24 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Multijet piston segman gömlek takımı h.k

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    timuçin soytürk
    timozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/09/2015
    Mesajlar
    83
    Nereden
    Yalova
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 15

    Standart Ce: Multijet piston segman gömlek takımı h.k

    Kapağa ne yapcaklarmis ki rektefiyecinin onuda yapması gerekir. Ne yaptıracağını sor kapak üzerinde hararetten dolayı carpilma çoksa sakin pres vb uygulamalar yaptırma eksantrik milinide bozarlar. Isınan alüminyum sokulmunce termik gerilimlerden dolayı carpiabiliyor. Bunun sonucunda. eksantrik milini tasiyici Kepler dogrultmada eksenlerinden kaçıyor. Miller kesiliyor. Fazla taslamada piston ile kapak arasındaki mesafe azalıyor. (Benzinli motorlarda) sıkıştırma oranı artıyor. Dizel motorlarda yanma hücresi pistonda olduğu icin (genelde) problem olmuyor. Fakat avanslarda supap pistona vurabilir (bazı piston tasarımlarında)

  2. #2
    Arif Poyraz
    PaRaDoXPoYRaZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/05/2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4

    Standart Ce: Multijet piston segman gömlek takımı h.k

    Alıntı timozz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kapağa ne yapcaklarmis ki rektefiyecinin onuda yapması gerekir. Ne yaptıracağını sor kapak üzerinde hararetten dolayı carpilma çoksa sakin pres vb uygulamalar yaptırma eksantrik milinide bozarlar. Isınan alüminyum sokulmunce termik gerilimlerden dolayı carpiabiliyor. Bunun sonucunda. eksantrik milini tasiyici Kepler dogrultmada eksenlerinden kaçıyor. Miller kesiliyor. Fazla taslamada piston ile kapak arasındaki mesafe azalıyor. (Benzinli motorlarda) sıkıştırma oranı artıyor. Dizel motorlarda yanma hücresi pistonda olduğu icin (genelde) problem olmuyor. Fakat avanslarda supap pistona vurabilir (bazı piston tasarımlarında)
    usta ihtimaller arasında söylemişti. genelde üst kapağı soyup öyle işleme alıyorlar zaten üst kapakta sorun olduğu zaman fark edilir illaki diye tahmin ediyorum

Benzer Konular

  1. Orjinal 1.3 multijet helezon takımı.
    style07 tarafından Satılık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 04/06/2012, 12:27
  2. Abarth gömlek -t shirt
    ultramarine tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 01/06/2012, 00:18
  3. Abarth Piston Anahtarlık
    BarisAcun tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 14/11/2011, 01:31
  4. Forged piston hakkında
    blackpunto35 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 22/11/2008, 11:41

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com