Hava debimetresi ( Akışmetre ) , diye araştır. Bir an önce tamir ettir. Yoksa hem araban yürümez, hemde benzinlikten çıkamazsın...
1hafta önce arabam enjektör arıza lambasını yaktı ve o anda çekişten düştü.Hemen tanıdığım ustaya götürdüm arabayı bilgisayara bağladı Turbo hava sensörü vermiş arızayı öyle söyledi.Arıza lambası silindi büyük ihtimal o sildi bilgisayardan.4-5 gündür kullanıyorum tekrar uyarı vermedi ama performansı düşük geliyor arabanın ve yakıt inanılmaz derecede arttı.Nedir sizce?Usta bidaha yanmassa bişey yok dedi gönderdi.
Sen gti ını itekle biz gazlarız T-JET le
Hava debimetresi ( Akışmetre ) , diye araştır. Bir an önce tamir ettir. Yoksa hem araban yürümez, hemde benzinlikten çıkamazsın...
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
“Şüphesiz benim namazım da, diğer ibadetlerim de, yaşamam da, ölümüm de âlemlerin Rabbi Allah içindir.” En-am Suresi 162. ayet
Bendekinde de benzer sorun vardı. MAP ı temzileyince geçiyordu. Bazen çoooook uzun zaman yapmıyordu. Sonra gaz kelebeğini temizleyince düzeldi. İç cidarı katran gibi olmuştu resmen. Yani p0234 hatasını sadece arızalı MAP tan dolayı vermiyor. Kelebeği kontrol edin. Doğru zamanda açılıp kapanmıyor olabilir.
Biraz araştırdım map sensörünü kendimde temizleyebilirim ama debimetreyi bilmiyorum ne yapıcam.
Sen gti ını itekle biz gazlarız T-JET le
debimetrenin tamiri de birşey yok balata spreyiyle temizlersin en fazla..arabayı cihaza baglayıp bi test sürüşüne çıkılırsa ne oldugu ortaya çıkar
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri