Koray geçmiş olsun,
bu ne şans böyle.
umarım bilrkişi ! hemen gelir de işler yoluna girer,
arabadan soğuyacak bir durum değil, sadece servis uzatmış işi,
en kısa sürede aracına kavuş ve keyfini çıkar
Fiat birmot zincirlikuyu bayiinden 2012 model punto evo 1.3 multijet marka bir araç satın aldım. Aracımı 05.12.2012 tarihinde teslim aldım aracımı teslim aldığım akşam aracımın ön kaputunun yamuk olduğunu ve torpido üzerinde bulunan estetik aydınlat ışığının fabrika tarafından torpido*takılırken yapılan hata sonucu yerine oturmadığını gördüm bu tespitlerimden sonra ertesi gün aracı satın aldığım bayii aradım aracı getirmemi ve görmeleri gerektiğini belirttiler aracımı servise işimin yoğunluğundan dolayı babam ile gönderdim aracın kalması gerektiğini bunların fabrika hatası olduğunu ve düzelteceklerini söylemişler babamda aracı servise bırakmış. Ertesi gün beni servisten aradılar aracımda bulunan eksiklerin giderildiğini belirttiler servise aracımı almaya gittiğimde aracımın ön kaputunun ayarlandığını fakat kaza yapmış gibi bir işlem yapıldığını tespit ettim, daha sonra aracımın komple torpidosunun sökülerek işlem yapıldığını buna rağmen torpido üzerinde bulunan estetik ışığının orjinal halinde yapılmadığını tespit ettim, bunlara ilave olarak torpidonun tekrar yerine takılırken başka yerlerinin orjinaline uygun yapılmadığını ve eğrelti duran bir torpido parçasına dokunduğumda yere düşmesinden anladım bunları servis yetkilisi ile beraber yaşadık ve bana torpıdo parçasının büyük bir kısmının torpidoyu kendileri temizlerken yerine iyi oturmadığı için düşmüş olacağı yönünde garip bir cevap verdiler. Bu gelişmeler ışığında aracımın ileride torpidosunun komple sökülmüş olduğundan dolayı sürekli bir ses problemide yaşayacağım servis yetkilisi tarafından bana söylendi aracımı geri almadım iade etmek istediğimi söyledim kendi fabrikalarından bilirkişi gelip aracı inceleyecekmiş. Sıfır aldığım aracımın kaputu üzerinde işlem yapılması ve torpidosunun komple sökülerek yerine orjinaline uygun takılmadığı için moralim çok bozuldu aracıma hiç binmeden araçtan soğudum fabrika yetkilisi gelse dahi benim menfaatlerim doğrultusunda karar vermeyeceğinden neredeyse eminim ayrıca yetkili servisten bu işlemlerin yapıldığına dair belge istediğimde aracımı teslim almadığım için veremeyeceklerini belirttiler. Şuan aracım yetkili serviste fabrikadan gelecek bilirkişiyi bekliyor ama ben moral olarak ve vermiş olduğum bedeli düşününce bu yaşadığım sorunlar karşısında çok moralsizim ama hakkımı sonuna kadar arayacağım gerekirse mahkemeye vermeyi düşünüyorum fabrika hatasına katlamak kader yada şanssızlık olmasa gerek..
Koray geçmiş olsun,
bu ne şans böyle.
umarım bilrkişi ! hemen gelir de işler yoluna girer,
arabadan soğuyacak bir durum değil, sadece servis uzatmış işi,
en kısa sürede aracına kavuş ve keyfini çıkar
servis ve bayii terbiyasizlik yapmış..lütfen servis bölümünde afişe eden bir konu açın. herkes bilsin bu sevisi ve bayiyi.
geçmiş olsun çok üzüldüm.
Gezgin Gp.
umarım bilir kişi işini biliyordur ve size yeni bir araç verirler bir dahada sorun yaşamazsınız umarım.
Geçmiş olsun,işiniz zora benziyor...
Geçmiş olsun, bencede hiç ödün vermeyin. İnşallah lehinize sonuçlanır.
Hakkını sonuna kadar ara ve yeni araç almaya çalış.
Çok büyük şanssızlık ya
geçmiş olsun Koray bey keşke aracınızı teslim almadan önce iyice inceleseydiniz ve teslim almasaydınız.forumdaki arkadaşların tavsiyesi üzerine kasada olabilecek çiziklere kadar inceledim.....
fakat tavsiyem servisten mutlaka işelm yapıldığına dair bir kağit alın ve bayiden ziade fiat ile direkt temasa geçin..ürününüz ayıplı ürün ve geri almak zorundalar
hakkınızı sonuna kadar arayın
en kötü ihtimal mahkemede kazanırsınız ama elinizde işlem yapıldığına diar belge olsun ki kazanmanız kolaylaşsin
Arkadaslar Fiat , koç holding ve birmot genel müdürlüğe mail attım dönüş bekliyorum sizleride haberdar edeceğim.
Bu fiat servislerinde düzgün adam yok mu ya
Geçmiş olsun..Gerçekten satış öncesi ilgilendikleri kadar,birde sonrası ilgilenseler..Hep işi yokuşa sürme kendilerini zarara uğratmama çabası içindeler(Kendi hataları olmasına rağmen).Hata yaparlar ve almadan görseydinize getirirler..Sakın davandan vazgeçme..Bunlarla bu tip davalar açıp kazanarak baş edilir..kaybettikçe bayiler artık mahkemeye gerek kalmadan sorunu çözmeyi öğrenecekler..
Bu tarz durumlarda bayiyi direk şikayet edilebilecek tofaş ın bir birimi yok mu?? Bu ne terbiyesizlik !!!
geçmiş olsun hocam vallahi insanlar sırf bu saçma sapan işler yüzünden gidiolar kendilerini wv gibi markaların kollarına atıyorlar..çok mu zor şu işi adamakıllı yapmak yahu..
Arkadaslar önce destekleriniz icin teşekkür ederim. Bugün servisten bir sonuc alamayınca ( birmot Zincirlikuyu ) durumu detaylı yazarak koç holding otomotiv grup baskanı, Fiat fabrikası ve birmot genel müdürü ile ne alaka ise otokoc genel müdürüne mail attım . Mailimden yarım saat sonra birmot marmara bölge sorumlusu olan Engin bey beni arada öğlen birmot zincirlikuyuda buluştuk konu ile çok yakından ilgilendi ve Yardimci oldu arabaya bakıp haklı oldugumu dile getirdi ve nasıl yaptıysa hala inanamiyorum yarım günde arabayı fabrikadan çıkmış hale getirdiler şevineyim mı uzuleyimmi bilemedim madem böyle bir hünerleri vardı daha önce neden yapmadılar ve isteyince yapabiliyorlarmis hemde yarım günde bundan sonra bir sıkıntı olurum bilmiyorum ama umarım olmaz ve engin beye buradan tekrar teşekkürler en azından sorunumu suan çözdü ve çok yakından ilgilendi ayrıca servise baya bozuk attı birmotta böle yapıyorsa diğer yetkili servislerde neler yapar neyse durum bu gelişmeleri tekrar yazacağım bu benim basıma gelenler inşallah başka evo alan arkadaslarımın basına gelmez saygılar...
Koray çok sevindim senin adına, artık güle güle bin Punto'na )
Z.kuyu Birmot'un yanlışları başlıklı bir yazım var forumda.. Bende soğudum o servisten açıkçası.
büyük bir şansızlık inşallah düzelir
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri