Sayfa 3/6 İlkİlk 123456 SonSon
113 sonuçtan 41 ile 60 arası

Konu: T-jet Motorların Ömrü

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Mustafa FIRINCI
    mustafaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/01/2008
    Mesajlar
    2.644
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1569

    Standart

    Alıntı ms777 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yağ miktarı motordan motora değişiyor örneği bizim 2.0 lt megan 6 lt yağ alıyordu ve yağ değiştirme süresi 15,000 km bu aynı motor farklı modellerde bile değişebiliyor kullanım kılavuzundaki değer 3 lt ise bence bir sorun yoktur.

    zaten benım aracta sorun yok.kullanım kılavuzunda 3lt. yazıyo ama o bahsettıgım arkadasın aracına 4 lt. koymuslar o yuzden sordum.lınkıde bulacam sımdı o konunun...


    ahanda buldum

    https://forum.grandepuntotr.com/serv...etleri-15.html
    Konu mustafaf tarafından (11/06/2008 Saat 18:29 ) değiştirilmiştir.
    Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...

  2. #2
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Aklımdan geçen olmamıştır umarım (1 lt yağın üstüne yatmış olabilirler mi)

  3. #3
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ya ne var arkadaşlar bozarsanız turboyu değiştirirsiniz ufacık parça(bizim araçlar için olan) kafanızı yormayın bende cillop gibi sapasağlam turbo var. Lazım olursa satarım benimkini.

  4. #4
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    1.4 turbo düşük değer mi neresi düşük anlamış değilim. 1.4 170 i gördü arkadaş ondan dio galiba. biz de bi supercharge eklersek olabilir.

  5. #5
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı şekerlioğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben 300,000 devirmeyi düşünüyorum yani.
    Sizinki atmosferik 300 000km de de sorun çıkartmaz Hikmet Bey

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 turbo düşük değer mi neresi düşük anlamış değilim. 1.4 170 i gördü arkadaş ondan dio galiba. biz de bi supercharge eklersek olabilir.
    1400cc lik turbo benzinlinin bg i düşük

  6. #6
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    4 litre aldırılıyor, eğer hiç sormazsanız karter + yağ filtresi tamamlandıktan sonra artan yağı servis cukkaya alır. 1 litreye yakın yağ artiyor ve bunu size iade etmesi lazım. Ben almıştım sanırım o arkadaş da almıştır. Depoda duruyor bende yağ eksiltirse eklerim diye ama milimetre oynamadı yağ çubuğu.

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #7
    Mustafa FIRINCI
    mustafaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/01/2008
    Mesajlar
    2.644
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1569

    Standart

    Alıntı ekorkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 litre aldırılıyor, eğer hiç sormazsanız karter + yağ filtresi tamamlandıktan sonra artan yağı servis cukkaya alır. 1 litreye yakın yağ artiyor ve bunu size iade etmesi lazım. Ben almıştım sanırım o arkadaş da almıştır. Depoda duruyor bende yağ eksiltirse eklerim diye ama milimetre oynamadı yağ çubuğu.

    abı sımdı baktım faturaya valla 3 lt. kullanmıslar.yanı 3 lt. parası almıslar

    Selenia WR Diesel 5W-40 1Lt. 16,85YTL
    Selenia WR Diesel 5W-40 2Lt. 29,47YTL

    bu sekılde yazıyor...
    Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...

  9. #8
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    aynen dikkat ettim 20 bin bakımdan sonra mm oynama yok, oysaki 10 ile 20 bin arası cok eksiltmisti arac korkmustum, rodaj olayınımı tamamladı 20 bine kadar acaba ne ayak anlamadım? sonra kendi kendime devirli kulanımda eksiltmesi normal demekki bu motorun dedim motorsilkide koydum bide ondan eksiltmedi dedim ama kendimimi kandirdim??

  10. #9
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    Alıntı ugurozer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen dikkat ettim 20 bin bakımdan sonra mm oynama yok, oysaki 10 ile 20 bin arası cok eksiltmisti arac korkmustum, rodaj olayınımı tamamladı 20 bine kadar acaba ne ayak anlamadım? sonra kendi kendime devirli kulanımda eksiltmesi normal demekki bu motorun dedim motorsilkide koydum bide ondan eksiltmedi dedim ama kendimimi kandirdim??
    Benim araba şu anda 7000 km de. Bu eksiltmeme etabı 3500 den 7000 e gelene kadar)) Eski arabamda 1 litre eklerdim bu periyodda da ondan böyle düşündüm

  11. #10
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Araba güzel sakin kullanırsanızda yakıt çok tatmin edici şimdilik hoşuma gitti ilk izlenimlerim güzel sizlerede tavsiye ederim

  12. #11
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    yok ben 19 binde farkettim cubugun dibinin degdigini 500 mil kadar ekledim yetti

  13. #12
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Yağ seviyesini aracın içinden gösterse çok iyi olacaktı alışmışıtım, ne güzel eski arabada.

  14. #13
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    1.4 motordan alınan 120 hp nasıl düşük geliyor size anlamış değilim.

  15. #14
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 motordan alınan 120 hp nasıl düşük geliyor size anlamış değilim.
    Cihan sen beni anlamadın sanırım.Bana düşük gelip gelmemesinden bahsetmiyorum.Günümüz teknolojisinde hatta çok öncesinin teknolojisinde bile 1400cc lik turbo beslemeli benzinli bir makineden 120bg almak çok kolaydı.Konu başlığıyla bağdaştırmak amacıyla söyledim bunu.Yani:

    1400cc lik turbo beslemeli bir makine günümüzde 120bg lik güç üretecek şekilde üretilmişse gerçekten çok uzun ömürlüdür.Çünkü turbo beslemeli motorların güç limitlerinin oldukça altındadır bu sözkonusu 120bg.

    Umarım anlamışsındır ya da anlatabilmişimdir bu sefer...

  16. Bu mesajı için 2 kişi ABNEW'ye teşekkür etti:


  17. #15
    Adı Soyadı
    KaMiKaZe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Mesajlar
    2.394
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 752

    Standart

    Bknz. Toyota Starlet Glanza
    95 senesinde 1330cc benzinli motorla 135bhp 162nm tork alınabilmişki. Şuanda kıbrısta 200bg civarı olan bir sürü glanza var

  18. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  19. #16
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    Alıntı KaMiKaZe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bknz. Toyota Starlet Glanza
    95 senesinde 1330cc benzinli motorla 135bhp 162nm tork alınabilmişki. Şuanda kıbrısta 200bg civarı olan bir sürü glanza var
    katılıyorum kesinlikle kucuk bir ornekte benden ustelik turbo beslemesiz
    Viewing specifications of 1992 Honda Civic CRX VTi
    Kerb weight 1105 kg 2436 lb
    Manufacturer Honda
    Type S-4
    DOHC
    16 valves total
    4 valves per cylinder
    Main bearings 5
    Construction
    Bore × stroke 81.00mm × 77.40mm
    3.19 in × 3.05 in
    Bore/Stroke ratio 1.05
    Displacement 1595 cc
    (97.333 cu in)
    Unitary capacity 398.75 cc/cylinder
    Compression ratio 10.20:1
    Fuel system Honda PGM-Fi
    Aspiration Normal
    Compressor type N/A
    Intercooler None
    Catalytic Converter Y
    Max. output
    (DIN) 162.2 PS (160.0 bhp) (119.3 kW)@7600 rpm
    Max. torque
    (DIN) 150.0 Nm (111 lbft) (15.3 kgm)@7000 rpm
    Coolant Water
    Specific output 100.3 bhp/litre
    Specific torque 94.04 Nm/litre
    performance
    0-60mph 8.00s
    Top speed 212 km/h (132 mph)
    Power-to-weight 144.8 bhp/ton
    Engine location Front
    Engine alignment Transverse
    Transmission 5M
    Drive FWD
    FWD: Front Wheel Drive
    Top gear ratio 0.88
    Final drive ratio 4.27

  20. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  21. #17
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Bence şuanki teknoloji çok daha üst sınırları zorlayabilir, 200 hp üstünde rahat güç elde edilebilir ama mevcut malzeme teknolojisi ve emilsyon yönetmelikleri bu şekilde bir motorun arza sunulmasını engelliyor.

  22. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  23. #18
    Adı Soyadı
    KaMiKaZe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Mesajlar
    2.394
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 752

    Standart

    Alıntı ms777 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence şuanki teknoloji çok daha üst sınırları zorlayabilir, 200 hp üstünde rahat güç elde edilebilir ama mevcut malzeme teknolojisi ve emilsyon yönetmelikleri bu şekilde bir motorun arza sunulmasını engelliyor.
    200hp üstüne rahat geçilirken derken çokda rahat değil. Güçlendirilmiş pistonlar,yataklar,enjektörler,bujiler,hortumlar,e ksozlar vs vs gibi parçalar gerekir.

  24. #19
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı KaMiKaZe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200hp üstüne rahat geçilirken derken çokda rahat değil. Güçlendirilmiş pistonlar,yataklar,enjektörler,bujiler,hortumlar,e ksozlar vs vs gibi parçalar gerekir.
    Orhan, Selim in kastettiği kolaylıktan çok benim de belirtmiş olduğum teknolojinin buna kolaylıkla izin veriyor olduğu sanırım.Yoksa dediğin gibi bir turbo ekletmek için bile motorda onlarca değişiklik yapmak lazım...

  25. #20
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Benim kastettiğim bu örneklerdi.10 yılllık hata daha fazla olmuş Uno 1.4 Turbo, 1.3 Swift turbo da eklenebilir ya da yakın geçmişteki YRV 1.3 Turbo...

Sayfa 3/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. Amörtisör ömrü
    yigit can tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 18/04/2012, 13:50
  2. Motor ömrü
    rational tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 40
    Son Mesaj: 29/09/2011, 20:55
  3. T-jet motor ömrü
    Fiat_Can tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 40
    Son Mesaj: 01/03/2010, 18:09
  4. Multijet motorların ömrü
    eerku tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 12/04/2008, 11:55
  5. Tavuğun ömrü
    Yalın tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 19/01/2008, 22:32

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com