Merhabalar,
Aracın 2. sahibiyim. FİAT çağrı merkezini aradım, aracın garantisi devam ediyor dediler ama araçla ilgili ne servis faturası ne de kendi faturasına ulaşabiliyorum.
Aracın garantisinden yararlanabilir miyim?
Normal ürünlerde faturayı ibraz etmek gerekiyor, araçlarda durum farklı mıdır? Plaka ya da şase no ile garantiden istifade edebilir miyim?
Bir de garanti bana ne sağlar, neyi ücretsiz değiştirir vs, çok vaktinizi almayacaksa sorularıma çözüm bulabilir miyiz?
Teşekkürler.
Şasi numarası esas olan,herhangi birşey ibraz etmenize gerek yok.
Ben amortisör takozlarını,kapı gergilerini,sinyal ünitesini garantiden değişmiştim.tam logolarla,klima kompresörünü değiştirecektim ki,garanti bitti..uzatmadım da,keşke uzatsaydım..
Size tavsiyem,garanti süresince,her duyduğunuz ses için servise gidin,çoğu servis, "bu normal,bu araçlarda zaten böyle" gibi yalanlarla sizi göndermek isteyecektir.farklı servisleri deneyin,çağrı merkezine şikayet edin.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri