16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Garantiden değişimi nasıl ispatlarım?

  1. #1
    Sertaç Sertaç
    smartmavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2009
    Mesajlar
    1.845
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart Garantiden değişimi nasıl ispatlarım?

    Arkadaşalar geçenlerde garantiden direksiyon kutusunun değiştiğini yazmıştım. Ancak bazı sorunlar var. Sağ sol tam turlarda direksiyondan gacır-gucur sesler gelmekte, aynı zamanda da city'de direksiyonum eskisi gibi yumşak değil. Dün servise tekrar uğradım ama bir sorun olmadığı, bir parçayı yağladıklarını ve sesin kesildiğini söylediler.

    Bu sabah ise sesin şiddetlenerek arttığını gördüm. Servise tekrar gideceğim tabi ama eğer yapılacak birşey yok denirse, ve bir ihtimal hakkımı aramak durumunda kalırsam, direksiyon kutusunu bu servisin değiştirdiğini- ne zaman değiştirdiğini nasıl ispat edeceğim?

    Zira, şimdiye kadar garanti kapsamındaki işlemler için hiçbir evrak verilmedi bana...

    Bilgisi olan var mı?

  2. #2
    Adı Soyadı
    KaMiKaZe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Mesajlar
    2.394
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 752

    Standart

    plaka girildiğinde bilgiler çıkar servisin sisteminde.

  3. #3
    Sertaç Sertaç
    smartmavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2009
    Mesajlar
    1.845
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    tamam da onlarda var bilgi. bende belge yok. şikayet etsem ne göstercem?

  4. #4
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Sertaç, garantiden de değişse bence servisin belge vermesi gerekiyor.Ancak denildiği gibi sistemde kayıtlı olduğu için ileride problem çıksa da sistemin ne zaman ve nerede garantiden değiştiği anlaşılır.Bence başka bir servise daha göster direksiyonu...

  5. #5
    Adı Soyadı
    KaMiKaZe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Mesajlar
    2.394
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 752

    Standart

    Alıntı smartmavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam da onlarda var bilgi. bende belge yok. şikayet etsem ne göstercem?
    Normalde araç servise her girip çıktığında bir karne açılır ve bununda bir kopyası sana verilir madem o elinde yok ordaki kayıtlara güvenmek zorundasın sıkıntı yaşadığın servise güvenmiyorsan başka servise gidip ordanda aynı raporu alabilirsin.

  6. #6
    Sertaç Sertaç
    smartmavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2009
    Mesajlar
    1.845
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    verilen kopyayı araç teslimde geri istiyorlar...

  7. #7
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    bende de garantiden yapılmış işlemlerin hiç biri için belge yok ama sistemde görünüyo herşey. gerekirse müşteri hizmetlerine iletin sorunu onlarda görebiliyolar.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  8. #8
    Hüseyin Koyak
    h k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.217
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 205

    Standart

    aynen banada direksiyon değişiminde hiç bir belge verilmedi.

    egzantirik mili pozisyon sensörü değişiminde de verilmemişti.
    direksiyon milim de değişmişti sanırım ondan da bir belgem yok.
    Granit Gri F.I.R.E Dynamic KP + SP + AJ

  9. #9
    Adı Soyadı
    KaMiKaZe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Mesajlar
    2.394
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 752

    Standart

    valla talep edince alıyorsunuzki illa almak zorunda değilsiniz hepsi kalem kalem sistemde yazılı.

    Hatta sürekli gittiğiniz servise gitmeyip başka bir servise gittiğinizde onu takip edip sitem bile yapıyorlar

  10. #10
    BULUT KARTAL
    kırmızı turbo bulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2009
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.424
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 432

    Standart

    bende ankara birmot ta city motorunu degiştirdim garantiden, sivasa yolum düstügünde ordaki bi servise sordum sistemden bakıldı city motoru degişmiş dediler. yani her ilden sistemi görebiliyo adamlar. ama tabi yinede bi belge alınmalı garanti degişimlerinde

  11. #11
    Sertaç Sertaç
    smartmavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2009
    Mesajlar
    1.845
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    arkadaşlar online ortak sistemde herşey görünüyor. ona bir sözüm yok. diyorum ki, iş hakem heyeti yada tüketici mahkemesine gidecek olsa hangi belgeyle şikayette bulunacağım. sistem onların sistem, istedikleri gibi manupule ederler.

  12. #12
    Yasemin ŞENŞATIR
    JASMINE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    9.382
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Plaka
    35 EF 585
    Edilen teşekkür: 4817

    Standart

    Bilgiler sistemde olduğuna göre başka bir servisten veya Tofaş Müşteri Hizmetlerinden yardım istesen. Belki yazıcıdan çıktı verebilirler.

  13. #13
    Mustafa FIRINCI
    mustafaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/01/2008
    Mesajlar
    2.644
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1569

    Standart

    gıdecegınız servıs, kotu nıyetlı bır servıs degılse, sorun cıkarmadan ısınızı halledecektır.sorun cıkarak bır servısse, hıc gıtmeden baska bır servıse basvurun derım.yalnız, ben her servıse gırıp cıktıgımda, agrızayla ılgılı acılan formun bır kopyası bende kalıyor.torpıdo gozunde 3-4 tane servıs formu var.servıslere gore uygulama degısıyormu bu konuda???
    Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...

  14. #14
    ümit Fındıklı
    GP ÜMİT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/11/2009
    Yaş
    58
    Mesajlar
    474
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 132

    Standart

    bursadaki bütün servislerde, araç servise girmeden servis formu dolduruyorlar.çıkışta bir nusasını müşteriye veriyorlar.bence bütün servisler standarttır.

  15. #15
    SERDAR ÖZLÜ
    serdar2362 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2009
    Yaş
    62
    Mesajlar
    1.860
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BY 7694
    Edilen teşekkür: 1623

    Standart

    Bütün yetkili servislerde, tamire ve bakıma giren araçların bilg. kaydı tutulur. Hiç düşünme git servise göster için rahat etsin kardeşim.

  16. #16
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    Servise bir git aracı yeni aldığını söyle yapılan işlemleri çıkarttır en azından bir dene

Benzer Konular

  1. Plaka değişimi nasıl olur?
    paxer tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 29/05/2012, 00:43
  2. Punto evo kendi kapıdaki hopörlörleri değişimi garantiden çıkartırmı aracı
    dogus618 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 21/09/2011, 12:30
  3. Garantiden gelmek bilmeyen parça
    smartmavi tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 08/09/2009, 13:42
  4. Motorsilk Aldim Garantiden çikar Dediler
    ozmermer tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 20/05/2008, 09:43
  5. garantiden değişenler
    multijet tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 07/04/2007, 03:38

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com