilekçeme ekleyerek il hakem heyetine başvuracağım. bir kaç hukukçu arkadaşımla paylaştım konuyu kazanma ihtimalin çok yüksek dediler. sonuç olarak ayıplı bir mal bu. daha önce dava açan yada onarım yaptıran arkadaşlar varsa burdan haberleşirsek tüm madur arkadaşlarımıza ön ayak olmuş oluruz.
    Sevgili arkadaşım bu şekilde o parayı alamadığın gibi dava masraflarıyla uğraşmak zorunda kalacaksın.
    Dün itibariyle gönderdiğim maillerin ve faksın meyvesini aldım. Servisten aradılar ve tek kuruş ödemeden city motorunu değiştirdiler. Nne işcilik ödedim ne de parça ücreti sadece 40.000 km bakım ücreti ödedim o da ghayet cüzzi miktara. ( 310 TL )
    Sizlere tavsiyem kuzu olmayın yoksa 2000 TL gibi ücretleri ödemek zorunda kalırsınız.

    Saygılarımla...

  13. Bu mesajı için 5 kişi unforgiven980'ye teşekkür etti:


  14. #30
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Gözün aydın Zafer,

    Gelen cevap sadece sizin araçla ilgili sanırım.Genelle ilgili bir çalışma yok anlaşılan şu an için.En azından bireysel olarak bu şekilde bile durumun üstüne gidilince olumlu sonuç almak sevindirici...

  15. #31
    uğur kamçı
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. xcruelx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.016
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 358

    Standart

    Hayırlı olsun. İnş bir daha başına gelmez. Bende bursa dayım. Arabam gelince inş bizimde başımıza gelmez. Ama her türlü atraksiyona varım

  16. #32
    alp doğ
    alpirma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/05/2009
    Yaş
    56
    Mesajlar
    9
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yaprak Yeşil
    Plaka
    06 asb 57
    Edilen teşekkür: 23

    Kızgın Arkadaşlar lütfen yardım dava açıyorum...

    arkadaşlar bu konu çok hassas, geçen gün direksiyon kilitlendi ve eşim kaza yapıyordu . Müşteri ilişkilerinden nil hanım paşa paşa 2279 tl verip yaptırmam gerektiğini 4 yaşında arabam olduğunu ve 34.000 km bir önemi olmadığını söyledi. Bende Zafer Dindar arkadaşımızın mailinden esinlenip aşagıdaki yazıyı fax çektim. Sizden isteğim kimler bu sorundan muzdarip ve para ödemiş ise belgeleriyle bana yollamaları. Madem bizi önemsemiyorlar bende önemsemelerini ve müşterinin haklarını nasıl alacağını göstereceğim avukatımla görüştüm hakem heyetine başvuruyorum. Sizlerinde belgeleriyle olayı daha iyi anlatabileceğimi biliyorum.Tofaş grubuyla bayağı bir uğraşacağım.


    Tofaş Türk Otomobil Fabrikası A.Ş.


    2004 yılı Mayıs ayında eşimin adına satın aldığım Punto 1,3 Multijet Dynamic aracımın 2 yıllık garanti süresi sona ermiştir. Aracım 34.000 km olup bu süreç içinde bütün periyodik bakımları yetkili servis tarafından yapılmıştır.

    Üyesi olduğum www.grandepuntotr.com forum sitesine üye olan bütün punto sahipleriyle bu konuyu görüştüm. Yüzlerce punto sahibi bu platformda araçlarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunmaktalar.

    Aracımda şubat ayında bir direksiyon sorunu yaşamaya başladım. Araç stop halindeyken direksiyon sola doğru dönüyor veya hareket halindeyken direksiyon kitleniyor ve kitlendiği konumdan bir daha geri alamadığınız gibi sürüş esnasında tehlikeli bir şekide yol güzargahında arabayı durdurup yeniden çalıştırmam gerekiyor . Aracımı Ankara Birmot yetkili servisine götürdüğümde aracın calibrasyonunun yapılıp düzeldiği söylendi. O dönemki city motor düğmesinin fiyatı 1350 TL olarak tarafıma bildirildi. Konuyu araştırdığımda bu araca sahip olan çoğu kişide bu şikayetler yükselmeye başladı. Son olarak aynı arızayı hemde çevre yolunda giderken yaptı çok zor bir durumda aracı kitlenen direksiyonu kitlendiği istikamette ilerlerken durdurabildim.Aracımı tekrar servise götürdüğümde sorunun direksiyonla ilgili olduğunu City motorunun arızalı olduğunu 2 ay önce yapılan calibrasyonu ile halledilemediği değişmesi gerektiği ve maliyetinin 2.240 TL olduğunu ilettiler. Benim bu fiyata itirazım neticesinde ise 1.740 TL ye yapabileceklerini söylediler.

    Şimdi şunu sormak istiyorum! Tofaş bu şekilde masrafın bir kısmını karşılama lüksünü nereden buluyor. Masrafın bir kısmını karşılıyor ise bu araçla ilgili üretim hatasını kabul ediyor mu demek oluyor bu ?


    6 Mayıs 2009 tarihinde 4442255 numaranızı arayarak bu sorunun garanti kapsamında çözümlenmesi talebimi ve bu parçanın stoklarınızda olmadığını 20 gün içerisinde geleceğini öğrendiğimi aracımın yıllık muayenesinin Mayıs ayı sonuna kadar biteceğini ve aracımı bu sorundan dolayı parka çektiğimi ilettim.

    15 Mayıs 2009 tarihinde müşteri hizmetlerinden bu sorunla ilgili Nil hanımdan gelen cevap aynen şöyledir;
    Aracımın 5 yaşında olduğu garanti kapsamında olmadığını garanti kapsamında bu parçanın değiştirelemeyeceğini kaldı ki elektronik bir arızanın 5 yıllık bir araçta olabileceğini aracın km sinin hiçbir önemi olmadığını 2.240 TL ye aracımı yaptırabileceğimi iletmiştir.

    Aynı tarihte yine müşteri hizmetlerinizi bir kez daha aradım verilen cevap aynen şudur;
    Nil hanımın üst yetkili olduğu ve bu kararın şirket kararı olduğu ve değiştirilemeyeceğidir.



    Sayın Yetkili,

    34.000 km bir araç yaşından önce ne kadar az kullanıldığının göstergesidir. City düğmesi fonksiyonunu aracımda hiç kullanmama rağmen bozulduğunu ve Türkiyede kaç araçta bu sorunun olduğunu ve kaç aracın city motorunun değiştirildiğini bunun ne kadar vahim kazalara yol açabileceğinin tarafınızdan bilindiği halde bir çözüm yoluna gitmediğinizi bu parça ile ilgili fiyat konusundaki tutarsızlığınızı, müşteri memnuniyeti kavramınızın olamadığını yaklaşık 20 yıldan bu yana tofaş ve fiat marka araçlarınızı kullandığım halde müşterilerinizi servis ile karşı karşıya getirdiğinizi belli müşterilerinizde (Örnek : Zafer Dindar – Bursa) garantisi bitmiş olmasına rağmen bu parçayı ücretsiz olarak değiştirdiğinizi biliyorum. Bunun bir emsal olduğunun farkında olmanıza rağmen servisimin müşteri memnuniyeti adı altında garanti kapsamında bu parçanın değiştirmesini istemesine rağmen çifte standart uygulamanız da bana size dava açma hakkımı doğuruyor. Kaldıki City motor diye bilinen
    elektro servo motor arızası halk arasında city modu arızası diye geçiyor. Daha evvel toyota ve huyndai nin başına gelen ve ömür boyu servo motor garantisi çıkartarak önlerine geçtikleri bir arıza aslında. Şu an bir çok kişi bundan şikayetçi. Çünkü servo motorların Türkiye yollarında arıza yapma ihtimali yüksek. Bu kadar çok arızanın olmasıda Fiat açısından düşündürücü. Kronik arızalar, garanti süresi zaman aşımı ile sınırlandırılamaz (4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun. madde:4/paragraf:4) Şu an aracımda ikinci kez olan bu arıza kronik bir arızadır ve ayıplı mal statüsündedir.

    Yukarıda kısaca bahsettiğim konu ile ilgili gereğinin acilen yapılmasını, parkta kullanılamaz halde bulunan aracımın bir an önce ayıplı hatasının giderilmesini talep ediyorum.

    Aksi halde konu ile ilgili başta Ankara Cumhuriyet Savcılığına, Tüketiciyi Koruma Derneğine, Tüketici Hakları Derneğine, Türk Standartları Ensititüsüne ve gerekli görülen her platforma, her internet mecrasına şikayetlerimi yazılı olarak yapacağımı gerekirse dava hakkımı kullanarak aracımın üretildiği fabrikaya yollanmasını ve bilir kişi tarafından incelenmesini de isteyeceğimi bildiririm.


    Sorunumun çözülmemesi halinde, aynı sorundan muzdarip olan ve bu konuda mutabakata vardığımız arkadaşlarla birlikte, alenen basına bilgi verilmesini de sağlayacağım.


    Hamdi Alp Doğ

    0533 526 06 06
    06 ASB 57 ARAÇ PLAKASI

  17. Bu mesajı için 2 kişi alpirma'ye teşekkür etti:


  18. #33
    Hüseyin Koyak
    h k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.217
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 205

    Standart

    bende dün akşam mail atarak başvurdum ve ücretsiz değişim istedim , bakalım ne olacak.
    Granit Gri F.I.R.E Dynamic KP + SP + AJ

  19. #34
    ERCAN ugu
    ansaid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/05/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    25
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    selam arakdaş ortayaa attığın fikre tamamen katılıyorum ve bunu gerçekten faaliyete geçirmemiz için ne gerekiyorsa yapalım diyorum ...

  20. #35
    Barış Özdemir
    lagaluganet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2008
    Mesajlar
    22
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    hocam hayırlısı olsun.. mail i hangi adrese attınız tam olarak? aracınızın motor no vs ve kendi numara bilgilerinizi maille birliktemi attınız yoksa onlar size dönüpmü istedi mail olarak. yardımcı olursanız hepimizi mağdur olmaktan kurtarırsınız... tekrardan geçmiş olsun bidaha olmaması dileği ile..

  21. #36
    ÖNER ÖZLÜ
    aslans77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/10/2009
    Mesajlar
    6
    Nereden
    Hatay
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Arkadaşlar aynı problem benim arabamdada meydana geldi bütün bu yazıları okuduktan sonra ben bile sorunun kronikliğine inandım ayrıca servistede inkar etmiyorlar bunu bir çok aracın gelerek bunu garantiden ücretsiz olarak yaptırdığını söylüyorlar ancak garantisi bitmiş araçlara bir şey söyleyemeyeceklerini dolayısıyla ücretsiz yapamayacaklarını belirtiyorlar benden 1500 tl istediler vede bu halde kullanmamın direksiyonun hareket halindeyken kitlenmesine bile yol açabileceğine deyinerek acil bir arıza olduğunu söylüyorlar hayırlısı bakalım nasıl yaptıracağız desteğinizi bekliyorum arkadaşlar.

  22. #37
    MERT DEMİRÖREN
    Raistlin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/03/2009
    Mesajlar
    441
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16 DM 388
    Edilen teşekkür: 114

    Standart

    Alıntı aslans77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aynı problem benim arabamdada meydana geldi bütün bu yazıları okuduktan sonra ben bile sorunun kronikliğine inandım ayrıca servistede inkar etmiyorlar bunu bir çok aracın gelerek bunu garantiden ücretsiz olarak yaptırdığını söylüyorlar ancak garantisi bitmiş araçlara bir şey söyleyemeyeceklerini dolayısıyla ücretsiz yapamayacaklarını belirtiyorlar benden 1500 tl istediler vede bu halde kullanmamın direksiyonun hareket halindeyken kitlenmesine bile yol açabileceğine deyinerek acil bir arıza olduğunu söylüyorlar hayırlısı bakalım nasıl yaptıracağız desteğinizi bekliyorum arkadaşlar.
    ilk olarak sorununuzu okumak yerine sizi tanısaydık daha iyi olmazmıydı acabaa ?

  23. #38
    mustafa can
    kronik gp cann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/10/2007
    Yaş
    56
    Mesajlar
    488
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    41DP782
    Edilen teşekkür: 657

    Standart

    arkadaşlar bir konuyu hiç anlayamıyorum,bu başlık altında açılan bütün mesajlarda anlatmıştım,tekrar anlatıyorum
    "2006 model 35 bin km deki garantisi de biten aracımın,direksiyonundaki arızadan dolayı city motor u değişmesi gerekti.malumunuz olduğu üzere serviste bunun maliyetinin 1900 tl olduğu söylendi,ancak bu hatanın kullanıcı kaynaklı olmayıp ARACIN AERO DİNAMİĞİ İLE İLGİLİ olduğu için fiatla görüştüler.hiçbir bakımını yetkili serviste yaptırmadığım için normal 30 bin km bakım ücreti karşılığında problemi hallettiler.bence buradaki sorun fiat ın kendisinden değil SERVİS in olaya yaklaşımından kaynaklanıyor.
    İNSAN YAŞADIKÇA DEĞİL,YAŞAMADIKÇA YAŞLANIR..

  24. #39
    bahri cincioğlu
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. GPS2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/05/2009
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.076
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    HELAL OLSUN SERVİSE ...kendilerini hava kuvvetleri k. ana jet bk. ve tdrk. üssü mü zannediyorlar.? ama haklılık payıda var sanki haziran 2009 arabamı teslim alıp eve geldiğimde komşum olan bir arkadaşta honda cıvıc*ini teslim almıştı yan yana park ettik ve adam başladı *havalanmaya* yer uçağı mubarek fln fln... bende ... eh benimkide yer helikopteri o zaman *sikorski* ne diyeyim işgüzarlar (art niyetli servisler...iyileri tenzih ederim ki çoğunluktadırlar...) ...kesinlikle pabuç bırakmamak lazım...ama bilinçli tüketici olarakta en azından garanti süresi içerisinde yetkili serviste bakım görmek daha faydalı olacak gibi...
    Konu GPS2 tarafından (21/01/2010 Saat 12:19 ) değiştirilmiştir.

  25. #40
    ahmet karakaş
    YALOVALI ahmetkarakaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2009
    Mesajlar
    187
    Nereden
    Yalova
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 144

    Standart

    Konunun iyi niyet garantisi doğrultusunda değerlendirildiği kanaatindeyim.

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. City mod(servo motor arızası)
    nakcicek tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 13/03/2016, 23:58
  2. Olağan City Motor Arızası
    usaymaz tarafından City Arızası forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 03/02/2014, 20:09
  3. City motor arızası için Tofaş'a başvuranlar
    alpirma tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 92
    Son Mesaj: 10/12/2011, 13:35
  4. City motor arızası gerçeği
    deerpurple tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 187
    Son Mesaj: 07/11/2011, 01:43
  5. City Motor Arızası
    ZAK1980 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 19/08/2011, 21:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com