27 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Devir İbresi 5 bin'i Gecmiyor ??

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    aykut işçi
    aykutisci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/05/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    607
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 170

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    As 950 motoru değil bunlar
    Turbo dizel motor bunlar devir değişti o söylemler de eskide kaldı.. Artık kamyonlar dahil Turbo dizel oldu ve onlar da düşük devirlerde kullanılıyor
    sen dizel veya benzinli motordan gerçekten anlıyormusun ? 90 model ford kamyonlarda bile var turbo ...


    - Ah dostum Şerafettin. Hastasın biliyorsun. Yatakta olman gerekirken hala BEŞİKTAŞ hala BEŞİKTAŞ !
    ...dedi doktor Enver
    ince bir sesle:

    -FEDA
    ...dedi Şeref bey
    ama kimseler duymadı ...

  2. #2
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Alıntı aykutisci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen dizel veya benzinli motordan gerçekten anlıyormusun ? 90 model ford kamyonlarda bile var turbo ...
    Emin ol çok iyi anlıyorum. Ve yeni nesil araçlardan bahsediyoruz
    Şöyle internette bir takıl bir araştır bakalım, sonra o kadar USTA'ya güvenmezsen bildiğin gibi devam et..

    donanımhaberden OBK nın yazılarını tavsiye ederim başlamak için. Kendisi konunun uzmanıdır.

  3. #3
    aykut işçi
    aykutisci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/05/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    607
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 170

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emin ol çok iyi anlıyorum. Ve yeni nesil araçlardan bahsediyoruz
    Şöyle internette bir takıl bir araştır bakalım, sonra o kadar USTA'ya güvenmezsen bildiğin gibi devam et..

    donanımhaberden OBK nın yazılarını tavsiye ederim başlamak için. Kendisi konunun uzmanıdır.
    internette takılmama gerek yok kendim gemiciyim 1 yıl makine dersi aldım 4silindir olsun 5 silindir mercedes motoları boksör motorlar v6 v8 motorlar çalışma prensibini gayet iyi biliyrum


    - Ah dostum Şerafettin. Hastasın biliyorsun. Yatakta olman gerekirken hala BEŞİKTAŞ hala BEŞİKTAŞ !
    ...dedi doktor Enver
    ince bir sesle:

    -FEDA
    ...dedi Şeref bey
    ama kimseler duymadı ...

  4. #4
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Alıntı aykutisci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    internette takılmama gerek yok kendim gemiciyim 1 yıl makine dersi aldım 4silindir olsun 5 silindir mercedes motoları boksör motorlar v6 v8 motorlar çalışma prensibini gayet iyi biliyrum
    Ben V6-V8 ne V BİLMEM KAÇ silidirli Gemi motorlarından anlamam..

    Hatta denizlerde rampa varmıdır bilmiyorum! denizlerde hep sabit devirle mi gidilir bilmyorum, gemilerde vites varmıdır bilmyorum!

    Ben yeni nesil turbo dizel araçları bilirim.
    Seyir esnasında (sabit devirde gittiğin zaman)
    Düz yolda 1500rpm'in
    Rampa yukarı çıkarken de 1700-1800 rpm'in altında seyretmediğin sürece,fiatın,opelin multijet ve Renault'un dCi motorlarında problem yaşanmayacağına eminim.

    Zaten bu motorların en verimli çalıştığı devir olan 1750-2500 devirleri değil de 3000 ve üzeri devirlerde sürülmesi gerektiğini söylemeniz bile düşündürücü!

    Son olarak:
    *Sen yine de tavsiye ettiğim OBK'nun yazılarına bir göz at. Okulunuzda okutulan dersler konunuza(GEMİ) has olabilir, hatta güncel olmayabilir. Hele ki hocalarınız genç ve yeniliği takip eden kişiler değilse, günümüz motorları ile hiç kıyaslamayın o okuduklarınızı.
    Konu celenlee tarafından (21/05/2012 Saat 18:29 ) değiştirilmiştir.

Benzer Konular

  1. Yüksek devir^^Alçak devir????
    rmzn tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 30/05/2012, 23:50
  2. Yakıt İbresi ve Yakıt Miktarı Resimli Soru ?
    sinanuzun tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 26/02/2012, 12:07
  3. Hararet İbresi
    mmunluer tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 20/07/2011, 17:44
  4. Hararet İbresi
    StrawBeeRy tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 22/09/2009, 01:40
  5. Yakıt İbresi - Benzin Işığı Sorunu
    Enterberk33 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 01/04/2008, 09:53

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com