Arkadaşlar bir kaç gündür evde internetimdeki sorunlardan dolayı sorunumun çözümünü sizlerle paylaşamadım
benim sorunum ikaz lambasının yanması ve servise gitmem gerektiğiydi,vites geçişlerinde bir sıkıntı ses vs yoktu
Dün sabah soluğu serviste aldım aracı cihaza bağladılar cihaz arıza kodu olarak
P0715 DEBRİYAJ DİSKİ SÜRETİ ikazı veriyordu hemen internetten P0715 arızasını cepten internetten baktım bulduğum sonuç P0715 TURBiN HIZ SENSOR DEVRE ARIZASI idi bu sensörde 98 tl gibi rakamı vardı,ustada benim bilgimi doğruladı
ardından usta sırasıyla sensöre giden pinli soketleri kontrol etti soketlerin birinin su aldığını ve kısadevre yaparak ikaz lambasının yaktığını söyledihemne temizleyerek kurutarak sprey sırakar sensöre giren soketi yerine taktık ve şükür allaha 3 gündür ikazsız dolaşıyorum
arkadaşlar soketin su almasından kaynaklı olan sorun böylece çözülmüş oldu.sizlerde önce soketten başlayın..
Geçmiş olsun
Teşekkürler arkadaşlar.
mrhb bende 2012 model diesel dualogic vites 1.3 punto var.yaklasık 2 hafta önce araca çalıştırmak istedim fakat ekranda asr devre dışı abs devre dışı hılholder devre dışı uyarıları çıktı daha önce hiç sorun çıkmamıştı.çekici geldi servise çektiler sorun şase kablosunda dediler ve adıgeçen parça değiştirildi.aracı aldıktan 1 hafta sonra vites devre dışı uyarısı ekranda belirdi sonra kayboldu ve bir süre sonra araç 2 .vitese geçmedi manule aldım 2. vitese geçemedim tektar auto pozisyonuna aldım ve düzeldi. aracım şimdi serviste arızayı arıyorlar. bakalım ne çıkacak..
Merhaba arkdaşlar 2012 model 95 beygir duologic vitesli punto evo arabam var arabayı ilk aldıgım 1 sene sonra araç park halindeyken arabayı N konumunda çalıştırdım fakat N komununda takılı kaldı sonra servise götürdüm birşey bulamadılar aradan 3 yıl sonra geçenlerde market gittim arabayı park ettim 5 dk önce geldiğim aracı çalıştırdım ama yine vites N konumunda sabit kaldı vitesi ne kar değiştirsemde hep N yani boş ta takılı kaldı arabayı açıp kapattım anahtarı çıkardım tekrar çalıştırdım neyse 5 dk uğraştım çalıştı sorum şu ;
bu arızayı yaşayan varmı varsa önemli bir problemmi sorun çıkarırmı ilerde yada arada bu tür şeyler yaşamam normalmi bu duologiç şanzıman zaman zaman böle sıkıntılar yaşatırmı tşk ederim ilgi ve alakanıza....
ÖNCELİKLE HERKESE MERHABALAR YENİ ÜYE OLDUM
Bende yaklaşık 1.5 ay önce 2004 punto 1,2 dualogic aldım. Bayram dönüşü akşam araç en son park ettiğimiz yerden bindiğimizde ekranda gear not available yazısı çıktı ve ne yaptıysak vitese geçiremedik. Malum arabayı sabah fiat servise çektim ve şanzuman dahil robot arızalı dediler ve değişim için 5.300 tl istediler. Bende o kadar para veremem dedim ve başka servisleri de araştırdım. Biraz araştırdıktan sonra bu robotize vites parçasının İstanbul'da yaptırıldığını duydum ama o da yaklaşık 2500 tl idi. Başka bir fiat araç tamiri yapan servise götürdüm o da Ankara'dan çıkma robot bulabildiğini söyledi. Birkaç güne kadar tamirini yapacağını ve parçayı takarak aracı iyice test edeceğini söyledi bakalım ne fiyat verecek ve araç eskisi gibi olacak mı görecez. araci aldıktan sonraki ve fiyatı konusunda diğer bilgilerimi de sizlerle paylaşacağım![]()
ARKADAŞLAR SIFIRA YAKIN ROBOT DEĞİŞİMİ YAPILDI ARABA SAAT GİBİ OLDU. TIKIR TIKIR ÇALIŞIYOR. TAMİR ÜCRETİ 2.500 TL Bilginiz olsun. Bu arada 2. el robot takıldı.![]()
Arkadaşım 2.el robotu nerden buldunuz acaba malesef benim arabamda bugün yola çıkmak için beklerken ayağım frendeyken viteste olduğu halde kendini boşa aldı ve ne yaptıysam vitese geçmedi vites kutusu arızası dedi ekranda ışığıda yandı.biraz uğraştım çalıştı ama biraz gittim tekrar vites kutusu ışığı yanıp yanıp söndü ve ekramda vites kutusu arızası verdi durmadım devam ettim söndü düzeldi.bundan bi 20 gün önce arada marş basmama problemi vardı yine vites kutunuzu kontrol edin yazıyordu sevise götürdüm bana hata bulduklarını onları sildiklerini hiç bir sorun olmadığını söylediler ama malesef bir süre idare etti bugün yine öyle oldu bu defa eminim robot arızalı diyecekler ve açıkçası o kadar masrafı karşılayacak durumda yok ne yapacam bilmiyorum![]()
kardeşim çok geçmiş olsun.. biraz geç oldu sorununu görebilmem ama yinede yazayım dedim..Ben Adanada daha önce fiat servisinde çalışan ve şimdilerde kendi yeri olan bir ustaya yaptırdım. 2. el robot taktı tıkır tıkır çalışıyor şimdi. ama dediğim gibi pahalıya mal oldu değişim için 2500 TL verdim de sorun çözüldü. istersen numarasını verebilirim.
Bir de arkadaşlar bu yarı otomatik vitesli araçlarımızı kontağı kapatmadan önce mutlaka vitesi boşa alıp kontağı öyle kapatalım. yoksa tekrar kontağı çevirdiğimizde araç uyarı veriyor ve otomatiğin kafası karışıp bozulabiliyor... bir de araçla hareket halindeyken otomatik viteste giderken birden manuele çekmek yada manueldeyken otomatiğe almak sakıncalı olabiliyor. ya hep manuel yada otomatik kullanın... sağlıcakla kalın hoşçakalın...
Konu gezgings tarafından (10/11/2015 Saat 19:46 ) değiştirilmiştir.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri