12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: T_jet devir düşme problemi

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #7
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı gececiyiz35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olay debriyajdan değil kısa zaman once debriyajdan yaptıgını farkedip komple debriyaj seti değişti. Bu bam başka tutunuyor. Orkun bey aracın son ve orta susturucu giriş çıkış çapları 51mm. Benim aklıma gelen wg açıldıktan sonra cat içine birden havanın dolup ters akım yapıp arabayı tutması bunuda catın içinin genişliği 51 mmden fazla oldugunu düşündüğüm için söylüyorum
    Aslında araba stock ise, orta susturucu ser akımlı ve 51 mm. iç çaplı, sadece son susturucu ser akımlı ve örneğin 60 mm. iç çaplı olabilir, sağlıklı bir yazılım olduğunu varsayarsak da, son susturucuya kadar 60 mm., son susturucuda ise örneğin 63 veya 76 mm. çap uygulanabilir. Tabiki hatalı bir uygulama olan cat. içinin boşaltılması, fazla hacimli bir başlangıç haznesi oluşturacağı için egzoz gazı akımını bozabilir fakat, asıl bu nedenle emisyon değerleri bozuk olacağı için, eğer yazılım ile cat. den sonra konumlu olan 2. lambda sensörü iptal edilmediyse, ECU in müdahale ederek turbo basıncını düşürmesi söz konusudur. Bu nedenle, en doğru uygulama spor cat. konvertör içeren bir down pipe uygulamasıdır. Bu arada, eğer bahsedilen devirlerde araç patinaj yaptığı için asr tarafından tork düşürülüyor ise, tabiki Erkan kardeşimin de belirtmiş olduğu şekilde, bir de asr off yaparak denemekde fayda var diye düşünüyorum.
    Konu OAGP1960 tarafından (08/05/2014 Saat 22:32 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Anlam veremediğim devir saati problemi?
    tolgabaydar tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 01/10/2014, 23:58
  2. 5. Viteste 2. Vitese Düşme..
    biancoangelo tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 18/02/2014, 18:21
  3. T_jet upgrade
    onurciko tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 48
    Son Mesaj: 11/01/2013, 16:02
  4. GP dualogıc!!! vites değişirken devir problemi
    smmdrnby tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 12/03/2012, 17:55
  5. 2011 punto evo dulologic auto mod devir problemi
    ayhanerdogan06 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 18/04/2011, 01:04

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com