En etkili çözüm.
arabayı çıkartmamak =)
Lastik havaları çok önemli birde aracı fazla yoracak jant olmayacak o da yükseltebiliyor bazen yakıt tüketimini. Ben sabahları 1-2 dakıka bekleyıp gıdıyorum ve en önemlisi gaza başıs tarzınız ve yola göre arabayı rahatlatacak vites kullanmanız. Vites geçişlerinde 3000 devire kadar basın sonra değiştirin mümkün oldukça. Benımkı sehır ıcınde 7.0 7.1 yakmakta
En etkili çözüm.
arabayı çıkartmamak =)
Dünya Kadar Malın olucağına Fındık Kadar Turbon olsun =)
maksimum yakıt ekonomisi yapmak isterseniz arkadan gelen selektör ve kornalara aldırmayan bir kişi olmanız lazım
benim bir depo yakıtı ortalama şehiriçinde 3.9 lt/100 km ile bitirdiğim olmuştu zamanında, deneme amaçlı. ama trafikte devamlı o kadar sakin kullanamıyorsunuz tabi, kullandırtmazlar![]()
Günlük 20 git 20 gel 40 km yol gidip gelıyorum. Bostancı -Beykoz arası. Otobanda 90-100 arası gidiyorum. Tubroyu devreye sokmuyorum. 100 liralık benzinle şuan 480km yaptım. Son çeyrekte. Artı 30bin bakımı geldi.
olabildiğince düşük devir 5 ci vites 2000 deviri geçme 1.3 m jet active 100 km de 12 lira mazot yaktı 4.3
Arabayı alt devirlerde kullanmak yani dizel için 2000 devir gibi uzun süre kullanımda bir zarar verirmi (turbo veya başka ekipmanlara) çünkü araba tam rahat devirlenmemiş oluyor araba rahar rahat gider hissi vermiyor.
ilk çalıştırmada 15 saniye gaz verme sonra yola çık 2500 deviri geçme bakımlarını aksatma depoyu ne kadar fullersen benzinli için o kadar az buharlaşma olur yokuş aşağı indiğinde viteste in
kısa sürede üst vitese geçmek için basmakmı yoksa yavaş yavaş gaz vererek vites yükseltmekmi avantajlı
ben ilk aldığmda 100km de 5,5 yakıyordu öndüzene baktırdım sonra lastikler 185 tabandı onları 175 yaptım motor yağınını en iyi olan mobil1 5w30 esp formula ile değiştirdim hava ve yağ filtrelerini değiştirdim şuan ise araç boş iken uzun yolda 2000-2300 devirde sürmeyle 3,8 lt yakıyor. ama uzun yolda sürekli anlık tüketim açık tutarım
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri