12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: T_jet devir düşme problemi

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #12
    Cem Doğu
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2013
    Mesajlar
    1.764
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 510

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim asıl önerim, 60mm. down pipe ile entegre edilmiş bir Euro 4-5 spor cat. konvertördür. Back pressure sağlamak, koku oluşturmamak, sesi limitlemek, çevre kirliliği yaratmamak, emisyonu doğru tutturmak ve Ecu müdahalesini önlemek, güç kazanmak ve de tabiki muayene sorunu yaşamamak için bu en doğru seçimdir. Fakat eğer cat. iptal edilecekse, tabiki 60mm. düz borudan yapılmış bir down pipe ve de sağlıklı bir yazılım olduğunu varsayarsak 60mm. iç çaplı komple bir egzoz sistemi verimli olacaktır. Egzoz sistemlerinde fizikteki akışkanlar dinamiğini düşünmek gerekir. Yani hacim-basınç ters orantısını göz önünde bulundurmak gerekir. Egzoz sisteminde, en baştan sona doğru hacim büyümelidir, asla tersi olmamalıdır. Tabiki egzoz gazı da yeterli ve de gerekli bir geri basınçla dışarı atılmalıdır. Bunda da, cadde kullanımı söz konusu olduğuna göre, düşük devirlerde egzoz sisteminin ilk çıkış kısmını (dar hacim), üst devir ve süratlerde de artmış olan egzoz gazı miktarı ve de akımı nedeniyle, daha sonraki ve son çıkış kısmını (geniş hacim) düşünmek gerekmektedir. Bu da, bizi optimum bir egzoz sistemi hacmi düşünmeye yönlendirir ki, bahsettiğiniz araç için bu 60mm. iç çapa karşılık gelir.
    wikipunto by OAGP1960 😁

    Xperia L ile Pro'dan gönderdim.Olası yazım hatalarım için Özür Dilerim...

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Anlam veremediğim devir saati problemi?
    tolgabaydar tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 01/10/2014, 23:58
  2. 5. Viteste 2. Vitese Düşme..
    biancoangelo tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 18/02/2014, 18:21
  3. T_jet upgrade
    onurciko tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 48
    Son Mesaj: 11/01/2013, 16:02
  4. GP dualogıc!!! vites değişirken devir problemi
    smmdrnby tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 12/03/2012, 17:55
  5. 2011 punto evo dulologic auto mod devir problemi
    ayhanerdogan06 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 18/04/2011, 01:04

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com