merhaba arkadaşlar bundan 1-2 ay önce başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak hembir iki soru sormak istedim

bir sabah işe gitmek için aracıma pindim ve konta çeviridim araçta tık yok çalışmıyor daha doğrusu marş basmıyor defalarca denedim ama nafile gösterge panelinde herşey norma idi ama arç çalışmıyor ve servisi aradım çekici gönderdiler ve servise çektiler aracı

bir günlük testin ardından sorunun üniteden (ecü) kaynaklandığını anladılar ve üniteyi söküp istanbulda ana servise gönderdiler (tüm servisler ecü sorunlarında oraya gönderiyorlarmış) bir hafta sonra ünite geri geldi araca takıldı ve sorun düzeldi servisin söylediği fabrikasyon bir hatanın olduğu ve yeniden güncel yazılım atıldığı nitekim sorun düzeldi şimdilik bir sorun yok

bu olaydan sonra arçta anormal bazı değişiklikler oldu

birincisi aracın performansının artması

ikincisi limitörün geç devreye girmesi yaklaşık 5500-5700 devirlerde devreye giriyor

üçüncüsüde aracın yakıtının %1 oranında düşmesi

sorularıma gelince

1- daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldumu

2- aracın performansı neden arttı (çekişi eskiye göre çok daha fazla )

3- limitör neden daha geç devreye giriyor

4- yakıt neden düştü (aracın performansı artığına göre yakıtta artması lazım)


en can alıcı noktada aracımın bir çekiciyle servise gütürülmesi oldu o bana çok koymuştu

şimdiden herkese teşekkürler