Alıntı CMasteR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bence franchising olan bu bayinin yaptığı yanlışı! tüm shell e yıkmak bence doğru değil. Bugün hangi araç motor sporları platformunda konu açsanız %90 herkes shell i terih etmektedir.

Tamam yapılan tamamen yanlış bir durum. O an ordakilerin densizliğidir. Müşteri memnuniyeti bakın aradınız müşteri hizmetlerini istasyonu arayıp size aynı hızda geri döndüler ?
1 yil öncede aynı konudan şikayet etmiştim 1 hafta öncede dünde değişiklik yoksa ve bana lokasyondan dolayı böyle bir tedbir alındı ve yapacak birşey yok diyorlarsa wc ye girmek için müşteri hizmetlerini arayip izin alıyorsam her defasinda bence burda Shellin kurumsal olarak çok büyük hatası var. Eğer Gerçekten müşterisine değer veriyor olsaydi ben 1 yıl sonra aynı sorunu yasamazdim. Madem çok büyük frima alsın bayiliğini müdürünü alsın yada görevden onun için çok önemli değil ki bir müşteri kaybetmiş kazanmış. Dediğiniz gibi %90 tercih ediyor 1 kişi onun için çok önemli değil bunu hissettiriyor zaten ...eskisi gibi totalden devam