12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Turbolarda arıza sebepleri

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    _ _
    Muhendis06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Mesajlar
    398
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 215

    Standart

    Turboyu korumak icin olmazsa olmazlar:

    1-Motor imalatcisinin tavsiye ettigi orijinal yagi veya muadilini kullanmak.
    2-Yag seviyesinin min-max arasinda olmasi.
    3-Her yag degisiminde filtreyi de degistirmek.
    4-Orijinal hava filtresi kullanmak.
    5-Sulfur orani dusuk yakit kullanmak (eurodiesel).

    Multijetlerin motor yaglari, uzun omurlu,dayanikli baz yagi katiklari ile temizleyicilerden imal edildigi icin kaliteli yagdir. Bu nedenle fiyatlari bircok yagdan pahalidir. Ancak muadilleri ile hemen hemen ayni fiyattadir. Muadilini bulmak cok zor, cunku piyasada birkac tane var.


    Eurodiesel kullanmanin etkisi: motorin ile karsilastirildiginda motor yagina daha az sülfür atigi biraktigi ve dolayisiyla daha az kirlettigi icin, yagin temizleyici ve yaglayici etkisini daha gec yitirmesini saglamasidir.

    Orijinal hava filtresi kullanmanin etkisi: piyasadan korsan aldiginiz filtrelerin partikul suzme hassasiyetlerinin daha dusuk olabilmesi nedeniyle motorun izin verilenden daha fazla toz emmesi, dolayisiyla motor yagina istenmeyen miktarda toz girmesi demektir. Bu asindirici partikuller turbo yataklarina da ulasarak parcayi kullanilmaz hale getirir.
    Konu Muhendis06 tarafından (01/10/2007 Saat 22:53 ) değiştirilmiştir. Sebep: imla,noktalama
    1.3 MJ Act 75 HP, 5 lt/100km

  2. Bu mesajı için 5 kişi Muhendis06'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. Arıza-Arıza-Arıza
    selcukkuvvet tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 14/04/2012, 16:40
  2. Arıza Olduğu Halde Gösterge Işıkları Arıza Olduğuna Dair Uyarmıyor ??
    ceb_58 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 22/12/2011, 23:53
  3. Arıza arıza arıza
    hfguler tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 30/08/2011, 22:39
  4. 315 km ilk arıza
    ufuk tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 13/03/2007, 22:26

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com