abi naptınız ya sensör vs hiç birşey etkilemez hız devir oranını.
rüzgar yakıt turbo vsde etkilemez.
Ancak baskı balata kaçırması etkiler.
abi naptınız ya sensör vs hiç birşey etkilemez hız devir oranını.
rüzgar yakıt turbo vsde etkilemez.
Ancak baskı balata kaçırması etkiler.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
ozzzy ...... kafamı vurcam daglara taslara![]()
jetta1.2 tsı comfortlıne 2012
Benim 4. viteste 70'e 2150-2200 gibi bir devirde ulaşıyor.Baskı balata kaçırıyorsa bana ne kadara mal olur acaba komple değişirmi yoksa bir onarım söz konusumu araç garantide ama kullanıcı hatası derler mi acaba?
ford focusumuz 20000 de baskı yedı garantı dısı dedıler.... vw jetta 6000 de musterının aracı 6 dan ıkıye cekmesı sonucu sanzıman problemı verdı... garantıye soktular... tamamen servıse kalmıs bu ıs.... bı yarım saat servıse ugrayın en net cevabı alın.... sızınkı ne olur burdan soylemek zor hem sızı yalnıs da yonlendırebılırız...
jetta1.2 tsı comfortlıne 2012
Perşembeye aldım randevuyu sağolun yardımlarınız için.
baskı balata olsa her devirde kendini gösterir
araçta çekiş düşer yakıt artar ve koku olur....
ozan hız devir oranı için bir şey yazmamış cemal
mesajındaki ilk cümleye dikkatli bak
araçta hızlanma problemi varsa...bunun çeşitli nedenleri olabilir.
biz bunun nedenlerini sıraladık ve onayladık
arkadaşın aracındaki soruna gelince ben yorum yapmadım pisikolojik olduğunu düşünerek
konunun içinde de cemalin güzel bilgileri içeren mesajı hoşuma gittiği içinde destek verdim
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
lastik havalarını kontrol edin diyeceğim ancak çok aşırı bir basınç eksikliği yoksa kadranı etkilemez.
can hızı tekerlektenmi ölçüyor yaw? şanzıman çıkışından yada akstan değilmi? yani lastiğin çapını değiştirmek gerçek hızı değiştirir ancak hız devir oranını değiştirmez diye biliyorum yada şöyle söyliyim lastik çapı değiştiğinde araç 80le gider ama kadranda yine 70 yazar, yanlışmı?
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Aracı ilk aldığımdan beri düz yolda hangi devir de ne kadar hız yaptığını gözlemliyorum..
3. vites 2000 devirde aracın hızı 50
4. vites 2000 devirde aracın hızı 70
5. vites 2000 devirde aracın hızı 90
Aracım 30000 km ye yaklaşıyor neredeyse ve senin karşılaştığın sorun hiç başıma gelmedi..En kısa sürede servise uğrayıp arabaya baktırmanı tavsiye ederim kardeş.
Kolay gelsin
Bari siz yazmayın böyleGenel perf dusukluğu için sebepler ok de arkadas devir/hız oranının farklılasmasından bahsediyor ki sanzumana mekanik mudahele olmadıktan snra bunun tek sebebi baskı balatadır eger goz yanılması veya göstergenin kendisinde problem yok ise. yanlıs mıyım üstad?
Bravo HGTurbo
Kaan
baskı balata bitmesinin en büyük belirtileri....
siz gaza basarsınız...motor bağırır...ama araç motordan çıkan sese göre hızlanmaz...
debriyaj pedali yukarıdan kavrar....pedali bırakınca araç ancak yürür...
daha önceden almak için baktırdığımız bir arabada, devir saati bozuktu. rölantideyken 0 gösteriyordu 700 - 800 göstermesi gerekirken. çalışmazken 0 değildi, daha aşağılardaydı. devir saati ya da km saati ile ilgili olabilir.
4 tekerlekten abs sensörleri ölçüyor arabanın hızını
zaten abs sensörleri hızı ölçmezse abs ve esp çalışmaz. frene asıldık diyelim önler kilitledi haliyle vites kutusuda durdu akslarda abs devreye girdi ancak abs sistemi arka tekerleklerin döndüğünü algılayamayacak araç hareket etmiyorken bile frene basınca abs kendi kendine devreye girecek.
üreticilerde madem abs sensörleri hızı ölçüyor diye vites kutusuna ek sensör koymak yerine abs den hız bilgisini alıyor.
can yukarıdaki yorumun yanlış
kilometre teli kilometre saatine ve şanzumandaki km dişlisine bağlıdır puntoda
ayrıca bir adet
Hız sensörü kilometre teli ile kilometre dişlisi arasına yerleştirilmiştir. Bu sensör kilometre telinin hareketinden faydalanarak “Hall” ilkesine göre dönüş hızını elektrik akımına çevirir.
Hız sensörünün çalışması için 12 Voltluk bir akım gerekir. Sistemde bulunan üçüncü bir kablo ise yol bilgisayarına sinyal taşır. Hız sensörü, yol bilgisayarına karesel voltaj nabızları şeklinde araç hızı ile bilgileri yollar. Bunların frekansı, kilometre teli hızı ile doğru orantılıdır (yaklaşık her 1metre başına beş nabız).
Yol bilgisayarı, hız sensöründen aldığı sinyallerle şu beş unsuru hesaplar:
• Anlık yakıt tüketimi,
• Ortalama yakıt tüketimi,
• Menzil (kalan yakıtla varılabilecek mesafe),
• Katedilen yol,
• Ortalama araç hızı gibi
kilometre göstergesi dijital olmayan araçlarda kilometre teli olmak zorunda saati beşka türlü çalıştıramazsın
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
bugün daha bir dikkatli baktım 2200 gibi 70 oluyo benimde,bence sorun yoktur
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri