Iyi yıllar diyerek baslayayım ben de!
Ben de 2 haftadır GP 1.3- 75 dyn sahibiyim ve bende de bu yol bilgisayarı sorunu var. (bu yol bilgisayari benim önceki arabam olan eski kasa punto nun aynısı sadece dış sıcaklık farkı var)
Bu durumu bayiye ilettiğimde bir ustaya baktırdılar ve yanlışlık (active yol bilgisayarı) olduğunu söylediler ve yanımda tofas yetkilisini aradılar. En kısa sürede geri bildirim yapacaklarını söylemelerine rağmen 8 gun oldu ve hala cevap yok.
Bence farklı kişilerden aynı sorun geldiği için tek bir cevap vererek yırtmaya çalışıyorlar. Böyle bir durumda ne yapılacağına karar vermek lazım bence. Her ne kadar değişiklik yapma hakkı firma da saklı olsada bunu bildirmek yükümlülükleri var (en azından biz şikayette bulunduğumuz zaman).
Bu konuda gelişme sağlayan arkadaşlar, bilgilendirme yapabilirse çok iyi olur.
Not: Bu arada böyle bir site hazırlayan ve yorumları ile bilgilendirme yapan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Vosvos umu sattıktan sonra böyle bir oluşumun içinde olabileceğimi pek sanmıyordum.
İyi günler.
Uygar GÜZEL
Yer imleri