performans BEYGİR'le doğru orantılıdır biliyorum...ama araç için performans bir bütündür...konu BEYGİR olsaydı ona göre yorum yapılırdı... ama konu BEYGİR değil otomatik vites olayı...zaten bekliyordum forumdan bi arkadaşı geç kaldılar dedim...güzel güzel konuşuyoruz bilgi paylaşıyoruz kimse araya girmedi dedim..şaşırtmadınız yine beni çok teşekkürler...
iyi güzelde dualogic viteste özellikle eco mode açık ise düşük devir yüksek vites prensibiyle çalışıyor.sonuçta araç ani ivmelenmede sınıfta kalıyor.Fakat eğer dip gaz yaparsanız araç 1-2 sn içinde 2-3 vites düşüreceği ve 4000 devir üstüne çıkacağı için ani ivmelenmeyi sağlıyor.bunun diğer bir yoluda manuel müdehale edip sollama anından önce araca gerekli devri sağlamak.....dahada basiti eco modu kapıyıp devir aralığını yükseltmek
Ama bunların tamamını yapsakta 77 beygirin sağlayacağı güç 100-140 beygir araçlara göre zayıf kalacağından sol şeridi kapamak için yeterli olmayacaktır.
sizin kendi aracınızı kıyasladığınız bravo
BRAVO S2 POP 1.6 MULTIJET 105 HP
BRAVO S2 EASY 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC
BRAVO S2 SPORT 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC
yanlış olduğum konu nedir açıklarmısınız.agresifçe cevap verecek kadar kızdıran ne oldu sizi unutmayın burası bir forum siz bir görüş bildirirsiniz bir başkasıda başka bunu hazmetmek gerekir sonuçta burası paylaşım pilatformu...paylaşım sizin birşeyleri anlatmanız herkezin sizi şakşaklaması demek değildir
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri