Klimayı açtığınızda klima şarj dinamosu devreye girer, kapattığınızıda devreden çıkar.
Öyle dur döneyim, şimdi durayım yapmıyor.
Yüklenme sırasında farklı bir problem olmalı.
Can'ın dediği gibi işemiş olmasın![]()
Klimayı açtığınızda klima şarj dinamosu devreye girer, kapattığınızıda devreden çıkar.
Öyle dur döneyim, şimdi durayım yapmıyor.
Yüklenme sırasında farklı bir problem olmalı.
Can'ın dediği gibi işemiş olmasın![]()
benim tahminim de kompresör yönünde ancak şunu fark ettiniz mi bilmiyorum; araç belli bir devirden ya da hareket ettikten sonra daha şiddetli bir şekilde hava üflemesi yapar, bundan dolayı da belirli bir güç kesintisi yaşanır; bazen klimayı yüksek devirde açma durumu olduysa daha net hissedersiniz bunu.
Bir de klimayı açacaksanız aracın rölantiye gelmesini bekleyin; yani devir saati 600-800-900 aralığına geldiği zaman klimayı açın ki bu şekilde klima sistemine yapılan aşırı güç yüklenmelerini de önlemiş olursunuz ilerleyen yıllarda sıkıntı yaratmaması için
LEO,Liderlik,Deneyim,Olanak yaratmaktır.
arkadaşlar yorumlarınız içi teşekkürler herkese. işeme olsa klima kapalı ikende yapmazmı? benim ki sadece klima açıkken yapıyor klima kapalı iken hiçbir sorun yok.
Ben yakıt kalitesinin de önemli olduğunu düşünüyorum, opet i bırakıp, total exellium a geçtim, klima açık-kapalı hiçbir fark hissetmiyorum. aracım henüz 11,000km de
Bir de her zaman klimayı araç rölantideyken açarım, kapatacağım zamanda rölantide olmasını beklerim.
Usta lar daha iyi bilir ( laf sokma anklamında demiyorum- kimse yanlış anlamasın lütfen ) ama sonuçta klima, motorla birlikte akü-konjektör-sargı üçlemesinin performansınıda etklieyen bir etmen, bir ihtimal sargı da belki konjektörde belki de akü de bir zayıflama belirtisi olabilir....
yakıttan olabileceğini sanmıyorum geçen kıştan opetten memnunsuzluktan dolayı shell e geçenlerdenim düzenli olarak v-power alıyorum. servisle görüştüm bilgisayarda bakılması gerektiğini hava akış ile ilgili bişey söylediler ama pek anlamadım bu ay sonu bakıma götürecektim zaten o zaman götüreceğim bakalım.
Konu vek66 tarafından (10/07/2012 Saat 15:07 ) değiştirilmiştir.
Gittiğin servis ne kadar güvenilir- ne kadar dürüst onu bilemem yamuk iş yapanlar kadar düzgün iş yapanlarda var elbette. Eğer servisine güvenmiyorsan önce sanayide ustaya göster sonra git, klima arızası diye akü-sargı-kompresör ve amortisöör takozunu değiştirmesinler![]()
gittiğim servise (kavaklıdere) son derece güvenirim ordan başka puntomun kaputunu açtırtmam![]()
Şöyle söyliyim eski arabaların göstergelerinde titreyerek falan yükselirdi bilirsiniz.
Az önce bahsi geçen 3 araçtada klima açıkken gazda kesme ve tekrar yüke binme olayı oluyor.Göstergelerdede hızın 50 60 iken halen 0 gösteriyor. Daha sonra bi anda fırlayıp bir anda düşüyor.En son 4. vites 3000 rpm bulduğunda düzeliyor.Alçak hızlarda yapıyor genelde...![]()
İnternetten biraz araştırdım..
Biri aynı sizin gibi şikayet etmiş durumdan ama tek farkı onda klima açıkken değil sürekli varmış bu problem. Problem aynı sadece ortada klima muhabbeti yok..
Sorunu bulmuşlar..
Sorun ; Turboyla turbo hortum bağlantısı olan turbo borusunun içinde turuncu bir conta varmış onun parçalandığnı ve değişmesi gerektiğini söylüyorlar. Bu şekilde sorunu çözmüşler.. Fiyat olarak 30 TL diyorlar.
╔═════╗ ╔╗
║╔════╝ ║║
║╚════╗ ║║
║╔═══╗║ ║║
║╚═══╝║ ║║
╚═════╝ ╚╝
evet dün bende okudum o forumdaki yazılanları ama benim durumum klima açıkken olması dolayısıyla pek üstüne düşmedim.
Sorunlu araçları size mi iteliyolar şirkette
hadi 1 araçta görürsünüz eyvallah da hepsinde hem de?
Benim eski şirketimde symbol, accent kullanırdık sık sık, 20 farklı araç olaur her ihale döneminde. Araçlar sıfır alınır sene sonuna 70-80BIN'i bulurdu. 4-5 tanesi hariç hepsine binmişimdir. (bazı araçlar şeflere falan ayrılıyor) bazen de müdürümüzle bir yere giderken şöförlük yapardık. MegII, Cordoba, ve en son MegIII oldu müdür araçları da. Bunlardan Cordoba ve MegIII'ü test etme şansım oldu dediğim şekilde.
Ayrıca MegII bende vardı.
Bu bahsettiğimden önceki şirketimde Dablo kullandım işe gelip giderken.
Onca araç içerisinde bir kere bile bu tarz bir olay yaşamadım. Yaşayanı da duymamıştım (0 da kadranın durup birden 50-60 lara attığını.) İlk burda duyuyorum bu arakdaşın sorununu ve sizin yaşadıklarınızı.
Kötü şans böyle birşey olsa gerekŞu 3 araçta da yaşadığınız şey.
hafta sonu 30000 km bakımını yaptırdım bu sıkıntı için ise sıkıntı olmadığını normal olduğunu söylediler. bir kaç puntocu arkadaşlarlada konuştum onlarda da bu olay varmış klima açıkken 2500 devirde dip gaz yapınca kesilme olayı. o sıra yani 2500 devirde dip gazda araç güç istediğinden komprösörü devre dışı bırakan sistem varmış onun hissedilmesiymiş olay.
bende de garç diye ses geliyor yolda giderken ilk açtığımda acayip asabımı bozuyor...
Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...
bende 2500 devirde değilde tam 1900 devirde 2. ve 3. viteslerde fark ettim sadece klima açıkken 1500 devirde gaza yüklendiğim zaman 1900 devirde anlık bi kesilme oluyor ivmelenmeyi bırakıyor 1 sn yada daha kısa ama kesilme fark ediliyor sadece bendemi var diyordum rahatladım işin garibi sizde 2500 devirdeyken bende niye 1900 devirdebu hafta 30 bin bakımına gidicem sorunu net bilsem ordakilere derdimi anlatıcam , işin garibide bunu her zaman yapmıyor
2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri