139 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: T-Jet Yakıt tüketimi..

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Çetin Aksoy
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. zCoke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/11/2012
    Yaş
    41
    Mesajlar
    46
    Nereden
    Balıkesir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Bir aracın yakıt tüketimi şehir dışı değil şehir içi değerler olarak hesaplanır. Tjet istanbul ankara izmir gibi nüfusun kalabalık olduğu şehirlerde kullanımında şehir içi değeri 8.5 lt altına düşüremezsiniz düşse düşse en fazla 8 lt olur şehir içi.

  2. #2
    Ahmet İnan
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ahmet85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/11/2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    66
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 6

    Standart

    Alıntı zCoke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir aracın yakıt tüketimi şehir dışı değil şehir içi değerler olarak hesaplanır. Tjet istanbul ankara izmir gibi nüfusun kalabalık olduğu şehirlerde kullanımında şehir içi değeri 8.5 lt altına düşüremezsiniz düşse düşse en fazla 8 lt olur şehir içi.
    Bencede... Tahminime göre kış aylarında daha da artar. Ben açıkçası sadece forumda t jetler için bu kadar az yaktığını iddaa edenleri gördüm duydum. Piyasada ki söyleme göre kullanıcısını yakıt yönünden üzen motor. Birde puntolarda kullanılmaya neden devam etmedi soru işareti?

  3. #3
    ONUR ACARARICAN
    onurciko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/08/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    471
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    07 ENS 97
    Edilen teşekkür: 199

    Standart

    Alıntı Ahmet85 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bencede... Tahminime göre kış aylarında daha da artar. Ben açıkçası sadece forumda t jetler için bu kadar az yaktığını iddaa edenleri gördüm duydum. Piyasada ki söyleme göre kullanıcısını yakıt yönünden üzen motor. Birde puntolarda kullanılmaya neden devam etmedi soru işareti?
    Piyasada t-jet bilen mi var doğru düzgün.Yakıt tüketimi açısından ahkam kesiyorlar.Burada yazılanlar ilk ağızdan kullanıcıları tarafından resimli belgeli bilgiler.Benim aracım şehir içi kullanıma göre 7-8.5 arası yakıyor.
    Sanırım puntolar da artık t- jet kullanmama sebepleri Bravolar da kullanmaya başlamaları.Sizce ne olabilir?
    2002 ALBEA
    2011 BRAVO T-JET
    2008 GP T-JET
    2011 ALFA ROMEO MİTO QV

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #4
    Ahmet İnan
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ahmet85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/11/2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    66
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 6

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili arkadaşlar, piyasa söylemlerini bence pek ciddiye almamak daha doğru olur, buradaki üyelerin aktarmış olduğu t-jet yakıt tüketimi değerleri, bence çok daha samimiyetle aktarılmış bilgilerdir. Bugüne dek otomobil dünyasında kalitesiyle kendine isim ve yer edinmiş bir çok marka ve model araç motorları, otomotiv endüstrisi politikaları sonucu artık üretilmemektedir. Kaldıki t-jet motoru, Abarth firması tarafından uzun süre kullanılmıştır. Daha sonra multiair turbo şeklinde upgrade edilmiştir ve Abarth firması da, halen bu motorları kullanmaktadır.
    Bende öyle düşünüyorum ancak 80-90 km/h ile giden hemen hemen her araç 5-5,5 LT yakıt tüketir. Şehir içi dur kalk çok olduğu zaman dah öncemli diye düşünüyorum.

    Alıntı onurciko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piyasada t-jet bilen mi var doğru düzgün.Yakıt tüketimi açısından ahkam kesiyorlar.Burada yazılanlar ilk ağızdan kullanıcıları tarafından resimli belgeli bilgiler.Benim aracım şehir içi kullanıma göre 7-8.5 arası yakıyor.
    Sanırım puntolar da artık t- jet kullanmama sebepleri Bravolar da kullanmaya başlamaları.Sizce ne olabilir?
    Bilinmemesi daha kötü ya. O zaman tjet satışaları başarı elde edememiş tutulmamış motor olarak algılanır. arkadaşlar deneyimlerini paylaşarak yakıt tüketimini göstermişler ancak bu demek değil ki sürekli bu şekilde yakıyor. Örneğin m jetler içinde 3,5-4 Lt değerlerden bahsedilir. Bu değerlerde sürekli olan değil 40 yılda bir görülen değerler. Dur kalk dur kalk benzinli gibi yakıyor tek + sı mazot daha ucuz. Mjet neden punto da devam ediyor? Yani t jeti kaldırıp brava ya koyması bence bahane değil. Punto için multiair motorun o segmentteki araç için yeterli olduğu düşüncesi bence daha doğru olur. Tabi benim düşüncem.
    Konu Ahmet85 tarafından (18/11/2012 Saat 23:07 ) değiştirilmiştir.

  6. #5
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Alıntı Ahmet85 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende öyle düşünüyorum ancak 80-90 km/h ile giden hemen hemen her araç 5-5,5 LT yakıt tüketir. Şehir içi dur kalk çok olduğu zaman dah öncemli diye düşünüyorum.



    Bilinmemesi daha kötü ya. O zaman tjet satışaları başarı elde edememiş tutulmamış motor olarak algılanır. arkadaşlar deneyimlerini paylaşarak yakıt tüketimini göstermişler ancak bu demek değil ki sürekli bu şekilde yakıyor. Örneğin m jetler içinde 3,5-4 Lt değerlerden bahsedilir. Bu değerlerde sürekli olan değil 40 yılda bir görülen değerler. Dur kalk dur kalk benzinli gibi yakıyor tek + sı mazot daha ucuz. Mjet neden punto da devam ediyor? Yani t jeti kaldırıp brava ya koyması bence bahane değil. Punto için multiair motorun o segmentteki araç için yeterli olduğu düşüncesi bence daha doğru olur. Tabi benim düşüncem.
    t-jet in puntodan lineadan kaldırılıp bravoya konması motorun kötü olduğu anlamına gelmez kötü olsa daha pahalı olan aracına koymaz. tjet punto üzerinde olduğu sürece bravonun satışları olumsuz etkileniyor şöyle ki tjet punto fullü 40bin tl ye almak varken 55-57bin tl ye şahsen bravoya vermem. aralarında mutlaka donanım konfor olarak bir kaç fark olacaktır kaldı ki skydome dahil puntoda mevcut bu durumda sadece c segmenti kasasına sahip araca sahip olmak için 10-15bin tl gibi bir fark verilmez(şahsi olarak) ayrıca dediğin gibi punto için 105ps lik multiair motor yeterli seviyelerde. nitekim puntolara 1,6mjet motor da koyulmuyor. bu sefer hem linea hem bravo satışlarında bir kısım düşme olacaktır. arz talep olayına göre 1,6mjet lounge punto veya 1,4 120ps tjet lounge + skydome linea ve bravo satışlarını büyük oranda etkiler bu nedele de fiat satış stratejisi olarak böyle bir durumu ortaya çıkartmamak için tjeti linea ve puntodan çekti diye düşünüyorum(çekmese memnun olurdum o da ayrı mesele). saygılar.

  7. #6
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı halils2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    t-jet in puntodan lineadan kaldırılıp bravoya konması motorun kötü olduğu anlamına gelmez kötü olsa daha pahalı olan aracına koymaz. tjet punto üzerinde olduğu sürece bravonun satışları olumsuz etkileniyor şöyle ki tjet punto fullü 40bin tl ye almak varken 55-57bin tl ye şahsen bravoya vermem. aralarında mutlaka donanım konfor olarak bir kaç fark olacaktır kaldı ki skydome dahil puntoda mevcut bu durumda sadece c segmenti kasasına sahip araca sahip olmak için 10-15bin tl gibi bir fark verilmez(şahsi olarak) ayrıca dediğin gibi punto için 105ps lik multiair motor yeterli seviyelerde. nitekim puntolara 1,6mjet motor da koyulmuyor. bu sefer hem linea hem bravo satışlarında bir kısım düşme olacaktır. arz talep olayına göre 1,6mjet lounge punto veya 1,4 120ps tjet lounge + skydome linea ve bravo satışlarını büyük oranda etkiler bu nedele de fiat satış stratejisi olarak böyle bir durumu ortaya çıkartmamak için tjeti linea ve puntodan çekti diye düşünüyorum(çekmese memnun olurdum o da ayrı mesele). saygılar.
    Halil, dediklerin Tofaş için geçerli.Yani Tofaşı kastettin değil mi? Fiat, seneler önce Puntosuna 1.6 120bg mjtd koymuştu zaten ya da hepimizin bildiği Punto Abarth ın motorları...

  8. #7
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halil, dediklerin Tofaş için geçerli.Yani Tofaşı kastettin değil mi? Fiat, seneler önce Puntosuna 1.6 120bg mjtd koymuştu zaten ya da hepimizin bildiği Punto Abarth ın motorları...
    ewet abi Fiat Türkiye diyecektim ama genelde o ülkedeki distribütör baz alındığı için demedim. puntoda Türkiye için 1,6 mjet motor yok diye biliyordum yurt dışında kullandıysa da bilgim yok bu konuda öğrendiğim iyi oldu teşekkürler.
    Konu halils2 tarafından (19/11/2012 Saat 00:58 ) değiştirilmiştir.

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Ankara-denizli yakıt tüketimi- Bayram Yakıt Tüketimleriniz
    delkan tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 26/06/2019, 11:40
  2. Yakıt tüketimi
    calypsokubi tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 19/11/2011, 14:07
  3. Yakıt tüketimi!
    fluent tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 07/09/2011, 10:34
  4. Yakıt Tüketimi
    rou48 tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 31/08/2011, 15:46
  5. yakıt tüketimi
    omer06 tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 07/03/2011, 19:25

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com