en basıt kontrol edılen ve sıkca olan durum olabılırmı turbo hortumlarını vs kontrol edın bı yerde kelepce vs hortum cıkmıs basınc yukselmıyor olabıılır
Arkadaslar. 100 km yol gittim 2 saat misafirlikte oturdum aksam geri doncem sari bi isik yandi vanali bi musluk
Araba turbo ya gecmiyor 2000 devirden sonra canlanmiyor. Acaba ne oldu yaa. Yardim edin
en basıt kontrol edılen ve sıkca olan durum olabılırmı turbo hortumlarını vs kontrol edın bı yerde kelepce vs hortum cıkmıs basınc yukselmıyor olabıılır
Arkadaslar bu simge surekli yaniyor. Ve 2000 devirden sanra sanki turbo acmiyor.
Araç kendini korumaya almış ondan 2000 deviri 3000 deviri geçmiyordur kontagı aç kapa yaparsan düzelir ama arza ışıgın yanar aynısı başıma geldi map sensörümü degiştim yani makineye baglattıgında doldurma sensörü diye çıkıyor ve sorunum düzeldi
GT-N7100 cihazımdan gönderildi
Map sensoru hava filtresinin arkasindaydi sokup temizleyip bi bakalim. Motor yagida azalmis sankin. Motor yagindan yapiyor olabilirmi
19 numarali motor ariza isi bende yandi dun gece sraba 3.500 devir i gecmiyor suan ve turbo calismiyor sanki. 50 tl lik mazot shell den aldim. 100 km yol yaptim durdum. 2 saat sonra geri donecegim. Isik yandi daha mars basarken. Kitapciktan baktim zorlamadan devam edin. Diyordu. Neyse geri dondum. Simdi bakacagim yagi falan mi eksildi acaba. 3.500 devir i gecmemesi garip ve turbo calismiyor sanki. 1. Viteste bile gaza basiyorsun parlamiyor 2000 devirden sonra.
Insallah map sensorudur. Soktum sensoru berbat durumda kurum baglamis.
GT-N7100 cihazımdan gönderildi
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri