33 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Ortalama hız 34 yakıt 7.0

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzun yolda da çok yakıyorsa eğer, kesin problem vardır.
    Ama kısa ş.içi kavramları gerçekten çok farklı olabiliyor kişiden kişiye.

    Bu arada aynı şartlar demişsiniz ama.
    Multijet 17kmh ortalama hız.
    Palio 350'km? 1-2 günde yaptıysanız uzun yol gittiniz demektir.(30/40++ ortaamanız var belkide palioda?) O zamanda gayet normal değerler gibi gözüküyor. Bakım olayı 1 hafta sürmemiştir hehade?
    15 gün kaldı serviste araç. motor komple indirildi. Yağ lambası geç sönüyor diye yataklarıda değiştirdiler. Krank taşlandı. Sökülmüşken sekmanlarda yenilendi. üst kapakta komple yenilendi. Enjektörler ankaraya ayar için gönderildi.triger seti tüm filtreler yağ castrol 5/40 magnatec konuldu. Bu arada araç boyacıya girdi . Çizik vuruk yerleri yaptırıldı. komple pasta cila atıldı. Şanzıman 3.vites senkromeç dişli , ön sağ aks , baskı balata seti değişti. kısaca az yaksın diye sağlam para harcadım ama yine sonuç değişmedi.. Aracımı seviyorum ama soğumaya başladım artık ..

  2. #2
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Alıntı eisenheim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    15 gün kaldı serviste araç. motor komple indirildi. Yağ lambası geç sönüyor diye yataklarıda değiştirdiler. Krank taşlandı. Sökülmüşken sekmanlarda yenilendi. üst kapakta komple yenilendi. Enjektörler ankaraya ayar için gönderildi.triger seti tüm filtreler yağ castrol 5/40 magnatec konuldu. Bu arada araç boyacıya girdi . Çizik vuruk yerleri yaptırıldı. komple pasta cila atıldı. Şanzıman 3.vites senkromeç dişli , ön sağ aks , baskı balata seti değişti. kısaca az yaksın diye sağlam para harcadım ama yine sonuç değişmedi.. Aracımı seviyorum ama soğumaya başladım artık ..
    Olay büyükmüş ya
    İnşallah değer yağtığın masrafara da kendine gelir.

  3. #3
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı eisenheim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    15 gün kaldı serviste araç. motor komple indirildi. Yağ lambası geç sönüyor diye yataklarıda değiştirdiler. Krank taşlandı. Sökülmüşken sekmanlarda yenilendi. üst kapakta komple yenilendi. Enjektörler ankaraya ayar için gönderildi.triger seti tüm filtreler yağ castrol 5/40 magnatec konuldu. Bu arada araç boyacıya girdi . Çizik vuruk yerleri yaptırıldı. komple pasta cila atıldı. Şanzıman 3.vites senkromeç dişli , ön sağ aks , baskı balata seti değişti. kısaca az yaksın diye sağlam para harcadım ama yine sonuç değişmedi.. Aracımı seviyorum ama soğumaya başladım artık ..
    araç kaç km de? yapılan işlemler genelde 500 - 600 bindeki taksiler için falan yapılıyor. herşeye bakılmış ancak turboya bakılmamış. turbo dizel için turbo çok önemli. o kadar yapılmışken turbonun bakımı, intercooler, turbo hortumları elden geçirilmesi gerekirdi. turbo motora gerekli havayı basamazsa çok yakar.

  4. #4
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç kaç km de? yapılan işlemler genelde 500 - 600 bindeki taksiler için falan yapılıyor. herşeye bakılmış ancak turboya bakılmamış. turbo dizel için turbo çok önemli. o kadar yapılmışken turbonun bakımı, intercooler, turbo hortumları elden geçirilmesi gerekirdi. turbo motora gerekli havayı basamazsa çok yakar.
    Turbo kontrol edildi. Sorun yok. Bilgisayara bağlayınca zaten hava basınç değerleri normal çıkıyor. Defalarca turbo basıncına bakıldı. Enjektör zamanlamalarına bakıldı ama ne yaparsak yapalım bu araç yakıyor. Araç 205.000 Km oldu. Bu km de olmasına rağmen motor pistonları , gömlekleri orjinal onlara dokunmadık yani.Geri kalan herşey değişti. Emme manifoltu , egr temizlendi..Bakalım bu şekilde biniyoruz artık.

  5. #5
    ufuk ata
    electradio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/05/2008
    Mesajlar
    126
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 23

    Standart

    Alıntı eisenheim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo kontrol edildi. Sorun yok. Bilgisayara bağlayınca zaten hava basınç değerleri normal çıkıyor. Defalarca turbo basıncına bakıldı. Enjektör zamanlamalarına bakıldı ama ne yaparsak yapalım bu araç yakıyor. Araç 205.000 Km oldu. Bu km de olmasına rağmen motor pistonları , gömlekleri orjinal onlara dokunmadık yani.Geri kalan herşey değişti. Emme manifoltu , egr temizlendi..Bakalım bu şekilde biniyoruz artık.
    Hocam ayıptır sorması bu işlemler ne kadar tuttu??

  6. #6
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı electradio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam ayıptır sorması bu işlemler ne kadar tuttu??
    Sorması neden ayıp olsun hocam

    Değişenler:

    Sübaplar
    iticiler
    Horozlar
    sekmanlar
    yataklar
    Krank taşlama
    üst kapak taşlama
    komple conta seti
    devirdaim
    triger geri zincir seti
    marş motoru revizyonu
    motor genel temizliği
    ön sağ aks
    baskı balata seti
    Enjektör temizliği ve ayarı
    turbo balansı ve temizliği
    Şanzıman 3. vites senkromeç dişlisi ( cırtlama yapıyordu)
    bütün filtreler ve yağlar , antifiriz vs

    şikayetlerim motorun sesli çalışması , çok yakması idi. Motorda aslında hararet, üfleme bile yoktu. Zaten aştığımızda gömleklerin pistonların tertemiz olduğunu gördük. sadece yağ sekmanı biraz aşınmıştı o kadar. motor toplanırken bari kaportayıda elden geçiriyim dedim. Bir sürü ezik büzük çizik yerler vardı. 400 lira boyacıya verdim. Toplamda boya , motorcu , rektefiyeci , parçacı dahil 2500 tlye mal oldu. yani motoru açıp komple revizyona sokayım derseniz sıfır enjektör ve turbo hariç 2000 tl gidiyor.

  7. #7
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı eisenheim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    15 gün kaldı serviste araç. motor komple indirildi. Yağ lambası geç sönüyor diye yataklarıda değiştirdiler. Krank taşlandı. Sökülmüşken sekmanlarda yenilendi. üst kapakta komple yenilendi. Enjektörler ankaraya ayar için gönderildi.triger seti tüm filtreler yağ castrol 5/40 magnatec konuldu. Bu arada araç boyacıya girdi . Çizik vuruk yerleri yaptırıldı. komple pasta cila atıldı. Şanzıman 3.vites senkromeç dişli , ön sağ aks , baskı balata seti değişti. kısaca az yaksın diye sağlam para harcadım ama yine sonuç değişmedi.. Aracımı seviyorum ama soğumaya başladım artık ..
    baya sabırlıymışsınız bunları ben kendi aracıma yaptırsam baya bi soğurdum inşallah sorununuz en yakın zamanda halledilir..

Benzer Konular

  1. Ortalama yakıt tüketimi
    rohan4421 tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 68
    Son Mesaj: 08/08/2012, 12:22
  2. ortalama yakıt tüketimi 3,9
    boby tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 69
    Son Mesaj: 10/07/2011, 12:18
  3. ortalama yakıt ve yol bilgisayarı
    ultraslan33 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 05/06/2011, 14:36
  4. Ortalama yakıt tüketimi hakkında
    muratxx5 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 29/01/2011, 11:29
  5. Yakıt tüketimi ortalama 4 litre
    siyahinci83 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 12/05/2010, 23:56

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com