14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: Maksimum beygir hangi devirde

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    geçenlerde bir ustayla görüştük..arkadaşımın aracı 290 binde megane sportway 1.5 dci servis değil de bosch servisi bakımlı araba..ustanın dediği şuydu arabayı 3 binde devrin üstünde kullanana birisi olsaydın şimdiye turbo ve enjektörleri kucaklamış gelmiştin yanıma ve bunlar 4 milyar para..vites değişim oranı 2bin-3bin devir arası olması gerektiğini düşünüyorum ki zaten ustalar 1.8 devrin altına düşülmemesi gerektiğini söylüyor..arabadan maximum torku 2bin civarı alırsın..

  2. #2
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçenlerde bir ustayla görüştük..arkadaşımın aracı 290 binde megane sportway 1.5 dci servis değil de bosch servisi bakımlı araba..ustanın dediği şuydu arabayı 3 binde devrin üstünde kullanana birisi olsaydın şimdiye turbo ve enjektörleri kucaklamış gelmiştin yanıma ve bunlar 4 milyar para..vites değişim oranı 2bin-3bin devir arası olması gerektiğini düşünüyorum ki zaten ustalar 1.8 devrin altına düşülmemesi gerektiğini söylüyor..arabadan maximum torku 2bin civarı alırsın..
    tayfun kardeş...ben nice ustalar gördüm sadece sıfatları usta...

    renaultların enjektörleri kadar sağlam başka bir markada bulamazsın...


    RENAULT MEGANE II 1500 DCI 82HP...bu araç...dynoda 140hp çıktı...ve bırak dynoyu...130hp araçlara kök söktürdü..

    dip gazda ...enjector fault arızası veriyordu...gazdan ayağını çekince düzeliyordu...

    sakin kullanımda duman atmıyordu ama dip gazfa iyi duman atıyordu

    bu araç 2 yıl chipli olarak gezdi...hiç bir arıza vermedi bozulmadı...


    vites değişimi yola , hıza , aracın yüküne , ve aracın motoruna bağlı olarak değişir...


    yeni nesil renaultlarda vites değişim ikazı çıkıyor...müşteri rampa çıkıyor...ekrana dit dit dit..vites ikazı geliyor...araba daha 1800 rpm de yokuş çıkarken vites büyültüyor...
    araba senin rampa çıktığını bilmiyor...görmüyor...
    vites yükseltiyor tabi devir kaybı yaşıyor araba çekmiyor hadi vites küçült...böylece 3le çok rahat çıkacağı yeri 1ci vitese kadar düşürdü

    duruma göre değişir...ancak ben 2500-3000 rpm derim...

  3. #3
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tayfun kardeş...ben nice ustalar gördüm sadece sıfatları usta...

    renaultların enjektörleri kadar sağlam başka bir markada bulamazsın...


    RENAULT MEGANE II 1500 DCI 82HP...bu araç...dynoda 140hp çıktı...ve bırak dynoyu...130hp araçlara kök söktürdü..

    dip gazda ...enjector fault arızası veriyordu...gazdan ayağını çekince düzeliyordu...

    sakin kullanımda duman atmıyordu ama dip gazfa iyi duman atıyordu

    bu araç 2 yıl chipli olarak gezdi...hiç bir arıza vermedi bozulmadı...


    vites değişimi yola , hıza , aracın yüküne , ve aracın motoruna bağlı olarak değişir...


    yeni nesil renaultlarda vites değişim ikazı çıkıyor...müşteri rampa çıkıyor...ekrana dit dit dit..vites ikazı geliyor...araba daha 1800 rpm de yokuş çıkarken vites büyültüyor...
    araba senin rampa çıktığını bilmiyor...görmüyor...
    vites yükseltiyor tabi devir kaybı yaşıyor araba çekmiyor hadi vites küçült...böylece 3le çok rahat çıkacağı yeri 1ci vitese kadar düşürdü

    duruma göre değişir...ancak ben 2500-3000 rpm derim...
    hocam ilginç neden derseniz meganelerin enjektörden çok arıza verdiğini duymuştum..

Benzer Konular

  1. Dizel araçta hangi devirde vites değiştirmeli
    mustafakoc3461 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 26/03/2011, 01:33
  2. 50 TL'lik yakıt ile maksimum 250 Km?
    eerku tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 18/12/2009, 11:38
  3. Maksimum 23.000 lira T-JET yada ?
    elensar77 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 25/11/2009, 19:53
  4. GP ye maksimum kaç kişi sığar :)
    savagi tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 06/03/2008, 09:07
  5. 1.3 Multijet 16V 75 Hp Maksimum Hız.
    isocan tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 25/10/2007, 16:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Maksimum beygir hangi devirde Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com