21 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: 1.3 multijet motor yenileme

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    usta ekzost bilyası olmamış onun

    birşey soracağım
    kapak takıldıktan sonra zinciri takmadan egzantiriği nasıl senteye getiriyorsun? neticede krank sökülüyor yeri geliyor egzantirikte sökülüyor haliyle aparatla sabitleme gibi şans yok

  2. #2
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usta ekzost bilyası olmamış onun

    birşey soracağım
    kapak takıldıktan sonra zinciri takmadan egzantiriği nasıl senteye getiriyorsun? neticede krank sökülüyor yeri geliyor egzantirikte sökülüyor haliyle aparatla sabitleme gibi şans yok
    Asıl sorun zaten orda herhalde.
    Zamanında yağlamazsan ekzost bilyasını dağıtır böyle

    Kolay gelsin bu arada..
    Yeri açılmışken şunu sorayım Usta.
    Aynı sorunu beniznli bir araç yaşasaydı, aynı saydığın parçalar hasar görse ve değişseydi vs. maliyeti nasıl değişirdi?

    Ya da benzinli motor bu kadar dağılmazdı aynı şartlarda gibi birşey söylenebilir mi?

Benzer Konular

  1. Multijet motor kodları
    34 BU 8440 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 24/04/2012, 01:29
  2. 4 milyonuncu multijet motor...!
    jacoben tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 01/06/2011, 17:43
  3. 1.3 multijet motor tıkırtısı
    asimsendogan tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 13/10/2010, 18:30
  4. 1.3 multijet motor performans
    terazi12345 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 61
    Son Mesaj: 23/05/2010, 10:17
  5. Multijet tutumlu motor
    Yalın tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 23/11/2008, 16:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


1.3 multijet motor yenileme Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com