Alıntı Alperkilic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben geçen aylarda o su haznesini söküp komple yıkamıştım içi pislenmişti (antifirz bozulmuştu ve kötü görünüyodu) sökmek çok kolay sökemiyorsanız hortumla içindeki suyu çekip %50 su %50 paraflu olarak koyabilirsiniz ben öyle yaptım kitapçıkda onu tavsiye ediyor zaten. su olarak hazır su kullandım bir sıkıntı yaşamadım. ama 3 bin km sonra o kab tekrar eski halini aldı yani radyatördeki suyuda komple değiştirmem gerekmiş artık uğraşmıyorum böyle bir sıkıntı olmaz dediler
öncelikle geri dönüşünüz için teşekkür ederim, şimdi bir iki video da komple değişim aşamalarını izledim linea üzerinde bir kullanıcı detaylı bir anlatım yapmış link vermem sakıncalı olabilir diye link atamıyorum ama değişimi o kadar zor yada karışık bir iş değil ve sizinde dediğiniz gibi radyatörde ki suyuda boşaltarak yapılması gerekiyormuş sanırım öyle bir yol izleyerek yapıcam.

Ayrıca timbaz nick li arkadaş özelden detaylı yardımda bulundu ortak noktaya bakacak olursak ve benim gibi kafası karışan arkadaşlar için konuyu özetlersem

Antifriz direkt olarak üzerine ilave etmektense aracın kitapçıklarında ki yönergelere uygun olan antifriz seçilerek sistemin komple boşaltılıp temizlendikten sonra yine kitapçıkta ki yönergelere uygun olarak sıfırdan konulması en sağlıklı ve olması gereken yöntem.