Alıntı bahadir77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
soylemek ıstedıgım o degıl. her parcanın tabııkı bır omru var. bak fren balataların bıtmemıs ama sertlestıgı ıcın degıstırdın. belkı degıstırmemıs olsan allah esırgesın tutması gereken yerde fren mesafesını uzatsa ufak captada olsa kaza yapabılırdın.o yuzden soylemek ıstedgım 100-150 tl ıcın ufak hesaplardan kacınalım degısmesı gereken parcayı zamanında degıstırelımkı aracımız omru uzun olsun.
sadece frenler ıcın degıl soylemek ıstedıgım perıyodık olarak bakımda kontroledılen hersey ıcın gecerlı omrunu tamamlamaya yada kullanım ıslevınde motora yada araca zarar veren parcaların degısmesı taraftarıyım.
aynı durum lastıkler ıcınde gecerlıdır. yeterlı km yı yapmıs dıs aralıgı azalmıs yada artık az kullanıldıgı ıcın sertlesmıs lastıklerın de degısmesı gerektıgını dusunuyorum.

trafıkte her gun goruyorum egzosundan sıyah dumanlar ata ata gezen aracları bakımları duzgun olsa o kadar kotu gaz salarlarmıydı pekı...

herkesın fıkrıne saygı duydugumuda belırttım. ben tıtız bır adamım. boyle seylere takılırım.

temız araba+bakımlı araba=maximum koruma
aynı şeyi söylüyoruz aslında, bu mesajdaki herşeye katılıyorum. yılı doldu diye lastik değiştirdim. 40000de triger değiştirdim. 12 binde fren hidroliği değiştirdim vs. benim takıldığım nokta bitmese bile her sene değiştirin yazınız. bu gereksizdir. kontrol tabiki yapılmalı ama bitmemişse sertleşmemişse nolcak 150 tlden diyip balata veya başka birşeyi değiştirmek anlamsız.