Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Cruise control resume düğmesi

  1. #1
    Ali Handro
    aaaahanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2013
    Mesajlar
    72
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 17

    Standart Cruise control resume düğmesi

    Merhaba arkadaşlar,
    arabam orjinal Cruise controllü ve gidip geldiğim yol gereği her gün büyük sıklıkla kullanıyorum ve faydasını görüyorum. Bugün aracımı 60bin bakımı için servise götürdüm, servis dönüşü otobandan geliyorum ve Cruise control devrede. Genelde kolu yukarı kaldırarak devreye sokarım, aralarda iptal etmek gerekirse res (reset) düğmesine basar kapatır sonra tekrar bu res düğmesiyle devreye sokarım. Otoban çıkışına doğru yaklaşırken ilerideki kamyonu da hesaba katarak res' e basıp Cruise controlü kapatmak istedim ama farkettim ki gidiyorum, bir kaç kez daha bastım yok. ben olayı idrak edene kadar artık hızlı bir şekilde mesafe kapandı ve frene basıp devreden çıkarttım. Sonraki denemelerimde res düğmesinin devreye soktuğunu ama kapamadığını farkettim. Ana anahtarından kapat aç yaptım ama bir şey değişmedi. Şimdiye kadar böyle bir şey başıma hiç gelmedi. Servise giderken de Cruise controlü kullandım ama ne olduysa bakımdan sonra oldu. Durumu hemen arayıp anlattım getir bakılım dediler. Akşam olduğu için artık bir daha gitmedim, sonraki günlere bıraktım. Bakımlarda arabada güncelleme yapıyorlar mı? Acaba yanlış bir şey mi yapıyorum diye sorguluyorum kendimi ama yok her zamanki alışkanlığım gibi kullanıyorum. Ne olmuş olabilir sizce. İyi günler.
    Konu kadir07 tarafından (03/01/2015 Saat 09:28 ) değiştirilmiştir. Sebep: üyenin isteği üzerine

  2. #2
    Ali T
    Veteriner Hekim alixxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/11/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.236
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 497

    Standart Cruise control reset düğmesi

    Res düğmesinin devreden çıkardığını ilk defa sizden duyuyorum. Res düğmesi artı konuma getirip hafızaya aldığınız hızı geri çağırmak içindir. Devrden çıkarmanın yolu fren ya da debriyaja basmamtır. Ayrıca reset düğmesi değil resume düğmesi diye biliyorum ben.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Res tusu resume tusudur.

    Yani son kaldginiz hizi hafizada tuttugu icin, resume eder. O hiza cikmanizi saglar.

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #4
    Çağatay E.
    Eski Puntocu Yeni Golfcü byadrenalin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.253
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 423

    Standart

    Yeni bir sey daha öğrendim bu konu sayesinde
    Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.


  7. #5
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Alıntı ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Res düğmesinin devreden çıkardığını ilk defa sizden duyuyorum. Res düğmesi artı konuma getirip hafızaya aldığınız hızı geri çağırmak içindir. Devrden çıkarmanın yolu fren ya da debriyaja basmamtır. Ayrıca reset düğmesi değil resume düğmesi diye biliyorum ben.
    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Res tusu resume tusudur.

    Yani son kaldginiz hizi hafizada tuttugu icin, resume eder. O hiza cikmanizi saglar.
    Arkadaşlara katılıyorum. Klavuzunda da böyle yazar zaten.

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #6
    Ali Handro
    aaaahanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2013
    Mesajlar
    72
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Evet arkadaşlar res'i reset diyerek yanlış dedim resume doğrusudur, düzeltmeniz için teşekkür ederim. forum başlığını moderatörlerden biri değiştirirse sevinirim, yanlış yönlenmesin insanlar.

    ancak

    Yaklaşık 3 senedir her gün ben bunu bu şekilde kullandım ve çalışıyordu (çok eminim), hatta refleks bile oldu bunun kullanımı. ilk devreye kolla sokuyorum, sonra res düğmesiyle açıp kapatıyordum. Şöyle bir örnek vereyim mesela sağ şeritte gidiyorsunuz önünüzde bir araç var sollayacaksınız, fakat aynadan bakıyorsunuz bir araçta sol şeritte sizi geçmek üzere. bu durumda bu düğmeye basıyorum devreden çıkıyor ve yavaşlamaya başlıyor sol şerit müsait olduğunda tekrar bu tuşa basıp kaydettiğiniz hıza (resume) yapıp sollayıp gidiyorsunuz. Başka bir örnek tatlı kavisli yollarda bunla hızımı kesiyorum. Otoban çıkışlarına yaklaşınca ne fren ne debriyaja ihtiyacım oluyor bir müddet önceden bu tuşa basıp vites değiştirinceye kadar bu şekilde gidiyordum. Tekrar düze çıkınca bir daha basıp ayarladığım hıza çıkıyordum. Çok eminim.

  10. #7
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Alıntı aaaahanda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar res'i reset diyerek yanlış dedim resume doğrusudur, düzeltmeniz için teşekkür ederim. forum başlığını moderatörlerden biri değiştirirse sevinirim, yanlış yönlenmesin insanlar.

    ancak

    Yaklaşık 3 senedir her gün ben bunu bu şekilde kullandım ve çalışıyordu (çok eminim), hatta refleks bile oldu bunun kullanımı. ilk devreye kolla sokuyorum, sonra res düğmesiyle açıp kapatıyordum. Şöyle bir örnek vereyim mesela sağ şeritte gidiyorsunuz önünüzde bir araç var sollayacaksınız, fakat aynadan bakıyorsunuz bir araçta sol şeritte sizi geçmek üzere. bu durumda bu düğmeye basıyorum devreden çıkıyor ve yavaşlamaya başlıyor sol şerit müsait olduğunda tekrar bu tuşa basıp kaydettiğiniz hıza (resume) yapıp sollayıp gidiyorsunuz. Başka bir örnek tatlı kavisli yollarda bunla hızımı kesiyorum. Otoban çıkışlarına yaklaşınca ne fren ne debriyaja ihtiyacım oluyor bir müddet önceden bu tuşa basıp vites değiştirinceye kadar bu şekilde gidiyordum. Tekrar düze çıkınca bir daha basıp ayarladığım hıza çıkıyordum. Çok eminim.
    CC si olan bir arkadaş denesin bakalım var mı böyle bir şey. Ben 1 sene cc li kullandım ama hiç dikkat etmedim.

  11. #8
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    GRANDE PUNTO 1.2 8v KRUZ KUMANDA SISTEMI 5580A

    Suna dön CRUISE CONTROL - TARİF
    --------------------------------------------------------------------------------




    Cruise Control
    ÇALIŞMASI
    Motorlu kelebekli benzinli motorların kontrol sistemleri ve enjeksiyon süreci elektronik kontrollu olan dizel motorlarda mevcut olan fonksiyonların farkı Cruise Controldur. Bu fonksiyon sürücü tarafından konmuş olan bir hız değerinin otomatik olarak muhafaza edilmesi anlamına gelmektedir.

    Cruise Control kumandası aynı zamanda sinyal lambalarına ve ön /arka silecek tertibatınada kumanda eden sinyal ünitesi grubu ile entegredir.

    Resimde Cruise Control kumandasının yerleşimi gösterilmektdir.




    1 - Cruise Control kumanda kolu

    2 - Aydınlatma/ sinyal kumanda kolu

    3 - Korna soketi

    4 - Air Bag soketleri

    5 - Ön /arka silecek kumandaları kolu

    6 - Yaylı tertibat

    Sinyal ünitesinin üçüncü kolu Cruise Control kumandalarını taşımaktadır :

    Sistemi devreye aşma/çıkartma düğme tipten anahtarı;

    Araç hızını arttırma/azaltma hafıza fonksiyonlu kol ;

    Kaydedilmiş olan hızın talep edilmesini sağlayan Resume butonu




    1 - Kaydedilmiş olan hızın talep edilmesini sağlayan Resume butonu

    2 - Araç hızını arttırma/azaltma hafıza fonksiyonlu kol ;

    3 - Düğme tipten anahtar ( ON: Cruise aktif ; (OFF: Cruise Control devre dışı )

    Cruise Control sisteminin kumanda kolu özel bir soket taşımamaktadır , Body Computer ile bağlantısı sinyal ünitesinin içersindeki tek soketin 6 nolu pininden çıkan dijital bir sinyal ile sağlanmaktadır.

    Elektronik sistem motor kontrol ünitesi tarafından kontrol edilmektedir. Elektronik sistem sürücü tarafından konmuş olan bir hız değerini direkt olarak motor kontrol ünitesinden aldığı bir kumanda ile otomatik olarak muhafaza etmektedir.

    Önceden seçilmiş olan hizin hafizaya kaydedilmesi
    Cruise Controlu aktif hale getirmek için şunları yapmak gerekmektedir :

    1 - Düğme tipten anahtarı ON konumuna getiriniz;

    2 - Aracı istediğiniz hıza getiriniz; Cruise Control sisteminin sadece 40 km/saat hızın üzerinde devreye girbileceğini unutmayınız . Sistemin dördüncü veya üzerindeki viteslerde ve ayarlanan hızın güvenli bir şekilde muhafaza edilebileceği yol kondisyonlarında devreye sokulması tavsiye edilir.

    3 - Hızı arttırmak için kolu yukarıya doğru itiniz , hız otomatik geri dönüşlü bir koldan ibarettir ( geçici) .

    4 - Gaz pedalını bırakıp direkt olarak sisteme müdahale etmeyi bırakınız;

    5 - Gösterge tablosunda CAN şebekesi vasıtasiyle motor kontrol ünitesinden alınan sinyal ile bağlantılı olarak Cruise Control sisteminin çalışma konumunu gösteren uyarı lambası sabit ışık ile yanacaktır. Uyarı lambasının sönmesi sistemin devre dışı kaldığını göstermektedir.

    Kaydedilmiş hizin değişmesi
    Eğer aracın kaydedilmiş olan hızının değiştirilmesi istenirse şunlar yapılmalıdır :

    (A) Hız arttırma :

    Kolu yukarıya doğru itiniz : Sabit ve programlanabilir eğimde bir hızlanma rampası üretilmektedir ;

    Kolun bırakılması ile ( otomatik geri dönüş) sistem aracın ulaştığı yeni hızı muhafaza etmekte ve kaydetmektedir.

    (B) Hızın azaltılması :

    Kolu yukarıya doğru itiniz : Araç hızının daha önceden Cruise Control ile ayarlanmış olan hıza göre düşürülmesinden sonra kolu bırakınız sistem aracın yeni ulaştığı hızı muhafazaa edecektir.

    Cruise Control motor tarafından kabul edilen devir aralığı içersinde çalışabilir.

    Resume butonunun çalişmasi
    Bu fonksiyon , Cruise Control özel kondisyonlarda devreden çıktığında ( örneğin kavramaya veya frene basıldığında) butona basılarak aracın hızını hafızaya kaydedilmiş olan en yüksek değere getirmeye yaramaktadır

    Cruise controlun devreden çikartilmasi
    (A) Cruise Control şunlar yapılarak kullanıcı tarafından devreden çıkartılabilir :

    Düğme tipten anahtar OFF konumuna getirilerek

    Motorun stop edilmesi ile

    Kavrama veya fren pedalına basıldığında ( bu durumda Resume butonuna basılarak istenen ulaşılmış olan son hız hafızada kalır ).

    Aracın hızı kabul edilen minimum hızın ( yaklaşık 40 km/saat) altına ve maksimum hızın üzerine çıktığında;


    Eğer kol kavrama kullanılmaksızın çalıştırılmış ise motor devri ile aracın hızı arasında bir uyumsuzluk baş gösterir ;tüm bu durumlarda Resume butonuna basılarak sistem yeniden devreye alınabilmektedir..



    Cruise Control aktif iken gaz pedalının çalıştırılması: Gaz pedalına basıldığında ( örneğin bir sollama yapmak için ) Cruise Control devreden çıkacağı için araç hızının anlık olarak artmasına müsaade eder gaz pedalı bırakıldığında sistem tekrar ayarlanmış olan hızı aktif hale getirmektedir.


    Takılı olan vitesi tanıma araç hızının kavrama devrede iken motor devri ile karşılaştırılması ile yapılmaktadır.



    (B) Il Cruise Control şu koşullarda otomatik olarak devreden çıkmaktadır :

    Ayarlanmış olan hız limiti aşılırsa ( örneğin çok dik bir iniş );

    Ayarlanmış olan yavaşlama limiti aşılırsa ( örneğin eğer kavrama pedalına basmadan vites seçme koluna müdahale edilirse );

    Sistem Cruise Control mantığının kullandığı sinyaller elemanların arızalı olması nedeniyle yanlış ise otomatikman devreden çıkmaktadır:

    Araç hız sensörü;

    Gaz pedal potansiyometresi;

    Fren anahtarının kabul edilebilirliği ;

    Kavrama anahtarının kabul edilebilirliği ;

    Cruise ve Resume butonlarının kabul edilebilirliği ;

    Cruise anahtarının kabul edilebilirliği ve hız arttırma azaltma kolunun pozisyonları ;

    Cruise Control ile birlikte çalışan kumandaların iç bağlantıları aşağıdaki şekilde gösterilmektedir :




    1. Motor kontrol ünitesi

    2. Body Computer

    3. ABS/ESP ünitesi

    4. Cruise Control kumanda kolları


    Kendi kullanma talimatında sizn bahsettiğiniz gibi bir kullanım yazmıyor sadece kaydedilen son hızın çağrılması olarak anılıyor.

  12. #9
    aaa bbbb
    dt alee367 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/07/2013
    Mesajlar
    115
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 24

    Standart

    Hocam emin oldugunu soyledigin icin bunu soyluyorm; sevinebilirsin hatali calisan cruise control sistemin artk saglikli calisiyor


    Dt. Ali Ekemen
    aaaaaa

  13. #10
    Ali Handro
    aaaahanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2013
    Mesajlar
    72
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Gece çıkıp tekrar deneme yaptım, yok eskisi gibi değil. Bugün sabahtan servise gittim sorunu anlattım pek yardımcı olamadılar, "bugün git daha başka bir gün gel", "aküden bu", "normal zaten" gibi baştan savacak şeyler söyleyince ben de ayrıldım. Kendileri de sizin söylediklerinizi söylediler ama emin olamadılar. Bunu (normali böyleyse) kullanması bana çok zor geldi. Eski durumuna döndürmenin yolunu arıyacağım. Eğer sistemim önceden hatalıysa o hatalı hali çok daha iyiydi. Cruise control ile giderken geçici olarak devreden çıkarmanın bir yolunu bulamadım (durmak veya vites değiştirmek istemiyorum). Bundan sonra kolla yavaşlamaya alıştırmam gerekecek kendimi

  14. #11
    Ali Handro
    aaaahanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2013
    Mesajlar
    72
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Ayrıca cc olan bir arkadaş denerse çok memnun olurum.

  15. #12
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    ne kadar yardımcı olur bilmiyorum ama fordda sizin anlattığınız şekilde çalışıyor, yani res e basınca devreden çıkıyor.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #13
    Ali Handro
    aaaahanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2013
    Mesajlar
    72
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne kadar yardımcı olur bilmiyorum ama fordda sizin anlattığınız şekilde çalışıyor, yani res e basınca devreden çıkıyor.
    Teşekkür ederim. Umarım netleşecek.

  18. #14
    caner adanır
    marineros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/11/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    285
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 76

    Standart

    Renault da direksiyon üzerindeki düğmelerden sizin dediğiniz gibi oluyor.R-O seçenekleri var.O sanırım OFF anlamında ve devreden geçici olarak çıkarıyor ve R de RESUME yani hafızaya alınmış hızı devam ettiriyor.Punto da nasıldır bilmiyorum ama arkadaşlar size yardımcı olacaktır.

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #15
    Ali Handro
    aaaahanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2013
    Mesajlar
    72
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Alıntı marineros Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Renault da direksiyon üzerindeki düğmelerden sizin dediğiniz gibi oluyor.R-O seçenekleri var.O sanırım OFF anlamında ve devreden geçici olarak çıkarıyor ve R de RESUME yani hafızaya alınmış hızı devam ettiriyor.Punto da nasıldır bilmiyorum ama arkadaşlar size yardımcı olacaktır.
    Teşekkür ederim, puntosu olan bir arkadaşların bunları görüp denemesini bekliyorum

  21. #16
    Ev .
    Evren_c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.741
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 403

    Standart

    Benim Punto'mda res tuşu kitapçıkta yazdığı gibi çalışıyor yani devredeyken bu tusa basınca bir sey olmuyor. Devrede degilken Res'e basinca onceden ayarladigim hiza cikiyor. Devreden çıkarmak icin hafifce frene dokunuyorum. Tabii sabitleyiciyi off konumuna getirince de devreden çıkıyor.

  22. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  23. #17
    Ali Handro
    aaaahanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2013
    Mesajlar
    72
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Alıntı Evren_c Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim Punto'mda res tuşu kitapçıkta yazdığı gibi çalışıyor yani devredeyken bu tusa basınca bir sey olmuyor. Devrede degilken Res'e basinca onceden ayarladigim hiza cikiyor. Devreden çıkarmak icin hafifce frene dokunuyorum. Tabii sabitleyiciyi off konumuna getirince de devreden çıkıyor.
    Teşekkür ederim.
    Bunun açılıp kapanabilen bir özellik olduğuna inanmaya başladım
    Şu anda multiscan ile ECU yazılımının içinde böyle bir özelliğin kontrol edilip edilmediğini araştırıyorum. Elimde hem yazılım hem de ODBII cihazı var, bulsam bile cesaret edip değişiklik yapamam ama hiç yoktan servise bunu gösterebilirim.

  24. #18
    Ali T
    Veteriner Hekim alixxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/11/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.236
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 497

    Standart

    Alıntı aaaahanda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim.
    Bunun açılıp kapanabilen bir özellik olduğuna inanmaya başladım
    Şu anda multiscan ile ECU yazılımının içinde böyle bir özelliğin kontrol edilip edilmediğini araştırıyorum. Elimde hem yazılım hem de ODBII cihazı var, bulsam bile cesaret edip değişiklik yapamam ama hiç yoktan servise bunu gösterebilirim.
    Ali bey motor bölümüne bağlanıp aktivasyonlar bölümüne gelip aşağılarda hız sabitleyici ile ilgili bölümleri görebilirsiniz. Ben bu konular ile çok ilgilendim ve sizin anlattığınız gibi çalışmadığından eminim. Bende nazillideyim bu arada hayırlı günler. Ayrıca multiecuscan ile tuşlarda değişiklik yapamazsınız. Korkmanıza gerek yok. Elinizdeki cihaz normal elm327 ise ve içerisinde herhangi bir işlem yapmadıysanız zaten body computera bağlanamzsınız. Sadece motor gibi 1-2 bölüme bağlanabilirsiniz.

  25. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  26. #19
    Ali Handro
    aaaahanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2013
    Mesajlar
    72
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Alıntı ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ali bey motor bölümüne bağlanıp aktivasyonlar bölümüne gelip aşağılarda hız sabitleyici ile ilgili bölümleri görebilirsiniz. Ben bu konular ile çok ilgilendim ve sizin anlattığınız gibi çalışmadığından eminim. Bende nazillideyim bu arada hayırlı günler. Ayrıca multiecuscan ile tuşlarda değişiklik yapamazsınız. Korkmanıza gerek yok. Elinizdeki cihaz normal elm327 ise ve içerisinde herhangi bir işlem yapmadıysanız zaten body computera bağlanamzsınız. Sadece motor gibi 1-2 bölüme bağlanabilirsiniz.
    Teşekkür ederim, sanırım böyle kullanmaya alışmam gerekecek

  27. #20
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı aaaahanda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim.
    Bunun açılıp kapanabilen bir özellik olduğuna inanmaya başladım
    Şu anda multiscan ile ECU yazılımının içinde böyle bir özelliğin kontrol edilip edilmediğini araştırıyorum. Elimde hem yazılım hem de ODBII cihazı var, bulsam bile cesaret edip değişiklik yapamam ama hiç yoktan servise bunu gösterebilirim.
    Sanırım sizin yerinizde olsam şizofren olduğumu düşünmeye başlamıştım
    araç kaç model, sıfır mı almıştınız? araçla gelen yada daha eski modele ait kullanım klavuzlarını incelediniz mi? acaba yazılımsal olarak başta bu şekildeydide sadece ilk seriler o şekilde kodlanmıştı, güncelleme ile mi bu hale geldi diye düşünüyorum.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  28. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Cruise control
    sametakca1982 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 26/08/2014, 15:02
  2. Cruise control arızası
    cnc tarafından City Arızası forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 26/06/2014, 17:25
  3. Acil Cruise Control
    ckrckrckr tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 14/04/2014, 11:14
  4. Cruise control serüvenim
    salih1905 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 13/03/2014, 14:23
  5. Dizel + SMG F1 + Cruise Control = ????
    hazemanyagi tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 31/03/2010, 00:50

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com