dediğiniz gibi radyatörün tıkanma ihtimalide var ancak bunun yanında termostat arızası yada devirdaim arızasıda olabilir. önce devirdaimi çeviren kayışın sıkılığını kontrol edin derim. çok gevsek ise tam randımanlı dönmüyor olabilir.
termostada gelince aracı çalıştırınca motor suyu sıcaklığı 88 derece civarına gelince radyatöre sıcak su geçmeye başlaması lazım. buda normal ise dediğiniz gibi radyatör tıkalı olabilir.

şişletme işlemini yaptırmışdaha önce. radyatör sökülüp alt ve üst kapağı oksijen kaynağı ile çıkartılıyor. sonra su kanalları ortaya çıkıyor. her kanal şiş ile açılıp güzelce yıkanıyor ve kapaklar tekrar yerine takılıyor.

radyatör açıcı maddelere gelince kullanmadan önce bir düşünün derim. aşındırıcı maddelerdir. tıkanıklığı açarken motorun su kanalllarını ve motor kapağındaki su tıpalarınıda aşındırırır. eğer eski bir motor ise motorda delik bile açabilir. eski aracımda başıma geldi. radyatör temizleyici kullandım su tıpası delindi. zaten ömrü azalmış ama bu aşındırıcı madde son noktayı koymuş. kapak açılıp tıpalar değişti. yani yarım motor yapıldı.