Ben daha dün aracımın geç çalışma problemi yüzünden depodaki şamandırasını söktüm.Basıncı düşük diye motor falan vs parça değişir mi diye düşünüyordum ama adamlar öyle yapmış ki depo plastik birbirine kaynamalı tek parçadan oluşuyor.Sadece üst kapak kısmı ve üzerindeki iki hortum değişir.Bir de motor ve şamandıra lehimleri kırıldıysa lehim yapılır.Onun dışında motor ve şamandıra bozulduğu an tek parça olduğu için değişim yapılmıyor.Şamandıranın arızalı olup olmadığını koltuk altındaki kapağı tornavida ile kastırıp çıkararak depo kapak sökücü aparatla sökerek anlayabilirsiniz.Gidiş dönüş hortumu,elektrik soketini söktükten sonra şamandıra içinde yarım litre mazotla depodan çıkıyor.Komple çıktıktan sonra yan tarafta şamandıranın yakıtı ölçen tel parçadan olan daldırma kolu var.Onu kontak açık soket takılıyken elinizle en yukarıya kaldırırsanız ibrede deponun en sona gelip gelmediğini görebilirsiniz.O kol belki bir yere takılı kalmış da olabilir.Eğer ekrandaki kalan yakıt miktarı doğruysa gösterge sökülerek yakıt ibresi ileri alınarak da ayarlanabilir.Hiç olmazsa çıkmacılarda aynısı var.Yenisi 1150 tl yazık o para verilmez.Dün bir çıkmacıya sordum 400 dedi.
Yer imleri