O kadar sürede km yapılmasa bile bakımı yapılmalı bence hava değişimi vs. Arabaya acıdım şahsen.
Yapılacak en güzel şey en yakındaki bir sanayi yada servise götürüp ustaya baktırmak. Anlayacaklardır zaten neden kaynaklandığını büyük bir ihtimal.
1.5 sene çok da abartılacak durum değil şahsen arabayı 2. el almıştım bakımları 44 binde yapılmış (yağı değişmemiş haberim yok) ancak sonradan ortaya cıkan yağ kartı sayesinde 42 binde değiştiğini yoklaşık 1.5 yıl ve 12 bin km yaptığını fark ettim lpgliydi ayrıca 5-40 yağ vardı gidip değiştirdim tabi yağ katran olmuş ama sıkıntı yoktu .
O kadar sürede km yapılmasa bile bakımı yapılmalı bence hava değişimi vs. Arabaya acıdım şahsen.
Yapılacak en güzel şey en yakındaki bir sanayi yada servise götürüp ustaya baktırmak. Anlayacaklardır zaten neden kaynaklandığını büyük bir ihtimal.
Araç beni doktora götür demiş..Mutlaka size belirtileri vermiştir ama ya siz görmezden geldiniz,yada anlamadınız..Neyse..Kaput için Kilitçiye gidiceksiniz..Kaputu açan kola fazla baskı uygulamayın elinizde kalır masraf artar..25-50 arası birşeye hallediyorlar..GEÇMİŞ OLSUN..İşte masrafın küçügünden kaçarsak,birikip tekrar karşımıza büyük sorunlar olarak çıkıyor malesef..
yak gitsin o arabayı hacı ağzı, aklı olsa zaten araba kendısı intihar ederdi..............
Ben hobi olarak değişik ırkta kuş ve akvaryum balığı beslerim.ne zaman ki elimde fazlalaşmaya başlarlar ya satarım ya da hediye veririm.siz de hediye edemeyeceğinize göre bence satın ve alacak kişiye de durumu belirtin.herşeyi geçtim cayır cayır bir yanmaya başlar durduramazsınız.en tehlikeli voltaj tipi doğru akım olan yani araçların kulla dığı tiplerdir.alternatif gibi değildir.aracınız dizelse şayet bobin bulunmaz.benzinli araçlara özgü bir parçadır.yakıtınızda su olabilir ve filtredeki müşür bu suyu gördüyse sesli ve konsoldaki ışıktan sizi uyarır.bazı araçlarda motoru korumaya çeker.(bizdeki makineler öyle mesela)ikincisi yakıt pompası.verilen değerler dışında çalışmaya başlamıştır.bunun için ya usta elle veya cihaz yardımıyla bakması yeterli olacaktır.bazı modellerde alçak ve yüksek basınç pompası bulunur.alçak basınç yakıtı depodan emer yüksek basınç pompasının emiş ağzına basar ve orada belli bir basınçta devamlı muhafaza eder.ama araç belli bir devire çıkmaya başladığında yüksek basınç pompası göreve dahil olur ve daha seri ve yüksek basınçta yakıt yollar enjektörlere.üçüncü ihtimal enjektörlerden birinde bir problem oluşmuş olabilir.uzun zaman kullanımlarda tamir takımı değişimi gerekir.memeler aşınırsa işeme denilen olay olur ve de yakıt vuruntusu ve de titreme tarzı olaylar oluşur.dördüncü olarak elektronik beyinde oluşan bir hasar veya yazılımsal bir sıkıntı olabilir.en tehlikelisi de bu maalesef.veya bir turbo arızası olabilir.bizim makinelerde turbo kilitlendiğinde devre dışı bırakırdık ve o an atıyorum makine 2250 kw güç üretiyorsa ürettiği güç hemen hemen üçte bir/iki oranında düşerdi.olabilir yani herşey olabilir.en güzeli siz aracı bir ustaya götürün.uzaktan olmaz bu işler.bakmadan sesini dinlemeden gözle görmeden olmaz.geçmiş olsun tekrardan.
Konu marineros tarafından (21/10/2014 Saat 14:04 ) değiştirilmiştir.
niyazi bey buradan ancak tahmin yürütebiliriz.beklediğiniz her geçen gün yapmanız gereken muhtemel masraf miktarını arttıracaktır.ya arızasını belirterek aracı elden çıkarın yada tamir ettirin.kimse uzaktan bağlantı ile mjt motor tamir edemez.
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
1.5 ay mı yoksa sene mi o...aynı bir arkadaşımı hatırlattı bana STOPta niye duriyimki durmassam ne olur demişti...2 kere öldürüyodu bizi sonra arabayı sattı bidaha araba sürmem dedi..sizde bence satın gitsin en iyisi o arabayı
Arkadaşlar aracım dizel değil benzinli 120 beygirlik bravo modelidir. Bugün sanayiye gittim cihaza bağladı bir usta 2 tane ateşleme bobini hatası verdi. Usta dedi 2 ateşleme bobini alıncak. Ben en azından 1 tane bekliyodum ama 2 tanesi aynı anda sorun çıkarmış dedi.
Sonra parçacıya sordum 145 lira dedi tanesine. Başka araştırdım sonra 75 tlye buldum ama ellerinde yokmuş yarın gelcek. Yarın 2 adet alıp bobin ustaya taktırcam. Peki sizce bu arızada illa bobinmi değişmek gerekir? Yani belki kablosu çıkmıştır ne bileyim oynasak falan düzelirmi sizce? Çünkü bobin dediğiniz şey plastik bir parça bu neden arıza yapar ki? Yani durduk yere neden işlevsiz hale gelir?
Birde yarın yağ alıcam arkadaşlar kaç LT almalıyım? 4 LT mi 2 LT mi yani 4 LT alınca hepsini koycaklarmı araca?
Aracınızda bobinleri set olarak değiştirin. 2 bobin gitmişse diğer iki taneside yakın zamanda bozulur zaten.
İlk mesajınızda arabanın devir çevirdiğini ama gerekli hıza ulaşmadığını yazmışsınız. Eğer ki arabanız 3. vites 3000 d/dk da 60 ile gitmesi gerekirken 40 ile gidiyorsa yani devir çeviriyor ama gitmiyorsa debriyaj balatanız yada baskınız kaçırıyor demektir. Sadece bobinden, enjektörden vs. olsa zor devir çevirir yada devir çevirmez ama çevirdiği devrin hızında da gitmesi gerekir.
2lt 4lt bırakın bunları bence cebınıze doğru duzgun para geçince arabanıza marş basın yoksa kucuk maliyetli şeyler daha buyuk sorunlar çıkarta biliyor. Arabanızın yuruyen aksamı sonucta benm kullandıgım aracın isterse her yeri yamuk yumuk olsun ama arac tek seferde marş almıyor veya rolantisi düzgün değilse o arabayı yaptırana kadar ya paramı bırıktırırm baktım olcak gibi değil üzerine bıranda çekerim. Sizin bu yaptıgınız ölüye ecavüz resmen![]()
Sayın hocam senin derdin yağ sorunu olmayabilir. En son yakıtı nereden aldın.???? Büyük ihtimal sulu yada kaçak yakıttan kaynaklanıyor gibi geldi bana. Düzgün Yakıt koyup filtreni değiştir derim. Kullandigin yağ eskide olsa aracı titretecegini veya tekleyeceğini sanmıyorum. Şayet yağ olduğunu düşünüyorsan motorunun hararetini takip et derim.
bence cok fazla 30 tl sor belkı babasının hayrına yapar usta. ha bırde bobıne para verme benım garajda var sana bağış yapayım makbuz kesersen ajdar bey
pardon niyazı bey
Aklıma bu video geldi![]()
![]()
Güldür Güldür - Ailenin Cimrisi | İzlesene.com Video
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri