araca herhangi bir ses sistemi yaptırdınız mı?
Merhaba arkadaşlar.. 4000 de evomun konsol civarından uzaktan duyulan elektrikli süpürge sesine benzer ses geliyor,, ya da radyo parazitine benzetiyorum ben. servise götürdüm,, uzman (!) sürüşe çıkardı,, abi senin turbo 2500 de devreye giriyor,, (halbu ki 2000'de) 95 'lik bu (75lik) bu ok işareti ne ? (shifti soruyor) dediğinde artık bu sesi de duymayacağından emin oldum.. itimatım size.. rahatsız ediyor bayağı..
araca herhangi bir ses sistemi yaptırdınız mı?
bir abiminde bu tarz bi sorunu vardı ama onun kablolarının ters baglanmasından kaynaklıydı,acaba dedim öyle birşey mi
Common rail?
Bu kadar ses yapacak bişey mi abi o?
biz gp'yi çok sevdik
yok arkadaki yani depodaki pompanın sesidir.
sessiz bir ortamda kontağı çevirin zınnn diye ses gelir bir kaç sn sonra bu ses kesilir. hatta araç dualogic ise kapıyı açtığınızda depodaki pompanın sesinin yanında dualogic sistemini yağlayan pompanın seside gelir.
dediğim gibi araç çalışmıyorken kontağı çevirin kafanızı arkaya doğru verin bahsettiğiniz ses buysa gayet normal.
bahsettiğiniz sese benziyor.. pompa sesi mi diye ben de düşündüm.. çünkü birkaç saniye sonra kesliyor ancak araç çalıştıktan sonra yeniden başlıyor ve sürekli devam ediyor.. eğer öyleyse sorun yok.. ancak bu sesin bu kadar belirgin duyulması güzel değil..
Abi motor ile göğüs sacı arasında kaçıran bir hortum bağlantısı veya hava filtresinin plastiği yerinden oynamış olabilir o da hava emiş sesi verebilir...
Zevkler ve renkler modifiye ister...
murat bey bence de hava filtresinin hortumlarındaki bağlantılar yerinden çıkmış olabilir elle kontrol edin.
benim eski arabamda da benzer bir ses vardı, arka koltukların altında benzin deposu ile ilgili bir kapak vardı bu kapağı servis açık bırakmış. kapattım düzeldi. sizden farklı olark punto değildi ve ses arkadan geliyordu
Arka koltuğu kaldirin kulaginizi kaldirdiginiz yere dogru verin bakalim o sesmi
Kedidir kedi![]()
![]()
Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic
tamam hocam depodaki mazot pompasının sesi bahsettiğiniz ses.
Kontağı çevirdiğinizde sisteme mazot basar. Gerekli basıncı sağladığında, motor mazot çekmediği için durur. Motor çalıştıktan sonra haliyle mazot yaktığı için sistemdeki basınç azalır ve tekrar mazot pompalamaya başlar. Common rail sistemlerde, alçak basınç ve yüksek basınç pompaları vardır. Yüksek basınç pompası bildiğimiz motordaki mazot pompası, alçak basınç pompasıda depodaki pompadır. Common rail sisteminin çalışması için, yüksek basınç pompasına belirli bir basınçta mazot gelmesi gerekir (2 - 3 bar civarında), depodaki pompa bunu sağlar. kısacası normal çalışma sesi.
O sesi duymak istemiyorsanız arka koltuğu kaldırdıktan sonra altındaki keçeyide kaldırın. sağ kapıya yakın siyah plastik kapak var biraz büyükçe. onun üzerine güzelce praktiker gibi yapı marketlerde satılan ses yalıtım süngerini döşeyin ses baya azalır.
Konu Du Hast tarafından (27/05/2012 Saat 08:18 ) değiştirilmiştir.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri