punto57 Nickli Üyeden Alıntı
dökme jant derken ne kast etmişler,
gravity mi?
alçak basınç mı?
yüksek basınç mı?
Gravity en dandik yöntemdir,
zannedersem Gravity kast edilmiş ama,
CMS'de gravity kaldı mı?
Gravity en eski ve en ucuz yöntemdir.
Sağlamlık konusunda diğer yöntemler daha iyidir.
basınç işin içine giriyorsa bilin dökme yönteminden iyidir.
Dökme'de içerde baloncuk kalma ihtimali, fire daha fazladır.
şimdi sıfır jant ile 100.000 KM yapmış jant aynı olmaz,
metal yorgunluğunu şöyle örnek vereyim hani,
bir teli büküp bırakırsanız direnci azalıya,
sonuçta bunlar yuvarlanan ( basınçla) şeyler,
birşey olur demiyorum,
ama sıfırı varken gidip ben ikinci ele o parayı vermem.
gelelim OEM mevzusuna
OEM jantlar sadece o araca uygun olarak üretilir.
Bundan dolayı daha incedirler.
After MArketler ise bir çok araca üretilcek şekilde kalıptan çıkar,
bu sebepten daha kalındırlar,
daha dirençlidirler.
Oem daha hafiftir.
Bu sebepten OEM jantlar saç jantla aynı ebattadır.
Benim için araçta lastik ve jantın vermesi gereken en önemli şey,
yol tutuş ve istikrarlı kavramadır.
yani araçlar 90 KM maksimum verimlilik için üretilir,
yani viraj kabiliyetini arttırmak elimizde,
öyle olmasa araçların Upgrade paketleri olmazdı.
ben o jantlara 400 lira vermem.
200 lira versem veririm yazın da kullanmam.
yazın 16" takacağım,
7x16
195 55 16
6,5 16 jant ta takmam.
Oem jantlar kış için ideal jantlardır.
yaz için değil.
Yer imleri