hız uyarısı menüden istenilen hıza ayarlanabilmekte ve arzu edildiği takdirde kapatılabilmektedir.
merhaba arkadaşlar 2008 model grande punto 1,3 var 172 binde motoru biraz yorgun. 5 inci vitesde 170 den sonra hız uyarı lambası yanıyor ve devir ibresi 5 bine çıkıyor araba aşırı derecede bağırıyor bu normalmi puntolar için. ayrıca 100 ile 120 arası arabadan ses geliyor sallama sesi sol taraftan 120 den sonra toparlıyor sesi kesiliyor.
hız uyarısı menüden istenilen hıza ayarlanabilmekte ve arzu edildiği takdirde kapatılabilmektedir.
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
Onur sende gece gece baska haber bulamadınmı yav ıcım urperdı
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
kaza çok kötüymiş ya
Keyif BMW'Dir...
Hız limitlerinin bir nedeni varmış demek ki
biz gp'yi çok sevdik
ya ben bişi anlamıyorum benim arabada hızım 170 civarlarında 4500 devirlerde anca gidiyor daha 5000 deviri geçtiğini göremedim sorun bende mi arabada mı şimdi ?
Artık Fiorinolu
Selamlar
Multijet motor için 172 bin daha yolun başlangıcıdır bu motor bakımları aksatılmassa 800.000 de bile performans kaybı olmaz, 960.000 de multijet motor görmüşlüğüm var, hız olayına gelince ben aracıma o hızda güvenmem bi ford focus olsaydı güvenirdim ama punto hız konusunda kesinlikle güvenli değil bence
170 km hızda devir saatinin 5000 rpm ye çıkması normal bi durumdur aracınız 6 vitesli değilse tabi. bu aracın motoruna ve frenine güvenin amaaaaaa yüksek hızlarda kaza yaptığınızda Allah korusun ama kaporta biraz vasat olduğundan canlı kalma olasılığınız çok düşük.
Ben aracımla 185 kmyi gördüm... 1.4 dynamic, hem de tüp kullanırken... maşallah gayet sağlıklı gidiyordu. Ancak işin kötü yanı 120 yapabilmek için araç 4000 devire çıkıyor. Dolayısıyla yakıt açısından en uygun hız 90-95 arası oluyor... Bu devirler vites sayısına bağlı olarak da değişir...
sallama sesi değilde direksiyon titreme sesidir o..
dirençli metallerin de bir sınırları vardır. euro ncap testleri belirli-standart hızlarda yapılır ve bizim aracımız bu testten beş yıldız almıştır. ancak bu 170 km\h hızla giderken duvara vurduğunuzda içerisinden canlı çıkacağınız anlamına gelmez. aynı şey premium sınıf araçlar için de geçerlidir. 170 km ile takla attığınızda kemeriniz takılıysa ölmeyebileceğiniz gibi, 50 km hızla çarptığınızda kemeriniz takılı değilse ölebilirsiniz de.
grande puntolar için de hız sınırı 90 km. lüks araçlar için de hız sınırı 90 km.dir. yayaların da bulunabileceği trafiğe açık alanlarda, altımızdaki 30bin tl veren herkesin satın alabileceği standart-seri üretim (90bin euro verilip alınan audiler de dahil) araçlarla "kapışmak" son derece yanlıştır. bütün lüks araçlar, (bir-iki istisna hariç) parasını veren herkesin alabileceği araçlar olup, gerçekte sahibine, olduğundan daha fazla prestij-saygınlık katmaz..
aracın fizik kanunlarına aykırı davranmayıp ikiye bölünmesi de, güvenli olmadığı anlamına değil, içindeki beceri-tecrübeden yoksun sürücünün aşırı hız yaparak kendisi, yolcusu ve trafikteki diğer araç-yayalar için gereksiz risk üstlendiği anlamına gelir. gazeteciler de ardınızdan deniz hevesi yarım kaldı diye başlık atarlar...
biz hatasız sürsek de karşı yönden gelen "alsfaltta kapışma potansiyeli bulunan" sürücüler gibileri nedeniyle kazaya karışabiliriz malesef.
"under the spreading chestnut tree
i sold you and you sold me
there lie they and here lie we
under the spreading chestnut tree"
1984
merhabalar. arabalarımızın kaportası bence hiçde kötü değil.puntolar kasalı arabalardır. benim araba boş depo ile 1210 kg geldi bunun 130 kg si motor olduğuna göre gerisi sacdır.birde diğer arabalara buşekilde bakın.sac kalınlığı 0.7 mm den başlar 0.7 ile 0.8 mm arasında 100 kg oynar.
Aynı fikirdeyim, bu şekilde bir kaza sonucu her hangi bir aracın ikiye bölünmesi normal...
hangi araç olursa olsun 120-130 max. hız olmalı
konu ordan oraya gitmiş az da ben çekiştireyim, ne diyorsunuz toplanırmı resimdeki araç ?
Benim GP ile uzun yolda 190 Km/s'i biraz geçtim ama 200 kesinlikle yapmadı. Ikındı ama 195 anca civarı yaptı. Aracı alır almaz uzun yola çıktım. Daha önce ailemin aracı olan Vw Jetta'ya alışık olduğumdan adaptasyon için ilk 1-2 saat limitler dahilinde gittim ve fazla zorlamadım aracı. Karşılaştırmak gerekirse tabiki Vw yol tutuşu çok daha iyi. Ama bu sınıf bir araba için beni memnun etti. 110 Km/s hıza kadar gayet güven veriyor. 110-130 arasında benim limitim bu fazla basma hissi yaşatıyor. 130 dan sonra sen istedin bas mademki der gibi yola oturuyor. Jetta'da bu his daha çok bas bas daha ama motor küçük yoksa ben oturaklıyım şeklinde Ben de uyarıyı 130 Km/s'e ayarladım bu sebeple. Hepimiz beğensek de sonuçta aracın kalitesi de fiyatı da size sundukları da belli. Bu yüzden bence 130 üzerine pek çıkılacak araç değil.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri