Sonuçlar: 95 lik multijet mi 105 lik multiair mı ?

Katılımcı sayısı
24. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kısa mesafede 95 lik

    11 45.83%
  • Kısa mesafede 105 lik

    11 45.83%
  • Uzun mesafede 95 lik

    5 20.83%
  • Uzun mesafede 105 lik

    9 37.50%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
35 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: 95 mjet vs 105 multiair

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    HAKAN SABANCI
    karaduman forever... :) sabanci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/02/2010
    Mesajlar
    2.239
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Plaka
    35 AN 1933
    Edilen teşekkür: 403

    Standart

    biz chipli 90 lık multijetle 105lik multiair denemiştik mert hatırlar chipli haliyle geçtim chipsiz olsaydı geçilirdim o kesin birşey yanlız bende 215-45-17'' jant lastik vardı nyhatsu da orjinal 185-65-15'' jant lastik vardı bunuda belirtmek isterim ve benim jant lastiğin 1 tanesi nyhatsu'nun 2 tanesine bedeldi...

  2. #2
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Konu

    Alıntı sabanci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biz chipli 90 lık multijetle 105lik multiair denemiştik mert hatırlar chipli haliyle geçtim chipsiz olsaydı geçilirdim o kesin birşey yanlız bende 215-45-17'' jant lastik vardı nyhatsu da orjinal 185-65-15'' jant lastik vardı bunuda belirtmek isterim ve benim jant lastiğin 1 tanesi nyhatsu'nun 2 tanesine bedeldi...

    Ama yaklaşık bi saat önce bi konu da bir arkadaş multiair i denediğini söledi, sadece gazı diplediğinde atak olduğnu ve motorun gücünü gösterdiğini söledi, yani basit mantıkla eğer böleyse tepkisi demekki uzun yolda gidiyo, uzun mesafede, öte yandan 95 lik te 3 vitesten sonra zaptedebilirseniz edin ? hatta dualogic vitesi epeyce çözdüm, normal değiştirirseniz normal manuel misali yumuşakça geçiş oluyor, ancak seri bi şekilde büyütür veya küçültürseniz resmen f1 şanzumanı misali atak oluyor ?

  3. #3
    HAKAN SABANCI
    karaduman forever... :) sabanci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/02/2010
    Mesajlar
    2.239
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Plaka
    35 AN 1933
    Edilen teşekkür: 403

    Standart

    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama yaklaşık bi saat önce bi konu da bir arkadaş multiair i denediğini söledi, sadece gazı diplediğinde atak olduğnu ve motorun gücünü gösterdiğini söledi, yani basit mantıkla eğer böleyse tepkisi demekki uzun yolda gidiyo, uzun mesafede, öte yandan 95 lik te 3 vitesten sonra zaptedebilirseniz edin ? hatta dualogic vitesi epeyce çözdüm, normal değiştirirseniz normal manuel misali yumuşakça geçiş oluyor, ancak seri bi şekilde büyütür veya küçültürseniz resmen f1 şanzumanı misali atak oluyor ?
    belirtmeyi unutmuşum kısa mesafede 4 boya kadar fark atıyordum ama mesafe uzadıkça bana yaklaşıyordu sonra fark 1 boyda sabit kalıyordu öyle gidiyorduk... şöyle söyleyeyim düz bir yolda 200ü rahatça görüyorsan multiair'ı geçersin ama hiç sanmıyorum...

  4. #4
    Feyyaz Yavuz
    FeyyazYavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/06/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    879
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    34 GKA 10
    Edilen teşekkür: 218

    Standart

    bence kısa mesafede 95 lik rahat alır mesafe uzadıkça multiair gücünü göstermeye başlar.. arap atı misali

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. 1.4 MULTIAIR 105 HP motor Turbo takılarak 1.4 MULTIAIR Turbo 135 HP olur mu?
    yusuffffff tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/07/2012, 02:28
  2. Aracım multiair yerine mjet mi yoksa
    diesel32 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 08/06/2012, 20:22
  3. Evo multiair??
    punt0 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 53
    Son Mesaj: 15/05/2012, 01:35
  4. evo multiair lpg
    diesel32 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 17/07/2011, 04:37
  5. multiair evo
    keben tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 03/05/2011, 01:36

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


95 mjet  vs   105 multiair Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com