aynen yarın birdaha baktıracam işlerimi ayarlayıp yaptıracam
Canınızı sıkacak hiçbirşey yok. Bence aracınızın baskı balatası bitmiş ve değiştirmeniz gerekiyor. Zamanla değişmesi gereken parçalar bunlar sanırım sizden önceki vatandaş aracı biraz hor kullanmış'ki 60.000 de baskı balatası bitmiş. Siz yinede bir servise veya ustaya gösterin bindirin gezdirin o karar versin...
Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic
aynen yarın birdaha baktıracam işlerimi ayarlayıp yaptıracam
baskı balata volanda gittiyse 500kagıt masrafıvardır onun dısında bi masrafı yoksa fiyatı damakulsa cok guzel bir arac gule gule binin yalnız takıldıgım nokta su tum bakımları yapılmıs sadece hava filtresikalmıs. en ucuz parca hava filtresi adam onu niye degistirmemiş anlıyamadım
Baskı balata seti değiştirme işleriyle yaklaşık 350 tl tutuyor. bence bu yüzden punto değiştirmeye değmez. Balatayı değiştirin puntonun keyfini çıkarın...
2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
2009 Gümüş Multijet active
2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic
Öncelikle hayırlı olsun. Bu araçlarda ve dizel araçlarda EGR sistemi bulunmaktadır. EGR sistemi yakıt çıkışlarını kontrol eder ve belirli bir standartta çıkan havayı düzenler zamanla manifoltta tıkanma ve kurum yaptıgından aracınızın çekişi düşecektir. Çözüm olarak EGR iptali en kolay yöntemdir ve manifoltun içerisi tamamen temizlenmelidir farkı göreceksiniz ancak bunu serviste yaptıramazsınız ancak tanıdıgınız özel servis var ise orada 6-7 saat sürecek bir işlemdir. Daha sonrasında da aracın beynine yazılım yapan yerler var yazılım ile hersey düzene giriyor ve birdaha manifolt tıkanması ve manifoltun kurumdan dolayı patlaması önleniyor. Bunu kendi aracında farkemeyebilirsin ancak bu sistem fıatın tüm araçlarında mevcut. Örneğin ticari taksi olan Albea'larda kilometresi 400-500 bin gibi olan araçlarda manifolt patlaması yaşanıyor. Fabrika bunu neden yapıyor derseniz yapmak zorunda yönetmelik ve standart gereği. Yani kısaca baskı balata ya da yağlama bakımı ile ilgili gerekli değişimi yaptığınızda çözüm alamayabilirsiniz sorunun genel çözümü budur??
arkadaşlar bu aracın tiriger setini kaç km değişiyor
ah be abi 2006 model araç almıssın stock bırakma aracı kurcala kurcalayabıldıgın kadar tırbo takmaya calıs mesela motora![]()
dip not:
Baskı balatanın bitip bitmediğini anlamak için küçük bir test yapabiliyorsun. Ben önceki aracımı sattığımda (palio) sattığım arkadaşın bir yakını el frenini sağlam çekip, aracı kaldırmaya çalıştı, eğerki baskı balata bitmiş olsaydı araç ivmelenemez,baskı balata ara ara kaçırma yapardı dedi. Bana mantıklı bir test gibi geldi.
"İki şeye hakkım olduğuna karar verdim: Özgürlük ve ölüm. Birine sahip olamazsam ötekini isterim çünkü hiç kimse beni canlı tutsak edemez."
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri