Alıntı fct1071 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
iyi günler barış bey, bende grande punto sahibiyim. 2009 model 1.3 multijet. arada sırada ekranda direksiyonu kontrol ettirin yazıyordu. bugün servise gittim direksiyon kutusunun elektronik bir arızası olduğunu söylediler. aynı sıkıntıyı sizde yaşamışsınız ve benim aracım gibi sizinki de garantisiz olduğu halde ücretsiz olarak değiştirmişler. bana bu hususta yardımcı olabilir misiniz. benimde aracımın bütün bakımları yetkili serviste yapılmış. müşteri hizmetlerine hangi hususta ne demeliyim ki bu sorunumun ücretsiz çözülmesini sağlayabileyim. Ya da hangi servis değiştirdi. süreci detaylı anlatırsanız iyi olur. yardımcı olabilirseniz sevinirim iyi günler
kardeşim öncelikle bende senin gibi bir sorunla karşılaştım hemde arabayı fiat yetkili servisinde ekspertiz yaptırıp aldım geldim 2 gün sonra direksiyonu kontrol ettirin yazısı çıktı önce 2 özel servise götürdüm ikiside elektrikli direksiyon kutusundan dediler ve fiat olarak 2200 dediler moralim bozuldu arabadan soğudum sonra ekspertiz yaptırdığım il dışındaki servisle görüştüm sonuç alamadım bulunduğum ildeki servisle görüştüm araç garantide olmadığından ücretsiz yapamayacaklarıı fiyatın 2400 tl olduğunu söylediler fiat genel müdürlüğünü (444 25 25 ) aradım birkaç gün sonra geri döndüler serviste arıza tespiti yaptırmamı söylediler arıza tespitinden sonra iyi niyet garantisinden %50 sinin karşılandığını söylediler ama bende para yoktu forumdan araştırdım benim durumumda olupta %100 ücretsiz karşılandığını gördüm 3 ay sonra. fiatın web sayfasından gördüğüm yazının linkini ve sıkıntımı açıkladım gönderdim. 1 saat sonrada arayıp telefonla bilgi verdim 2 gün sonra bulunduğum ildeki servisten arandım sıkıntımı anlattım bunun müşteri danışmanlarının bir insiyatifi olduğunu ve kendilerinden bana yardımcı olmalarını istedim. yarın saat sonra genel müdürlükten sinem hanım aradı şikayetimle ilgili tam 45 dk konuştuk. maddi durumumun buna uygun olmadığını bunun bir kronik sorun olduğunu benim gibi bir çok kişinin bundan dolayı mağduriyetinin giderildiğini benim lehime sonuç alamazsam ciddi ciddi yasal olarak hakkımı arayacağımı güzel bir dille anlattım oda sağolsun bana yardımcı oldu ve fiat ailesi olarak bana doğum günümde bana çok güzel bir hediye olarak %100 ücretsiz değişimi sağladı ve dün parçanın değişimi gerçekleşti bende bundan sonra bakımlarımı fiat yetkili servislerinde yapmaya gayret gösterecem bana bu yardımlarından dolayı. sana tavsiyem alttaki linki benim yaptığım şekilde yollaman. biraz sabırlı olman lazım zira ben 4 ay sonunda değiştirebildim sonucu bizimle paylaşırsan sevinirim.