116 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Grande Punto Kronik Problemler

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence bunların tümünü kronik olarak tanımlamak yanlış. Bence biraz şansızmışsınız.
    Biz 2006 şubatta teslim aldık yani Türkiye'ye ilk gelenlerden biri. henüz 14000 kmde ancak ben pek sorun yaşamadım. ve son derece memnunum. param olsa anında bir tane daha alırım.
    Yaşadığım sorunlar.
    1-ön taraftan lok lok şeklinde ses gelmesi
    yapılan işlem:
    2006 nisan gibi tıkırtı burcu değişti ozamandan beri ses yok.
    2-güneşte kaldığında arka kapıların zor açılması
    naptılar bilmiyorum bugun çözüldü.
    3-Yüksek hızda sol ön davlumbazın yerinden kopması ve parçalanması
    yapılan işlem: davlumbaz garantiden değişti metal bir ayakla tampona sabitlendi.
    4-city motorununun arızalanmasından dolayı çevirirken ses yapması
    yapılan işlem: motor değişti. sanki ilk defa bu arabayı kullanıyomuşum gibi oldu ve sürüş konforu arttı
    5-sanırım orta direkten hafifi bir tıkırtı geliyor
    rahatsız etmediği için elletmedim.
    sonradan hatırladıklarım
    6-
    koltuğun yükseklik ayarının zamanla düşmesi.
    biz en altta kullanıyoruz ancak kolun revizyonu ile düzeldiğini bildiğimden servise söyledim kol sipariş edildi cuma takılcak.
    7-
    saat geri kalıyo
    ne kadar zamanda ne kadar geri kaldığını tespit etmem istendi görünen bir problem yokmuş.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  2. #2
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sonradan hatırladıklarım
    6-koltuğun yükseklik ayarının zamanla düşmesi.
    biz en altta kullanıyoruz ancak kolun revizyonu ile düzeldiğini bildiğimden servise söyledim kol sipariş edildi cuma takılcak.
    7-saat geri kalıyo
    ne kadar zamanda ne kadar geri kaldığını tespit etmem istendi görünen bir problem yokmuş.

    aaa evet bak bunlarda oldu bende saat de yaklaşık 1 ayda falan 2 dk geri kalıyor koltukda öle yükseltiyorsun 1 gün sonra aşağı doğru düşüyor

    Ayıplı mal
    Madde 4- Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
    İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.
    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.
    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.
    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.
    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.
    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.

    1) 4077 Sayılı Kanunun 13/3.m. ve Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 14.maddesi uyarınca Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması VEYA

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması VEYA

    c) Tamirinin mümkün olmadığının anlaşılması hallerinde tüketici 4.maddedeki diğer seçimlik hakları kullanabilir.


    Arkadaşlar işin hukuki boyutu budur bu şartlar oluşmuş ise hakkınızı arayabilirsiniz
    Konu koraykey tarafından (13/09/2008 Saat 14:58 ) değiştirilmiştir. Sebep: Linos

Benzer Konular

  1. Yeni Punto (2012) - kronik sorunlar (city, gıcırtı vs.)
    Evren_c tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 29/12/2012, 02:06
  2. GP kronik problem ?
    gmb tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 04/12/2011, 16:48
  3. Yeni araçlardaki problemler
    kartal3520 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 14/05/2011, 14:35
  4. 2.el Grande Punto alacağım, kronik sorunları neler, serviste nelere baktırayım?
    tranquilo tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 22/02/2011, 22:53
  5. Kronik problemler
    murat53 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 08/09/2009, 12:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Grande Punto Kronik Problemler Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com