Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
58 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Opel 1.6 CDTİ motoru tanıttı..

  1. #21
    Ç T
    ITALIAN STALLION LeoN48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/08/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.961
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1011

    Standart

    Yeni Astra'nın tek eksiği olan motor zaafının kapanmasına gerçekten sevindim, hatta iştahlandım diyebilirim Kasa ve kokpit tasarımı olarak çok beğendiğin Astra'da 1600 cc 136 hp ve 320 Nm tork(1.6 Multijete göre 16 hp ve 20 Nm daha fazla) satışları mutlaka arttıracaktır...Tabi kağıt üzerinde çok çekici sayısal değerlere sahip olsa da dayanıklılık ve sorunsuzluk açısından bir kapalı kutu.
    2020... Fiat 500L
    2014... Alfa Romeo MiTo
    2012... Lancia Delta
    2009... Fiat G.Punto

  2. #22
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Opelin ürettiği ilk dizel güç ünitesi olması açısından sanıyorum arkadaşlar biraz daha temkinli yaklaşıyorlar.Kağıt üzerinde oldukça güzel görünüyor, umarım kısa sürede araçların kaputlarının altında görürüz,

    Marka fanatikliği yapmadan şunları da belirtmek lazım:Multijetin (1.3) Fiat&GM Evliliği döneminde üretildiği doğru ama bundan GM a pay çıkarmak yanlış.Fiat senelerdir dizel motor üretiyor.GM ile ya da GM suz üretim ve tasarım yapmış bir firma Fiat.Yani multijet GM sayesinde ortaya çıkmadı,

    Opelin kullandığı 1.7 lik dizel ünitesi ise Isuzu temellidir.Cdti ise bildiğimiz Fiatın Mjtd leridir.Bunlara farklı demek Mercedesin 1.5 dizeline Renault motoru değil demekle aynıdır

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #23
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Opelin ürettiği ilk dizel güç ünitesi olması açısından sanıyorum arkadaşlar biraz daha temkinli yaklaşıyorlar.Kağıt üzerinde oldukça güzel görünüyor, umarım kısa sürede araçların kaputlarının altında görürüz,

    Marka fanatikliği yapmadan şunları da belirtmek lazım:Multijetin (1.3) Fiat&GM Evliliği döneminde üretildiği doğru ama bundan GM a pay çıkarmak yanlış.Fiat senelerdir dizel motor üretiyor.GM ile ya da GM suz üretim ve tasarım yapmış bir firma Fiat.Yani multijet GM sayesinde ortaya çıkmadı,

    Opelin kullandığı 1.7 lik dizel ünitesi ise Isuzu temellidir.Cdti ise bildiğimiz Fiatın Mjtd leridir.Bunlara farklı demek Mercedesin 1.5 dizeline Renault motoru değil demekle aynıdır
    Sonuçta bütün firmalar bir şekilde motorları ortak üretiyor tek başına da üretebilir ama burada amaç maaliyeti azaltmak değil mi? ayrıca yan sanayi de düşünülüyor..GM nin fiat a fiatın da GM ye ihtiyacı yok birisi birçok firmayı elinde bulunduran Fiat diğeri dünyada araç satışında 1 numara olan GM..

  5. #24
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonuçta bütün firmalar bir şekilde motorları ortak üretiyor tek başına da üretebilir ama burada amaç maaliyeti azaltmak değil mi? ayrıca yan sanayi de düşünülüyor..GM nin fiat a fiatın da GM ye ihtiyacı yok birisi birçok firmayı elinde bulunduran Fiat diğeri dünyada araç satışında 1 numara olan GM..
    Tayfun, bütün firmalar değil de bazıları ortak motor kullanıyor bazıları motor üretiyor.Dediğin gibi amaç maliyeti düşürmek ama benim demek istediğim şey bu değil.Şimdi mjtd Fiatın motoru bilgisine yoooook bunu Fiat yapmadı GM ile ortak yaptılar denince Fiatın motor yapmadığı ya da yapamayacağı anlaşılıyor -ve kastediliyor- ben buna karşıyım.Neticede Fiat dünyanın önemli motor üreticilerinden birisi.GM dan önce, GM layken ve GM dan sonra da motor üretmekte.Tabi genel anlamda konuşuyorum yazdıklarım şahsına yönelik değil...

  6. Bu mesajı için 2 kişi ABNEW'ye teşekkür etti:


  7. #25
    ABK
    Ziyaretçi ABK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Bundan sonra Astra 1.6 CDTI alınır derim..

  8. #26
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tayfun, bütün firmalar değil de bazıları ortak motor kullanıyor bazıları motor üretiyor.Dediğin gibi amaç maliyeti düşürmek ama benim demek istediğim şey bu değil.Şimdi mjtd Fiatın motoru bilgisine yoooook bunu Fiat yapmadı GM ile ortak yaptılar denince Fiatın motor yapmadığı ya da yapamayacağı anlaşılıyor -ve kastediliyor- ben buna karşıyım.Neticede Fiat dünyanın önemli motor üreticilerinden birisi.GM dan önce, GM layken ve GM dan sonra da motor üretmekte.Tabi genel anlamda konuşuyorum yazdıklarım şahsına yönelik değil...
    işte Arda burada alıngan davranma ben yada kim söylediyse farketmez biz GM ile orataktır bu diyorsak opele bak fiat motoru kullanıyor gibi ithamlar ve ortada dolanan bilgi kirliliği yüzünden diyoruz herkes sadece fiat ın motoru zannediyor burada GM nin emeği yeniyor yoksa fanatiklik yüzünden yada fiat motor yapamaz gibi birşey düşündüğümden demiyorum yada söyleyen arkadaşlar bunu düşünerek söylediklerini zannetmiyorum bu konuda alınganlık yapıyorsun gibi

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #27
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işte Arda burada alıngan davranma ben yada kim söylediyse farketmez biz GM ile orataktır bu diyorsak opele bak fiat motoru kullanıyor gibi ithamlar ve ortada dolanan bilgi kirliliği yüzünden diyoruz herkes sadece fiat ın motoru zannediyor burada GM nin emeği yeniyor yoksa fanatiklik yüzünden yada fiat motor yapamaz gibi birşey düşündüğümden demiyorum yada söyleyen arkadaşlar bunu düşünerek söylediklerini zannetmiyorum bu konuda alınganlık yapıyorsun gibi
    Tamam, Fiatın motor yapabildiği biliniyorsa sorun yok tabiki Benimkisi alınganlıktan çok bilgi (teknik) eksikliklerinden kaynaklı bir sitem,

    GM dan Fiat tabiki yararlanmıştır bir şekilde ama dizel motor teknolojileri konusunda GM tamamen Fiattan yararlanmıştır emin ol


    Konuyu da bölmek istemem tabi, neticede Opelin yeni dizel ünitesi kağıt üzerinde çok iyi görünüyor.Sanıyorum son yıllarda yaptığı en başarılı motoru bu olacaktır Opelin...

  11. #28
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam, Fiatın motor yapabildiği biliniyorsa sorun yok tabiki Benimkisi alınganlıktan çok bilgi (teknik) eksikliklerinden kaynaklı bir sitem,

    GM dan Fiat tabiki yararlanmıştır bir şekilde ama dizel motor teknolojileri konusunda GM tamamen Fiattan yararlanmıştır emin ol


    Konuyu da bölmek istemem tabi, neticede Opelin yeni dizel ünitesi kağıt üzerinde çok iyi görünüyor.Sanıyorum son yıllarda yaptığı en başarılı motoru bu olacaktır Opelin...
    Bu konuda katılmayacağım maalesef ortada ortaklaşa bir ürün varsa kimse kimseden yararlanmaz alman sağlamlığı italyan az yakıtı ile birleşince az yakan sağlam bir motor ortaya çıkmış diyelim Zira Opelde motorda o kadar başarısız değil SFİ motoru hatırlarsak eğer yüzyılın motoru seçilmişti..altyapı var yani

  12. #29
    Ç T
    ITALIAN STALLION LeoN48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/08/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.961
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1011

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanıyorum son yıllarda yaptığı en başarılı motoru bu olacaktır Opelin...
    ''In Opel , we trust'' diyebilmeyi umuyorum bu motor için
    2020... Fiat 500L
    2014... Alfa Romeo MiTo
    2012... Lancia Delta
    2009... Fiat G.Punto

  13. #30
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuda katılmayacağım maalesef ortada ortaklaşa bir ürün varsa kimse kimseden yararlanmaz alman sağlamlığı italyan az yakıtı ile birleşince az yakan sağlam bir motor ortaya çıkmış diyelim Zira Opelde motorda o kadar başarısız değil SFİ motoru hatırlarsak eğer yüzyılın motoru seçilmişti..altyapı var yani
    Yok anlaşamamışız Tayfun biz Zaten ortak olan mjtd değil iki firma.Mjtd in talihsizliği üretiminin bu iki firmanın kısa evliliği sürecinde gerçekleşmiş olması.Bu evlilikten önce ve sonrasında 1.9 ve 1.6 lık dizel üniteler mevcuttu Fiatta zaten.Common-rail, direkt enjeksiyon gibi yenilikleriyle Fiat dizelde dünyanın en tecrübeli üreticisi zaten.Buna bir de küçük hacim ve turbo uygulamalarını da ekleyebiliriz.

    O zaman senin deyiminle Lancia Thema, Fiat ve Chrysler ın ortak geliştirmiş olduğu bir üründür?

    Sağlamlık ve az tüketim konusunda yorum yapamam göreceli olabilir.Marka fanatikliği olabilir bu konuda Mjtd ye kötü bile denebilir birşey diyemem ama kesin olan şey bu motorun Fiatın ürünü olduğu.10-15 yıl öncesinde şöyle bir soru sorulsaydı: bir firma 1250cc lik common-rail turbo dizel motor üretti.Acaba aşağıdakilerden hangisidir :
    a)GM
    b)Fiat
    Sanıyorum motor teknolojilerinden anlayan herkes b derdi... Haksız mıyım?



    Bir de ben Opele başarısız demedim.Bahsi geçen dizel ünite Opelin son yıllardaki en başarılı motoru olacaktır dedim...
    Konu ABNEW tarafından (19/01/2013 Saat 02:18 ) değiştirilmiştir. Sebep: Ekleme

  14. #31
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok anlaşamamışız Tayfun biz Zaten ortak olan mjtd değil iki firma.Mjtd in talihsizliği üretiminin bu iki firmanın kısa evliliği sürecinde gerçekleşmiş olması.Bu evlilikten önce ve sonrasında 1.9 ve 1.6 lık dizel üniteler mevcuttu Fiatta zaten.Common-rail, direkt enjeksiyon gibi yenilikleriyle Fiat dizelde dünyanın en tecrübeli üreticisi zaten.Buna bir de küçük hacim ve turbo uygulamalarını da ekleyebiliriz.

    O zaman senin deyiminle Lancia Thema, Fiat ve Chrysler ın ortak geliştirilmiş olduğu bir üründür?

    Sağlamlık ve az tüketim konusunda yorum yapamam göreceli olabilir.Marka fanatikliği olabilir bu konuda Mjtd ye kötü bile denebilir birşey diyemem ama kesin olan şey bu motorun Fiatın ürünü olduğu.10-15 yıl öncesinde şöyle bir soru sorulsaydı: bir firma 1250cc lik common-rail turbo dizel motor üretti.Acaba aşağıdakilerden hangisidir :
    a)GM
    b)Fiat
    Sanıyorum motor teknolojilerinden anlayan herkes b derdi... Haksız mıyım?



    Bir de ben Opele başarısız demedim.Bahsi geçen dizel ünite Opelin son yıllardaki en başarılı motoru olacaktır dedim...
    tabiki mevcuttu yurt dışından gelen araçların çoğu dizeldi ve bu araçların üstünde bu motorlar mevcuttu fakat bu motoru fiat ın daha çok sahiplendiğini kabul ediyorum sadece diğerine gelince bence biraz fiat penceresinden bakıyorsun gibi multijeti daha çok fiat a yoramassın işte bu marka fanatikliği olur ve GM nin emeklerini boşa çıkarmak olur ..örneğin PSA grubunu ele alırsak ford citroen peugeot hepsi aynı motoru kullanırken sen yok bu motor daha çok ford undur diyebilir misin? sonuçta ortak bir şekilde ortak bütçeyle oluşturulmuş bir ürün ayrıca dizelde en iyi firmanın da Fiat olduğuna inanmıyorum..belki bizim ülkemizde haklısın ama edirneden dışarı çıktığında dizel motor yıllardır binek araçlarda kullanılıyor ve bunun öncüsü yada en iyisi fiat değil..

  15. #32
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Tayfun PSA&Ford un ürettiği motor farklı bir durumda.Bu konuda tabiki birşey diyemem.Hangisinin emeği fazladır ya da eşitmidir bilemiyorum.Ancak dizel konusunda Fiat dünyanın en iyi ya da en gelişmiş üreticilerinden birisi.Yukarıda bahsettiğim yenilikleri bulan firma Fiat.Buna hangi pencereden bakarsan bak aynı gerçek görülür.Yani yazdıklarımın hepsi objektif şeyler. Tabiki inanıp inanmamak senin elinde.Ben marka fanatikliği yapacak son kişiyim forumda.Sadece Fiatın otomotiv sektörüne kazandırdığı yenilikleri ve tecrübelerini aktardım.Bunlar zaten yoruma açık değil, bilimsel gerçekler.Tek motor üreticisi de Fiat değil tabiki.Bugün binek otoda VW çok önemli bir güç (Yeni common rail dizel motorları ile) Örnekler çoğaltılabilir ama dizel ve küçük hacimde Fiat GM dan çok daha üstündür geçmişte ya da günümüzde.Gm un da başka konularda üstünlükleri vardır tabiki tartışmasız,

    Bir de ben daha çok bizim ülkemizde değil de global anlamda haklıyım Bizim ülkemizde hiç haklı değilim.İnsanlarımız Fiat a araba bile demezken motoru hakkında ne diyebilirim?

  16. #33
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tayfun PSA&Ford un ürettiği motor farklı bir durumda.Bu konuda tabiki birşey diyemem.Hangisinin emeği fazladır ya da eşitmidir bilemiyorum.Ancak dizel konusunda Fiat dünyanın en iyi ya da en gelişmiş üreticilerinden birisi.Yukarıda bahsettiğim yenilikleri bulan firma Fiat.Buna hangi pencereden bakarsan bak aynı gerçek görülür.Yani yazdıklarımın hepsi objektif şeyler. Tabiki inanıp inanmamak senin elinde.Ben marka fanatikliği yapacak son kişiyim forumda.Sadece Fiatın otomotiv sektörüne kazandırdığı yenilikleri ve tecrübelerini aktardım.Bunlar zaten yoruma açık değil, bilimsel gerçekler.Tek motor üreticisi de Fiat değil tabiki.Bugün binek otoda VW çok önemli bir güç (Yeni common rail dizel motorları ile) Örnekler çoğaltılabilir ama dizel ve küçük hacimde Fiat GM dan çok daha üstündür geçmişte ya da günümüzde.Gm un da başka konularda üstünlükleri vardır tabiki tartışmasız,

    Bir de ben daha çok bizim ülkemizde değil de global anlamda haklıyım Bizim ülkemizde hiç haklı değilim.İnsanlarımız Fiat a araba bile demezken motoru hakkında ne diyebilirim?
    Arda ben GM daha iyi demedim yada her yönden daha iyi, motor yönünden daha iyi, bunun gibi şeyler söylemedim söylemem de zaten bazı konularda GM, bazı konularda fiat. bu böyle zaten her konuda GM iyi olsa insanlar onu alır yada Fiat iyi olsa insanlar gider Fiat alır o başka..bazı yenilikleri getirmiş olması ona dünyada en iyisi ünvanını vermez diye düşünüyorum..eskiden turbosuz dizel common rail teknolojisiz dizel olduğu için küçük hacimli dizeller iş görmüyordu turbo ve common rail teknolojisi işin içine girince tabiki küçük motorlar da parladı ve daha çok iş görür oldu evet bunda Fiat ın katkısı yadsınamaz fakat 1 numara o dur dersen ben buna katılmam yarın birgün dizelde yeni bir teknoloji gelir o zaman 1 numara o firma mı diyeceğiz tabi ki hayır....tabi bu senin düşüncen saygı duyarım duymak zorundayım..Neyse inşallah bu Opelin motoru Türkiyeye gelir... tabi 1.3 le 45 milyardan başlıyor 1.6 ile kaçtan başlar o da ayrı bir tartışma konusu..

  17. #34
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arda ben GM daha iyi demedim yada her yönden daha iyi, motor yönünden daha iyi, bunun gibi şeyler söylemedim söylemem de zaten bazı konularda GM, bazı konularda fiat. bu böyle zaten her konuda GM iyi olsa insanlar onu alır yada Fiat iyi olsa insanlar gider Fiat alır o başka..bazı yenilikleri getirmiş olması ona dünyada en iyisi ünvanını vermez diye düşünüyorum..eskiden turbosuz dizel common rail teknolojisiz dizel olduğu için küçük hacimli dizeller iş görmüyordu turbo ve common rail teknolojisi işin içine girince tabiki küçük motorlar da parladı ve daha çok iş görür oldu evet bunda Fiat ın katkısı yadsınamaz fakat 1 numara o dur dersen ben buna katılmam yarın birgün dizelde yeni bir teknoloji gelir o zaman 1 numara o firma mı diyeceğiz tabi ki hayır....tabi bu senin düşüncen saygı duyarım duymak zorundayım..Neyse inşallah bu Opelin motoru Türkiyeye gelir... tabi 1.3 le 45 milyardan başlıyor 1.6 ile kaçtan başlar o da ayrı bir tartışma konusu..
    O zaman Tayfun sen şimdilik Fiatın, dünyanın önde gelen dizel üreticilerinden birisi (1 Numarası değil) olduğunu kabul edersen benim için yeterlidir


    Opelin yeni 1.6 dizeli tabiki Türkiyeye gelir.Ancak tahminim bu motorun iki versiyonunu koyarlar araçlarına.Örneğin birisi 1.6 110bg 290nm olabilir.Bunu Astrada 50000TL ye, üst versiyonu da biraz donanım farkıyla 55000TL ye satmaya başlarlar diyorum...

  18. #35
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman Tayfun sen şimdilik Fiatın, dünyanın önde gelen dizel üreticilerinden birisi (1 Numarası değil) olduğunu kabul edersen benim için yeterlidir


    Opelin yeni 1.6 dizeli tabiki Türkiyeye gelir.Ancak tahminim bu motorun iki versiyonunu koyarlar araçlarına.Örneğin birisi 1.6 110bg 290nm olabilir.Bunu Astrada 50000TL ye, üst versiyonu da biraz donanım farkıyla 55000TL ye satmaya başlarlar diyorum...
    Maalesef buna da katılamayacağım çünkü bu konuda inanılmaz ataklar geliyor diğer firmalardan özellikle PSA grubundan..yok bu konuda anlaşamayacağız Opel motor konusunda genellikle tek seçenek koyuyor astraya..corsa da bir ara 90 lık ve 75 lik ikiside vardı ama 90 lığı kaldırdılar geçen sene..astra da genellikle beygir anlamında tek motor oluyor bakalım bunda nasıl olacak..aslında 120 lik direk bravonun üstündeki motor bile yeterdi satışları patlatmaya ama bakalım bu nasıl olacak gerçi ben halen daha Türkiye'ye geleceğinden şüpeliyim..

  19. #36
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maalesef buna da katılamayacağım çünkü bu konuda inanılmaz ataklar geliyor diğer firmalardan özellikle PSA grubundan..yok bu konuda anlaşamayacağız Opel motor konusunda genellikle tek seçenek koyuyor astraya..corsa da bir ara 90 lık ve 75 lik ikiside vardı ama 90 lığı kaldırdılar geçen sene..astra da genellikle beygir anlamında tek motor oluyor bakalım bunda nasıl olacak..aslında 120 lik direk bravonun üstündeki motor bile yeterdi satışları patlatmaya ama bakalım bu nasıl olacak gerçi ben halen daha Türkiye'ye geleceğinden şüpeliyim..
    tayfun arkadasım hemen hemen tum yorumlarını okurum ve kacırmamaya calısırım genelde oyle rastgele degılde bıldıgın konulardan konusursun bunun ıcınde sureklı ızlerım senı

    bılmıyorum ama forumdakı her arkadasta vardır fıat tan sonra baska bır markaya gecme ıstegı...cogu arkadasın bundan sonrakı aracınıda tahmın edebılırım takıp ettıgım kadarıyla tabı daha dogrusu takıp ettıgım az kısının...

    anladıgım kadarıyla opel ı hem sevıyorsun hemde cok guvenıyorsun ama opel bence artık eskı kalıtede degıl...ınsıgnıa surdum hız gostergelerınden zırıltı gelıyordu bızım 2007 gp de aynı ses vardı...arkadasımda j kasa var aynı zırıltı devam edıyor..bence general motor sallandıktan sonra gecmıste artık eskısı gıbı kalıtelı araclar cıkmıyor maalesef opel markasında...eskı vectralara bayılırım ama artık yenı modellerı ıcın kalıteden bahsetmek guc! kalıte derken kotu araclar demıyorum ama maalesef eskı opel artık yok...hemen hemen hepsının kronık arızalarını duyuyorum bunlar fıat markasında olsa yer gok ınlerdı bence..

    bana sorarsan bende bravomu yenı sattım ve sırf FIAT markasına kendını gelıstıremedıgı ıcın kızdıgım ıcın artık almıycam yoksa hala fıat arabalarını ıncelıyorum neden bılmıyorum ama ınanılmaz bır sevgı var fakat 2008 de fıat bu motorları uretmısti... şimdi ne alıcam dıye sorarsan benımde ıcımden sırf merak ettıgımden su ınsanların bu kadar ALMAN arabası dıye övdugu bı golf 7 dusunuyorum...hanı bana sorarsan kardesım bence opel artık VW nın cok gerısınde kaldı...

  20. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  21. #37
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı engincantan33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tayfun arkadasım hemen hemen tum yorumlarını okurum ve kacırmamaya calısırım genelde oyle rastgele degılde bıldıgın konulardan konusursun bunun ıcınde sureklı ızlerım senı

    bılmıyorum ama forumdakı her arkadasta vardır fıat tan sonra baska bır markaya gecme ıstegı...cogu arkadasın bundan sonrakı aracınıda tahmın edebılırım takıp ettıgım kadarıyla tabı daha dogrusu takıp ettıgım az kısının...

    anladıgım kadarıyla opel ı hem sevıyorsun hemde cok guvenıyorsun ama opel bence artık eskı kalıtede degıl...ınsıgnıa surdum hız gostergelerınden zırıltı gelıyordu bızım 2007 gp de aynı ses vardı...arkadasımda j kasa var aynı zırıltı devam edıyor..bence general motor sallandıktan sonra gecmıste artık eskısı gıbı kalıtelı araclar cıkmıyor maalesef opel markasında...eskı vectralara bayılırım ama artık yenı modellerı ıcın kalıteden bahsetmek guc! kalıte derken kotu araclar demıyorum ama maalesef eskı opel artık yok...hemen hemen hepsının kronık arızalarını duyuyorum bunlar fıat markasında olsa yer gok ınlerdı bence..

    bana sorarsan bende bravomu yenı sattım ve sırf FIAT markasına kendını gelıstıremedıgı ıcın kızdıgım ıcın artık almıycam yoksa hala fıat arabalarını ıncelıyorum neden bılmıyorum ama ınanılmaz bır sevgı var fakat 2008 de fıat bu motorları uretmısti... şimdi ne alıcam dıye sorarsan benımde ıcımden sırf merak ettıgımden su ınsanların bu kadar ALMAN arabası dıye övdugu bı golf 7 dusunuyorum...hanı bana sorarsan kardesım bence opel artık VW nın cok gerısınde kaldı...
    Engin hocam çok teşekkür ederim bimukabele bende seni takip ederim değerli yorumların için teşekkür ederim..yukarıda yazdıklarının hepsine yüzde yüz değil yüzde bin katılıyorum ve altına imzamı atarım..Opel konusunda da katılıyorum güven anlamında bazı markalardan daha çok güveniyorum renault fiat citroen peugeot grubundan daha çok güveniyorum onu söyleyebilirim ama kesinlikle bu markaları küçümsemem zira Opelden bazı işleri daha iyi yapıyorlar bazı işlerde de Opel daha iyi yani aşırı güven yok ama tabiki insan bir nebze bindiği markaya güveniyor sonuçta..GM ve Opel konusunda da kesinlikle haklısın nerede o vectra a kasalar, nerede o Opel Signum lar, nerede o astra F kasa nerede o Astra G kasa..yine nerede o sorunsuz b kasa Corsa..96 dan sonra Opel in motor ve iç aksam konusunda zırvaladığı konusunda kesinlikle hemfikirim..SFİ motordan sonra berbat ötesi ecotec motor özellikle beni adeta YIKTI..ben çocukluğumda vectra GT hastasıydım halen daha öyle çocukluk markamdır Opel ve gençlik hayranlığımdır Astra H kasa taa 2004 den beri bunlar birleşince ve GP min de motoru aynı olunca Opel aldım..memnun muyum ? kesinlikle memnunum.yukarıda yazdıklarımda şunu anlatmak istedim bu motor sadece fiat a endekslenemez bu GM ye haksızlıktır aynı zamanda bu motoru sahiplenerek daha çok geliştiren de Fiattır yiğidi öldür hakkını ver.fakat küçük hacimli motorda iyidir diye şahsen Fiat a bu konuda dinyada 1 numara diyemem.bugün ısuzunun 1.7 yeni motoruna 1 milyon kilometre diyorlar ki mükemmel bir rakam.diğer konuya gelince ben arabada sesten nefret ederim ama servise götürdüğümde bunu bana yıkmaya çalışmaması lazım insanız hata yaparız fakat marka dediğin bunu kabul etmesini bilmeli bana bu konuda sıkıntı çıkarmasın ben bütün markaların hatalarını affedebilirim.Opel göğüslükteki zırıltıyı 2000 lerden beri halledemedi hemen hemen her modelinde var bu sorun ama servise gittiğimizde hiç itirazsın alıyorlar arkasına izole çift taraflı bant yapıştırıyorlar ve ses gidiyor işte beni cezbeden olay bu.Yine Cim modülü arızası var bunlar bizdeki city gibi ama biraz daha az oranda adamlar itiraz etmiyorlar yada yüzde 50 si senden diğeri benden gibi abidik gubidik uğraşmıyorlar özür dileyip direk değiştiriyorlar. biraz konuyu dağıttım umarım kendimi anlatabilmişimdir

  22. #38
    Serhat Karadağ
    srkaradag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/05/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    523
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 120

    Standart

    Opelin 1.6 motoruna ihtiyacımız var. Mokkaya 1.7 dizel koymuşlar %80 ötv fiyat fırlamış gitmiş.1.6 dizel otomatik astra şahane olur

  23. #39
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Engin hocam çok teşekkür ederim bimukabele bende seni takip ederim değerli yorumların için teşekkür ederim..yukarıda yazdıklarının hepsine yüzde yüz değil yüzde bin katılıyorum ve altına imzamı atarım..Opel konusunda da katılıyorum güven anlamında bazı markalardan daha çok güveniyorum renault fiat citroen peugeot grubundan daha çok güveniyorum onu söyleyebilirim ama kesinlikle bu markaları küçümsemem zira Opelden bazı işleri daha iyi yapıyorlar bazı işlerde de Opel daha iyi yani aşırı güven yok ama tabiki insan bir nebze bindiği markaya güveniyor sonuçta..GM ve Opel konusunda da kesinlikle haklısın nerede o vectra a kasalar, nerede o Opel Signum lar, nerede o astra F kasa nerede o Astra G kasa..yine nerede o sorunsuz b kasa Corsa..96 dan sonra Opel in motor ve iç aksam konusunda zırvaladığı konusunda kesinlikle hemfikirim..SFİ motordan sonra berbat ötesi ecotec motor özellikle beni adeta YIKTI..ben çocukluğumda vectra GT hastasıydım halen daha öyle çocukluk markamdır Opel ve gençlik hayranlığımdır Astra H kasa taa 2004 den beri bunlar birleşince ve GP min de motoru aynı olunca Opel aldım..memnun muyum ? kesinlikle memnunum.yukarıda yazdıklarımda şunu anlatmak istedim bu motor sadece fiat a endekslenemez bu GM ye haksızlıktır aynı zamanda bu motoru sahiplenerek daha çok geliştiren de Fiattır yiğidi öldür hakkını ver.fakat küçük hacimli motorda iyidir diye şahsen Fiat a bu konuda dinyada 1 numara diyemem.bugün ısuzunun 1.7 yeni motoruna 1 milyon kilometre diyorlar ki mükemmel bir rakam.diğer konuya gelince ben arabada sesten nefret ederim ama servise götürdüğümde bunu bana yıkmaya çalışmaması lazım insanız hata yaparız fakat marka dediğin bunu kabul etmesini bilmeli bana bu konuda sıkıntı çıkarmasın ben bütün markaların hatalarını affedebilirim.Opel göğüslükteki zırıltıyı 2000 lerden beri halledemedi hemen hemen her modelinde var bu sorun ama servise gittiğimizde hiç itirazsın alıyorlar arkasına izole çift taraflı bant yapıştırıyorlar ve ses gidiyor işte beni cezbeden olay bu.Yine Cim modülü arızası var bunlar bizdeki city gibi ama biraz daha az oranda adamlar itiraz etmiyorlar yada yüzde 50 si senden diğeri benden gibi abidik gubidik uğraşmıyorlar özür dileyip direk değiştiriyorlar. biraz konuyu dağıttım umarım kendimi anlatabilmişimdir


    hocam dedıklerınde sonuna kadar haklısın benım son aracım bravo ıdı ve sadece 120 lık dızel motoru ıcın aldım yoksa garıp gelebılır ama punto evo aracımı daha cok begenırdım dısardan daha guzel gelırdı bana...ama böyle gıderse( senın sayende olabılır) opel astra dusunebılırım bende ılerıkı yıllarda...son j kasa cok hosuma gıdıyor sedan olarakta guzel yapmıslar bence ama dıyorumya babadan gelen bır gelenek gıbı aklıma heeep FIAT markasında...bır kurtulsam FIAT zehırınden sadece meraktan bu kadar cok övulen alman arabalarından bırısıne sahıp olmayı dusunuyorum bakalım kım bılır belkı yenı tanıttıgı motoru ıle olur ılerıkı yıllarda....

    bırazda espırı yapalım artık bu işi kan temizler bence dızellerde guc yarısı basladı FIAT markasının artık bravo kalkıcak gıbı uretımden hangı arac gelır bılmem belkı VIAGGIO olur 150 beygır 380 tork (120 lık bravoya yazılım atan arkadasların yakaladıgı guc) getırırler ))) saka bıyana motor konusundakı rekabete bayılıyorum

  24. #40
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    eyvallah hocam ahh ah benzin ucuz olsa da bu yarış benzinli katogorisinde kaldığı yerden devam etse gti ler hgt ler crx ler vts ler vti lar keşke hiç durmadan devam etseydi..küçük motor yüksek beygir yüksek tork az yakıt turbo çıktı mertlik bozuldu

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. 1.3 - 75 mjet evo VS 1.3 - 90 cdtı astra
    segin tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 53
    Son Mesaj: 14/08/2012, 23:14
  2. Mclaren LPG'li Yeni Aracını Tanıttı
    feedbackx tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 21/04/2011, 16:31
  3. ASTRA 1.9 CDTİ Turbo OPC Line 225 HP alınır mı
    hsyn28 tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 07/12/2010, 15:45
  4. Hyundai 'amiral gemisi'ni tanıttı
    Haberci tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 11/12/2009, 12:39
  5. Renault sürpriz yeni modelini tanıttı
    halilim tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 01/09/2009, 11:03

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com