12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Basık araç konusunda bilgi

  1. #1
    muammer akca
    maummer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/08/2014
    Yaş
    39
    Mesajlar
    3
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    34 UJ 2054
    Edilen teşekkür: 0

    Standart Basık araç konusunda bilgi

    Merhaba arkadaşlar bir konu hakkında Yardımınıza ihtiyacım var g. punto aracıma 6 ay önce beş cm yay aldım taktım basıkligini az buldum yaklaşık üç dört cm daha preslettim ve aracımda dış aks iç aks z rötu amortisör kafası bilyesi gibi arızalar çıkmaya başladı acaba bu sorunlar basikliktan olan sorunlar mi yoksa zamanı geldiği için mi araç 2011 130000 km de

  2. #2
    Çağatay KURT
    mcagataayk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/10/2014
    Mesajlar
    45
    Nereden
    Trabzon
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 8

    Standart

    Bence sorunun sebebi saydiklariniz değil, aldiginiz yay 5cm basiklik için yapilmis siz bide onu ayriyeten pressletince on takimin isyani normal bi durum bence.

  3. #3
    muammer akca
    maummer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/08/2014
    Yaş
    39
    Mesajlar
    3
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    34 UJ 2054
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    direksiyona falan bi arıza sebebi olurmu acaba bu kadar basıklıgın yoksa orj ye gerimi dönmeliyim

  4. #4
    EREN ZOR
    TJetci CMasteR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/09/2013
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.036
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35Y5140
    Edilen teşekkür: 223

    Standart

    Bence 3.5mm en idealidir. 5cm yay kullanmak içinde spor amortisör gereklidir. Tabi 5cm yay takıp yıllarca sorunsuz kullananlarda var. 5cm spor yay takıp üstüne presleetip iyice alçaltmak illaki araca zararı olacaktır ön takıma tablalara vs.

  5. #5
    erman adakale
    ermanadakale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/09/2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    532
    Nereden
    Kırklareli
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    39EA581
    Edilen teşekkür: 126

    Standart

    ben bu konu hakkında uzun bi süre araştırma yaptım en konforlusu ve iş göreni eibach 50 mm olanı fakat kendi aracım içi,n konuşuyorum feribota inip binerken orj hali bile sürtüyo 50 mm eibach ile binmek mümkün olmaz 30 mm prokit eibach belli belirsiz düşürüyor
    bende istediğim zaman tatil vs gideceğim zaman sorun yaratmaması için coiloverda karar kıldım bi arkadaştan ta technix aldım sağolsun takmak kısmet olmadı daha iş yoğunluğundan.
    arkadaşların dediği gibi biraz şans işi ama amortisör patlama meselesi.
    ta technix coiloverler ilk izlenimim orjinallerinden en az 10 kat sağlam üstelik tüv sertifikalı.
    daha deneyimli arkadaşlar paylaşır görüşlerini.
    herkes kazandığı karşısında REHİNDİR.

  6. #6
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    spor yay zarar vermez ama presletmek zarar verebilir ve ön takıma gereksiz yük bindirir..

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:

    ESH

  8. #7
    Gorky
    Ziyaretçi Gorky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    spor yayı presslersen her türlü şey olur orijinali pressleyebilirsin ama sertleştirmen de gerek.. bu kadar şey yapacağına da boşver, coilover al.

  9. #8
    . .
    Ersal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/04/2007
    Mesajlar
    1.018
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 341

    Standart

    Bence orjinale dönün.Şu anda yaysız arabaya biniyor gibisiniz.

  10. #9
    muammer akca
    maummer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/08/2014
    Yaş
    39
    Mesajlar
    3
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    34 UJ 2054
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    teşekkürler arkadaşlar ilginize ve bilginize teşekkür ederim

  11. #10
    ibrahim ibrahim
    ibooovn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/09/2013
    Mesajlar
    376
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 31

    Standart

    spor yay taktım eski aracıma aldığımdada spor vardı bide 4 tane patlak amartisör...ozaman satıcı adam dedi bak pişman olucaksın alma bunları herkes orjinaline dönüyor sonunda diye almışken orjinallerini al dinlemedim aldım taktım 4 tanede sıfır yay ve amartisör Apexin...uzun yol çekilmez oldu böbrek taşı olan herkesi davet ettim boyun fıtığı olcaktım az kalsın seke seke gitmekten arkadakiler arayıp oğlum top gibi sekiyo senin araba diyodu...bidaha biri bedavaya verse spor yayı araca takmam onları..almanda falan yaşasak yollar kaymak gibi olsa düşünebilirim
    Konu ibooovn tarafından (20/11/2014 Saat 19:06 ) değiştirilmiştir.

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:

    ESH

  13. #11
    Burak Özcanoğlu
    brk776 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/08/2014
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Işıltılı Siyah
    Plaka
    59 ZC 776
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    5cm yay'ı preslemekle alakası yok arkadaşlar puntolar basıklık kaldırmıyor iç aks lalesi ve dış aksları bozuyor. kalkışlarda sallama vb sorunlar yapıyor.

  14. #12
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Araçların süspansiyonunu alçaltmak, aslında bilindiği üzere yarış set-up oluşturmak amacıyla yapılan bir uygulamadır. Amaç, yarış pistinde stabiliteyi (yol tutuşunu) arttırmaktır. Tabiki bunu da amortisör kule gergisi ve diğer gergiler, yarış tipi amortisör ve yay sistemleri, jantlar ve düşük profilli lastikler tamamlamalıdır. Günlük cadde kullanımında ise, standard amortisörler normalde aracı 3,5cm. alçaltan kısa yayları ancak tolere edebilmektedir. Bu arada bir de şehir içi günlük kullanımdaki yol koşullarını da düşünürseniz, aracı daha fazla alçaltmak asla doğru değildir. Tabiki 5cm. yay ve bir de bunu presletip moleküler yapısını bozarak ve de kısaltarak daha da alçaltmak, aracın aks, tabla, fişekler, z rot, direksiyon mili, kuleleler ve şasi, şanzıman gibi standard mekanik elementlerini zorlar ve de kısa zamanda tahrip olmasına yol açar arkadaşlar.
    Konu OAGP1960 tarafından (04/01/2015 Saat 15:37 ) değiştirilmiştir.

  15. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Lastik/Yay Konusunda Bilgi Aranıyor..
    Muhibbi tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 14/03/2012, 18:42
  2. Dikkaat Basık Araç!!
    mert_all tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 110
    Son Mesaj: 06/02/2012, 01:34
  3. Acil; Araç konusunda yardım
    ecosi26 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 11/01/2012, 00:35
  4. Yakıt konusunda 2. bilgi
    ecosi26 tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 14/09/2011, 11:24

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com