95 hp dizel dualogic değilmi? multiair üstün gözüküyor
Arkadaşlar merak ettim de 95 dizel ile 105 multiair i trafiğe kapalı bir alanda araçları deneyen arkadaşlarımız oldu mu , veya sizce kısa veya uzun mesafede sonuç ne olur ?
95 hp dizel dualogic değilmi? multiair üstün gözüküyor
şöyle olur 75 hp yi chiple 95 yaparsınız o zaman manuel 95 olur
95 manuel olsa o alır bence...
Keyif BMW'Dir...
İyide manuel vites dualogic vitese göre daha ağır ki, ben dualogic viteste araç daha seri vites değiştirdiğini düşünüyorum, teknik olarak bakmak lazım ama, kaldı ki ilk aldığım günlerde önümde bi tane 97 veya 8 bmq 5.20 vardı, adam tam gaz kalktı önümde sonra bende yapıştırdım baktım 2 den sonra ben onun sağına geçtim ve sonra önüne bile geçtim durdum ışıklarda, düşünün o kadar atak gibi geldi
multiair bence
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
biz chipli 90 lık multijetle 105lik multiair denemiştik mert hatırlar chipli haliyle geçtim chipsiz olsaydı geçilirdim o kesin birşey yanlız bende 215-45-17'' jant lastik vardı nyhatsu da orjinal 185-65-15'' jant lastik vardı bunuda belirtmek isterim ve benim jant lastiğin 1 tanesi nyhatsu'nun 2 tanesine bedeldi...
Ama yaklaşık bi saat önce bi konu da bir arkadaş multiair i denediğini söledi, sadece gazı diplediğinde atak olduğnu ve motorun gücünü gösterdiğini söledi, yani basit mantıkla eğer böleyse tepkisi demekki uzun yolda gidiyo, uzun mesafede, öte yandan 95 lik te 3 vitesten sonra zaptedebilirseniz edin ? hatta dualogic vitesi epeyce çözdüm, normal değiştirirseniz normal manuel misali yumuşakça geçiş oluyor, ancak seri bi şekilde büyütür veya küçültürseniz resmen f1 şanzumanı misali atak oluyor ?
bence kısa mesafede 95 lik rahat alır mesafe uzadıkça multiair gücünü göstermeye başlar.. arap atı misali
uzunda da kısa dada multair koyar amiyane tabirle
teknik yorumla beygir güçlerine baktığınızda zaten fark ortada
beygir gücü = birim zamanda yapılan iş olduğuna göre
demekki multiair motor daha fazla iş yapabiliyor
aralarındaki 10 bg lik farkın yanında biri motorin diğeri benzin ile çalışıyor
dalga geçen bir yorumla
daha multijet turbosunu doldurana kadar multiair üsküdarı geçer
Konu GP COSKUN tarafından (17/05/2011 Saat 01:35 ) değiştirilmiştir.
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
chip le falan olmaz bu işler..Her türlü multiair alır götürür..Kısa mesafe uzun mesafe fark etmez.
This is not personel, just business..
bende multiair diyorum!
multiair alır buna sebeb benzinli motorlarda motor yüksek devirlere çabuk çıkar buda aradaki çıtayı açmaya yeter.ama işin güç boyutuna bakarsan 95 lik.dizellerde piston kolu benzinlilere nazaran daha uzun oldugu için tork daima yüksek olur buda rampalarda güç boyutunda benizinliden bir adım önde olur.
yani benzinli punto : hız
dizel punto: ekonomi ve güç
Merhaba ben dizelden analamam fakat[ı] multiaır[/ı] çabuk devirleniyor ,yüksek devire daha kısa sürede çıkak. Ben multiaır derim . Kendimden örnek vereyim Çanakkale Lapseki yolunda [ı]saat 04:00[/ı] te clio sembol basyırdı yanımdan gitti ben hiç oralı olmadım. Araba lapsekinin arabası ben de bastım yolda yakaladım bazı virajalar tehlikeli ben bazen gaz vermiyorum bu arayı açıyor , düzlüğe çıkınca kısa sürede ona yetişiyorum çünkü devir yüksek oldumu araba mecbur hızlı olacak bu sebepten multiaır . Düzlükte hiç ensesinden çekilmedim .
Konu sezerism tarafından (17/05/2011 Saat 13:53 ) değiştirilmiştir. Sebep: Büyük harf Yaptım.
multiair 1075 95lik 1220 kg buna rağmen 0 100km değerleri arasında 0.9 sn fark var hp değil ama kg avantajıyla multiair götürür gibi teoride böyle gözüküyor pratikteki sonuçları deneyen arkadaşlardan bekliyoruz. 95 likler süpriz yapabilir.90 lıklarla 95 likler arasında bariz çok fark var
usta 105lik multiairle sümbülü dikiz aynasında ufalamalıydın
Konu GP COSKUN tarafından (18/05/2011 Saat 01:06 ) değiştirilmiştir.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri