selam arkadaşlar aracımda bu ara şöyle bir sorun var yardımcı olursanız sevinirim. grande punto m.jet active 2006 model aracımda yaklaşık 2 haftadır. havanın ayaz yaptığı gecelerde sabah ilk çalıştırdığımda haraket kadranı kırmızı lambanın olduğu yere kadar bir kere vurup normale dönüyor araç ısınınca tekrar yapmıyor. bugün hava ayazdı yine yaptı neden yapıyor olabilir sizce servisi aradım termostat arızası olabilir dediler ancak termostadı geçen 2011 şubatta samsun birmotta değiştirdim yani daha bir yıl olmadı garantide bakın ozaman dedim garanti dışı dediler anlamıyorum bu aracın anaservisi garanti yok diyor kıçı kırık ekmek kızartma makinesi bile 2 yıl garantili birmot genel müdürlüğüne şikayet etmeyi düşünüyorum eğer arıza termostat kaynaklı ise.... bu sorunu yaşayan arkadaşlar olduysa acil cevap bekliyorum teşekkür ederim....
Akuyu kontrol ettır foruma bakarsan su sıralar herkes aynı sorunu yasıyor genelde akunun zayıf olmasından kaynaklanıyor
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
forumda konunuzla ilgili önceden açılmış konular mevcut sorunuzun cevabı ise akü havalar soğuyunca akünün durumu ortaya çıkıyor isterseniz akünüzü önce şarja bağlatın tekrar yaparsa değişirsiniz yada direkt değişin seçim sizin ama kesin sonuç akü değişimidir
kesin akü
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
Aküyü değiştirmek tek kesin çözüm, zaten daha önce değiştirmediyseniz akünüz 5 yaşında ve ömrünü doldurmuş. Yoksa benim daha önce başıma geldiği gibi kontağı çevirdiğinizde tır tır bir ses , 1-2 arıza ışığı görme ihtimaliniz yüksek olacaktır.
arkadaşlar bu durumun aküden olduğunu bizler adımız gibi bilirken fiat servisleri neden bunu kabul etmez ve sürekli bi yerlerde arıza var deyip müşterilerini yanıltırlar. belliki fiat bunu bilerek yapmadı ama akü azalınca böyle bi durum ortaya çıkıyor. artık bunu fiatta kabul etsin. ve bir özellik olarak eklesinakü azalınca hararet tavan yapar diye yazsın kullanma kataloğuna.
selamlar forumda kirlilik yapmamak için sorunumu buraya yazmayı uygun gördüm
1,3 dizel aracımda son zamanlarda hararet göstergesi çok geç yükseliyor hatta ortada bile durmuyor daha düşük seviyede gösteriyor.
30 dk yakın oynama olmuyor ve geçenlerde konu sahibinde yaptığı aynı şeyi yaptı ibre en üst düzeye çıkıp geri indi
araca yüklendiğim de gösterge yükseliyor ama düşük devirlerde nerdeyse 1 saat sür çok az bir oynama oluyor arabada kaloriferi açınca sıkıntı yok gayet iyi ısıtıyor motor soğukken aracı çalıştırdıktan 15 dk sonra sıcak hava üflüyor ama hararet göstergesi seviyesi düşük bunda bir anormallik var mı sizce ?
biraz önce hemen hemen şehir içi 10 km yol yaptım gösterge daha ilk çizgideydi biraz gaza yüklenince hemen artmaya başladı
Aynı sorun bende de olmuştu çalıştırırken max sıcaklığa geliyor daha sonra normala geliyor bende aküden şüphe etmiştim. Akü konrol ettirdim süper dediler 4 gün sonra marketin önüde kadım ve varta akü aldım
benim araçta 2007 model ve üzerinde halen orijinal aküsü duruyor maşallah
sabahları aynen benimde hararet göstergesi sorunu oluyor çünkü akü marş esnasından aşırı zayıflıyor ve yol bilgisayarı düşük akımdan dolayı sapıtıyor. geçen gün arabayı temizlemek için 15 dk tavan aydınlatması açık kalmıştı. marş zar zor alıp çalıştı motor. sonra gösterge lambalarının ışıkları v.s. hepsi söndü geri yandı falan
en iyisi aküyü değiştirin düzelsin herşey.
ne yapalım zaten vakti gelmiş aküyü hafta içi değiştiririm artık
peki hangi aküyü önerirsiniz ?
bendeki araç HARARET GÖSTERGESİ panelinde bu gösterge ibresi C de kalıyor sürekli ama önceden hep ortadaydı ilk yıl bakımı yapıldı C ye geldi çok yavaş yavaş yükseliyor bazende hiç yükselmiyor . seviye düşük anlamına mı geliyor napmalıyım bilen söylesin lütfen
fiat marka akü var servis onu takıyor bence güzel akü..
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri