Sayfa 2/6 İlkİlk 123456 SonSon
111 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Grande Punto Kronik Problemler

  1. #21
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    bu sorunların %90 ı bendede oldu ve çoğu halen var çünki servise gittigimde beni hasta sanmasınlar diye 3 problemden fazlasını soylemiyorum birsonraki sefere diye ama bu seferde çok birikiyor. ek olarak bende direksiyon dosemesi bozuldu burusmalar var deriler soyuldu metal gorunumlu sport dosemeler grilesti renk attıi kapı kolları el frenin dugmesi ve hafiften el deyen diger yerler renk attı, motorun plastik dis kapagı catladı, kaput yalıtım malzemesini tutan klipsler dusmus oda sarkıyor on kaputu acinca, sol davlumbazı elle tutturoyurm her arabaya bindigimde hız yapmaya korkuyorum aracin altına gircek diye, ses problemleri cilk yumurta gibi on takim dagildi gibi ancak soylemeyecegim artık umursamıyorum, dualogic sanzıman prblem veriyor arada servise gidince kanıtlayamıyacagim diye korkuyorum, arka kapıları ceek saglam ceek diyorum alıştım onlarıda artık soylemeyecegim servise, yag cubugun demirin en yukarsı yay gibi uzadi, kalkıslarda bazen debrayı kut diye bırakıyor araba bi an patinaja geciyor ve cok sarsıyor buda nadir oluyor ıspatlayamayacagim dagilana kadar bekleyecegim baskı balata, teyp kanalları direksiyondan bazen degismiyor 1. kanaldan tekrar 1. kanala alıyor digerleri ceksede onu anlamadım sorun ayarlarda vs olabilir diyp sorun yoktur belki diyerek kendimi kandırıyorum ondanda bahsetmicem servise, klima motoru bi yerlere surtuyorumus gibi veya ataleti bozulan kendi halinde yavaslayan bir motor gibi ses yapıyor. aklıma gelenler bunlar

    ek: evet aşağıda gordum bendede düşük hızlarda seyredince tekerlerden çıkırt çıkırt diye bir ses geliyor ayrıca frenlere basıncada ciiiyyyk sesi gelio sanki şahin kullanıyoruz ya bu devirde boyle balatamı kaldı.
    Konu ugurozer tarafından (11/09/2008 Saat 10:48 ) değiştirilmiştir.

  2. #22
    Atakan Köro
    Atakan KÖRO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/03/2008
    Mesajlar
    67
    Nereden
    Uşak
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    64 KR ***
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    sag ön tekerden lıkırtı seklinde gelen sesten dolayı 4800 kmde adını tam hatırlamıyorum ama viraj cubugu dedikleri parca degisti. 5000km sonra tekrar aynı sesten servise gittim sağ ön salıncak degisti suan icin bir sorun yok. arka kapı ayarlarını ayda bir kez yaptırıyorum.

  3. #23
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sonradan hatırladıklarım
    6-koltuğun yükseklik ayarının zamanla düşmesi.
    biz en altta kullanıyoruz ancak kolun revizyonu ile düzeldiğini bildiğimden servise söyledim kol sipariş edildi cuma takılcak.
    7-saat geri kalıyo
    ne kadar zamanda ne kadar geri kaldığını tespit etmem istendi görünen bir problem yokmuş.

    aaa evet bak bunlarda oldu bende saat de yaklaşık 1 ayda falan 2 dk geri kalıyor koltukda öle yükseltiyorsun 1 gün sonra aşağı doğru düşüyor

    Ayıplı mal
    Madde 4- Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
    İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.
    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.
    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.
    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.
    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.
    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.

    1) 4077 Sayılı Kanunun 13/3.m. ve Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 14.maddesi uyarınca Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması VEYA

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması VEYA

    c) Tamirinin mümkün olmadığının anlaşılması hallerinde tüketici 4.maddedeki diğer seçimlik hakları kullanabilir.


    Arkadaşlar işin hukuki boyutu budur bu şartlar oluşmuş ise hakkınızı arayabilirsiniz
    Konu koraykey tarafından (13/09/2008 Saat 14:58 ) değiştirilmiştir. Sebep: Linos

  4. #24
    kemal saraç
    kemalsar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2008
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Koraykey doğru yazmış ve söylemiş, bunların hepsi benim başımada geldi fakat onun kadar şanslı değildim servisi ikna edip yaptırtamadım. Birde Evsana gideceğim, bunlara ek olarak motor soğukken gelen bir ses var servis yine sorun yok dedi fakat ses var onlar duymuyormuş, umarım elimde kalmaz, mahkemeye veren arkadaşlar bu konuda bana yardımcı olmasını rica ediyorum, bende mahkemeye vereyim ve hakkımı bu şekilde arayayım yoksa birilerini ikna etmeniz gerekiyor eğer ikna edeceğiniz kişinin özel günü ise sorununuz çözülmüyor, yardımlarınızı bekliyorum,

    Ugur hasta sanmasınlar diye hepsini söylemiyormus, buna gerek yok adama direk hasta muamelesi yapıyorlar,
    Konu OzzY tarafından (12/09/2008 Saat 12:25 ) değiştirilmiştir. Sebep: flood- lütfen kuralları okuyunuz

  5. #25
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart Şanslı

    Alıntı kemalsar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Koraykey doğru yazmış ve söylemiş, bunların hepsi benim başımada geldi fakat onun kadar şanslı değildim servisi ikna edip yaptırtamadım. Birde Evsana gideceğim, bunlara ek olarak motor soğukken gelen bir ses var servis yine sorun yok dedi fakat ses var onlar duymuyormuş, umarım elimde kalmaz, mahkemeye veren arkadaşlar bu konuda bana yardımcı olmasını rica ediyorum, bende mahkemeye vereyim ve hakkımı bu şekilde arayayım yoksa birilerini ikna etmeniz gerekiyor eğer ikna edeceğiniz kişinin özel günü ise sorununuz çözülmüyor, yardımlarınızı bekliyorum,
    Ben kendimi çok şanslı görmüyorum çünkü bu problemlerin büyük kısmı halen mevcut yapıldı denmesine rağmen yeniden oluştu o yüzden aynı dertlerden muzdarip olarak davalık olduk zaten halledilebilseydi mahkemelik olmazdık edemediler edemiyorlar!!! birde bazı arkadaşlar demişki bunlar tek bir arabaya mahsus tek bir arabada olursa kronik olmaz vs olan arkadaşlar yazıyor nasıl kronik değil anlamıyorum!!!

  6. #26
    kemal saraç
    kemalsar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2008
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Düşündükçe aklıma geliryor. Bu sorunları 20000 km ye kadar yaşadım, servise kaç defa gittiğimi hatırlamıyorum. Koray ın yazdıklarına ek olarak benim aracın kelebek camları, torpido kapağıda değişti. Arka cam orantısız duruyor, stoplar sanki nemleniyor. Yürüyen aksam ve amortisor sorunlarına hiç değinmiyorum, viraj çubuğundan ses geliyor, olduğunuz yerde direksiyonu tam kırdığınızda zemin tam düz değilse ses oldukça artıyor, servisler gerçekten hasta muamelesi yapıyor, 20000 sonrada bu sorunlarım oldu ama servise gitmek baydı, araç şuan 30000 de servise yıllık bakım ve 20000 bakım için gitmem gerekiyordu fakat 15 defa gittiğimi hatırlıyorum. Bu arada direksiyonun altındanda rüzgar geliyor, güneşlik tutucuları çırt çırt kırıldı. Aracın üzerinde conti eco contac lastikler var ve çok kötüler (babam continental fabrikasından emekli, bu kadar kötü lastik üretmiyoruz bunlar bizim malımız değil diyor)
    Ben çalıştığım firmada kalite güvence yöneticisiyim ve müşteri şikayeti olduğu zaman hemen müdahele edip tüm kararları müşteriden yana veriyoruz. Bazıları kullanıcı hatası olsa bile. Fiat ise (tofaş) bu konuda hiç yardımcı olmuyor. 2006 döneminde ilk gelen araçların piyasadan toplatılması gerekiyordu bu olmadı.
    İşyerinden bir arkadaşım iş seyahatinde düşük hızda seyrederken aksın kırılması sonucu kolunu kırdı.
    Bu araçlar bizim başımıza büyük işler açacak, forumlarda herkes heyy puntom var mutluyum falan modunda ama sevdiklerine bir zarar geldiğindede burada forumda mı paylaşacaklar yoksa fiat ın başına mı üşüşecekler
    Ben artık kral çıplak demek istiyorum, bu forumları fiatın problemli araçları toplatması için baskı mekanizması olarak kullanmalıyız, yoksa forumların samimiyeti tartışılır olacak

  7. Bu mesajı için 2 kişi kemalsar'ye teşekkür etti:


  8. #27
    İLKER Ç.
    ocean_1919 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2008
    Mesajlar
    574
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    26
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Arkadaşlar ŞikayetVar linkinden markalara göre şikayet sayılarına bakarsanız tüm markalarda bunlara benzer nitelikte şikayetler görebilirsiniz.

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #28
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart Şikayet Var

    Alıntı ocean_1919 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ŞikayetVar linkinden markalara göre şikayet sayılarına bakarsanız tüm markalarda bunlara benzer nitelikte şikayetler görebilirsiniz.
    ilker kardeşim sana katılıyorum yok diyen de yok ne davalar var porche mercedes bmw jaguar biz sadece bu sorunları nasıl çözebiliriz nedir durum diye araştırıyoruz elbette sorun olacak ama bunu kabullenip yaptırtmak için ne yapabiliriz diyoruz

  11. #29
    Emir A.
    Fuzuli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/10/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    603
    Nereden
    Balıkesir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 352

    Standart

    Alıntı ocean_1919 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ŞikayetVar linkinden markalara göre şikayet sayılarına bakarsanız tüm markalarda bunlara benzer nitelikte şikayetler görebilirsiniz.
    Aynı şikayetvar adlı sitede Tofaş-Fiat'ın yazılan şikayetlere en az cevap/çözüm sunduğunu da görebilirsin...

  12. #30
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart Çözüm mü

    Alıntı Fuzuli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı şikayetvar adlı sitede Tofaş-Fiat'ın yazılan şikayetlere en az cevap/çözüm sunduğunu da görebilirsin...
    ben tüm şikayetleri inceledim hiçbirinin altında tofaşın en az değil hiçbir çözümü ya da yorumu yok
    Konu koraykey tarafından (13/09/2008 Saat 14:57 ) değiştirilmiştir.

  13. #31
    İLKER Ç.
    ocean_1919 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2008
    Mesajlar
    574
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    26
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Alıntı Fuzuli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı şikayetvar adlı sitede Tofaş-Fiat'ın yazılan şikayetlere en az cevap/çözüm sunduğunu da görebilirsin...
    Fiat yönetiminin müşteri memnuniyetine verdiği önemin göstergesi diyebiliriz bu duruma.

  14. #32
    Emir A.
    Fuzuli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/10/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    603
    Nereden
    Balıkesir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 352

    Standart

    Nissan,Toyota ve bir kaç firma yanıt veriyor...Olumlu ya da olumsuz...
    Keşke en azından okuduklarını belirtir bir şeyler karalasalar...

  15. #33
    kemal saraç
    kemalsar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2008
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Bende bu siteleri inceliyorum, peugeot da cevap veriyor ama bu peugeotun kalite olduğu anlamına gelmez gp olan sorunların bilhassa 207 ve 308 de de olduğu aşikardır. Uzakdoğu markaları avrupa markalarına göre tasarımda yetersiz kalsada müşteri memnuniyetinde öne çıkıyorlar. Bu uzakdoğulular kore japon vs. kaizen teorise 5s mantığı gibi yönetim biçimlerine önem verip ürün yeterliliği ve müşteri memnuniyeti sağlamaya çalışıyorlar.
    Tabi durumu fiyat/kalite veya fiyat/performans olarak düşünürsek gp en öne çıkan model bununda hakkını vermek lazım, fiat şuan olduğundan %20 daha fazla müşteri taleplerine önem verse Türkiyedeki en iyi marka olacak, fakat bunu koç yönetiminden beklemek imkansız, fiatın türkiyede ayaklar altında olması birazda koça bağlı.

  16. #34
    utku utku
    utktoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/02/2008
    Yaş
    51
    Mesajlar
    27
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı kemalsar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bu siteleri inceliyorum, peugeot da cevap veriyor ama bu peugeotun kalite olduğu anlamına gelmez gp olan sorunların bilhassa 207 ve 308 de de olduğu aşikardır. Uzakdoğu markaları avrupa markalarına göre tasarımda yetersiz kalsada müşteri memnuniyetinde öne çıkıyorlar. Bu uzakdoğulular kore japon vs. kaizen teorise 5s mantığı gibi yönetim biçimlerine önem verip ürün yeterliliği ve müşteri memnuniyeti sağlamaya çalışıyorlar.
    Tabi durumu fiyat/kalite veya fiyat/performans olarak düşünürsek gp en öne çıkan model bununda hakkını vermek lazım, fiat şuan olduğundan %20 daha fazla müşteri taleplerine önem verse Türkiyedeki en iyi marka olacak, fakat bunu koç yönetiminden beklemek imkansız, fiatın türkiyede ayaklar altında olması birazda koça bağlı.
    başka söze gerek yok bence

  17. #35
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart Tofaş

    Alıntı kemalsar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bu siteleri inceliyorum, peugeot da cevap veriyor ama bu peugeotun kalite olduğu anlamına gelmez gp olan sorunların bilhassa 207 ve 308 de de olduğu aşikardır. Uzakdoğu markaları avrupa markalarına göre tasarımda yetersiz kalsada müşteri memnuniyetinde öne çıkıyorlar. Bu uzakdoğulular kore japon vs. kaizen teorise 5s mantığı gibi yönetim biçimlerine önem verip ürün yeterliliği ve müşteri memnuniyeti sağlamaya çalışıyorlar.
    Tabi durumu fiyat/kalite veya fiyat/performans olarak düşünürsek gp en öne çıkan model bununda hakkını vermek lazım, fiat şuan olduğundan %20 daha fazla müşteri taleplerine önem verse Türkiyedeki en iyi marka olacak, fakat bunu koç yönetiminden beklemek imkansız, fiatın türkiyede ayaklar altında olması birazda koça bağlı.
    Ben FIAT'ın yerinde olsam ilk işim kocaman bir plaket yaptırıp üzerine de bugüne kadar vermiş olduğunuz emeklerden, yıllarca bir kuş serisi lisansını bizden alıp adımızı yerlerde süründürdüğünüz için teşekkürü borç biliriz yazar TOFAŞ ile olan bağımı bitiririm. FIAT'ın Türkiye deki en büyük şansızlığıdır TOFAŞ çünkü halen kurumsallaşamamıştır. Müşteri memnuniyeti, profesyonellik vs size en basit bir örnek müşteri hizmetleri tamam bir hezeyan onu geçtim ithal ettikleri malın özelliklerini dahi bilmiyorlar herşeyi geçtim bugün eylülün 14 ü ve siteyi inceleyin Ağustosda şaşırtıcı fırsatlar yazıyor yahu ay bitmiş sen hala onu bile değiştirmemişsin bunu gören söyleyen bir tane idarece yönetici yok mu ??? Size komik bir örnek daha yıl 2000 tüm araba markaları arabalarda teknolojik değişikliklere gitmiş yeni modeller üretmiş piyasada tutunmak adına büyük adımlar atarken FIAT showroomlarında halen şahin satılıyordu daha ne diyim ki herşey ortada!...

  18. #36
    Kurtuluş Uyanık
    kurtuluş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/01/2008
    Yaş
    51
    Mesajlar
    69
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06BE0027
    Edilen teşekkür: 52

    Standart

    tavandaki lekeler yüzünden geçen sene tavanı değiştirdiler bu yıl yine oluştu ay içinde servise gideceğim 20 bin bakımına (Müslüm beye).tekrar göstereceğim bakalım. koltuk ayarsızlığına alıştım elim sürekli koltuk ayar kolunda
    Hayatında her şey ters gidiyorsa BELKİ SEN TERS YÖNE GİDİYORSUNDUR... Eski Kullanıcı Adı: ckentli

  19. #37
    CAN CANBEK
    ceski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/09/2008
    Yaş
    49
    Mesajlar
    1
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    35*****
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Tüm yazılan şikayetleri okudum ve inanın en az %90 ı da bende mevcut, bilin bakalım benim arabam hangi döneme ait
    Evet yanılmadınız 2006 da ilk gelenlerden, 2006 martında trafiğe çıktı ....

    Arka kapıdaki açılmama problemi, içeri yoğun ses alması, tavandaki pas lekeleri (Allahtan değiştirdiler), teybin üzerindeki rakamların hemen aşınması, tam camla göğüslüğün birleştiği yerde aksamın (adını bilmiyorum) değişmesi, buna rağmen sesin hala kesilmemesi, vites körüğünün atması vs. vs. derken, benim başıma hiçbirinizin yaşamadığı bir problem geldi.
    Vİtes topuzundaki plastik aksam koptu ve vites topuzsuz, çubuk olarak elimde kaldı
    Alibertideki ve Birmottaki servis bunun insan gücüyle olmayacağını kesin bir dille beyan etmelerine rağmen, bunun garanti kapsamında olmadığını belirttiler.
    Hem bunu benim kendi gücümle yapamayacağımı kabul ediyorlar, hemde kullanıcı hatası diyorlar... Yenisi için de 35 YTL. istiyorlar
    Ha unutmadan, yanılmıyorsam 40.000 bakımındaydı, Birmotun kampanyasında bakım ücreti 250 YTL.yi geçtiği için hediye olarak park sensörü takıldı. 2 gün sonra bozuldu, değiştirildi, yeni takılanın bozulması bir hafta sürdü. Tekrar tamir edildi.

    Bunlar hatırlayabildiklerim, ama emin olun buraya daha yazamadığım bi ton şey var ..

  20. #38
    Hakan Demiray
    dmRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/09/2007
    Yaş
    41
    Mesajlar
    213
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 269

    Standart

    Alıntı Fuzuli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nissan,Toyota ve bir kaç firma yanıt veriyor...Olumlu ya da olumsuz...
    Keşke en azından okuduklarını belirtir bir şeyler karalasalar...
    Dostum pazar araştırmalarına göre Nissan ve Toyota, müşteri memnuniyeti en yüksek olan otomobil üreticilerinin başında geliyor. Yanıtı yaptıkları sağlam otomobillerle de veriliyorlar ayrıca

    Hımm unutmadan, bir Trabzona gittim geldim, klima kompresörü bozuldu. Aralık ayında garantim bitiyor, ancak öncesinde para verip 1 yıl daha mekanik garantiyi uzatacağım. Servisin belirttiğine göre klima kompresörü 1000 YTL' i buluyormuş. Aracın mekanik garantisi olmasa, bunların altından kalkılmaz valla
    Konu dmRy tarafından (15/09/2008 Saat 22:06 ) değiştirilmiştir.

  21. #39
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    aynen hakancım garantiyi uzatmanı tavsiye ederim. ben yaptım

  22. #40
    ufuk altaş
    grande26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2007
    Yaş
    54
    Mesajlar
    242
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 56

    Standart

    Alıntı ceski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüm yazılan şikayetleri okudum ve inanın en az %90 ı da bende mevcut, bilin bakalım benim arabam hangi döneme ait
    Evet yanılmadınız 2006 da ilk gelenlerden, 2006 martında trafiğe çıktı ....

    Arka kapıdaki açılmama problemi, içeri yoğun ses alması, tavandaki pas lekeleri (Allahtan değiştirdiler), teybin üzerindeki rakamların hemen aşınması, tam camla göğüslüğün birleştiği yerde aksamın (adını bilmiyorum) değişmesi, buna rağmen sesin hala kesilmemesi, vites körüğünün atması vs. vs. derken, benim başıma hiçbirinizin yaşamadığı bir problem geldi.
    Vİtes topuzundaki plastik aksam koptu ve vites topuzsuz, çubuk olarak elimde kaldı
    Alibertideki ve Birmottaki servis bunun insan gücüyle olmayacağını kesin bir dille beyan etmelerine rağmen, bunun garanti kapsamında olmadığını belirttiler.

    Hem bunu benim kendi gücümle yapamayacağımı kabul ediyorlar, hemde kullanıcı hatası diyorlar... Yenisi için de 35 YTL. istiyorlar

    Ha unutmadan, yanılmıyorsam 40.000 bakımındaydı, Birmotun kampanyasında bakım ücreti 250 YTL.yi geçtiği için hediye olarak park sensörü takıldı. 2 gün sonra bozuldu, değiştirildi, yeni takılanın bozulması bir hafta sürdü. Tekrar tamir edildi.

    Bunlar hatırlayabildiklerim, ama emin olun buraya daha yazamadığım bi ton şey var ..
    Kardeşim başına gelenleri sinirden gülerek okudum.97 den beri sıfır olsun ikinci el olsun birçok araç aldım ,ne merkezi,ne yol yardımını aramak zorunda kaldım ne de 8 aydır servise gittiğim kadar servise gittim ve servis elemanlarıyla içli dışlı oldum.Ne diyeyim daha..
    Konu OzzY tarafından (15/09/2008 Saat 23:39 ) değiştirilmiştir. Sebep: alıntı düzeltildi

Sayfa 2/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. Yeni Punto (2012) - kronik sorunlar (city, gıcırtı vs.)
    Evren_c tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 29/12/2012, 02:06
  2. GP kronik problem ?
    gmb tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 04/12/2011, 16:48
  3. Yeni araçlardaki problemler
    kartal3520 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 14/05/2011, 14:35
  4. 2.el Grande Punto alacağım, kronik sorunları neler, serviste nelere baktırayım?
    tranquilo tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 22/02/2011, 22:53
  5. Kronik problemler
    murat53 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 08/09/2009, 12:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Grande Punto Kronik Problemler Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com