Arkdaşım motor ısındıktan sonra gayet iyi ısıtıyor fakat ısıtma ile soğutma kullanımı arasında biraz mantık farkı var oda şöyle mesela ısı ayar düğmesinin ortasındaki auto tuşuna bastığın zaman klima ekranında FULL AUTO ibaresi çıkar burda tüm kontrol klimadadır bu arada klima kompresörüde devreye girer sen sadece ısı ayarı yaparsın klima havalndırma yönünü ve fan hızını kendi ayarlar fakat dikkat ettinmi bilmiyorum mesela sadece cama veya ayaklara veya hepside olabilir seçimi yaptığında FULL AUTO AUTO moduna geçer yani burda yarı otomatik çalışır birazcıkta senin müdehalen gerekir FULL AUTO da iken kompresör tuşuna basarak (kar tanesi simgesi) kapattığımızda FULL AUTO dan yine AUTO ya geçer ama burda bir eksiklik var bunu bende tespit ettim havalandırma yön tuşları deaktif oluyor yani ışıkları yanmıyor burda artık bir tuşa basmamız gerekiyor ön cama ayaklara gibi.Kısacası motor ısındıktan sonra ısntmada bir problem yok gayet iyi ısıtıyor



Alıntı grande26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar uzatmak istemiyorum ancak ,anlatmaya çalıştığım örneğin 23 ' ye ayarladınız ve seyehat ediyorsunuz.Siz hiç fana vs.müdahale etmeden sıcaklığı kabinde sistemin koruması gerekiyor,fakat gelgelelim biraz sonra üşüyorsunuz manuel klimanın fanıyla oynar gibi sürekli yok 25 e ,yok 26 ya boyna sağ elinizi çalıştırıyorsunuz..(Motor sıcaklığı optimum olmasına rağmen )Daha önceki aracımda (307 XT) dışarda sıcaklık -15 ' bile olsa ,22 dereceye ayarlayınca tüm kabin seyehat boyunca ideal sıcaklıkta sabitleniyordu..

Gelgelelim soğutma performansına,henüz hiç yaz mevsiminde kullanmadığım için bilemiyorum.Buz gibi soğutacağından eminim ancak benim yazın da beklentim üşütmeden soğutması olacak(şu an da terletmeden ısıtması gibi) (inşallah) Teşekkürler.