Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
41 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Euro5 multijet

  1. #21
    Misafir047
    Ziyaretçi Misafir047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı muhammedçelik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski teknolojinin yeni teknolojiden daha iyi olduğu düşüncesi Türklere özgü bir düşünce olsa gerek zaten italyanlarda oturup kafa yormuş nasıl yaparızda şu sorunsuz az yakan multijet motorumuza biraz daha fazla yaktırıp daha az co2 salınımı elde ederiz diye..vede yapmışlar abi...
    tabbi eski teknoloji yeni teknolojıden iyi olamaz hiç kimsenin öyle düşüncesi yok fakat euro 5 dpf ve daha maliyetli bakım nedeniyle euro 4 ten memnunum dedim

  2. #22
    A CL
    muhammedçelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    274
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 37

    Standart

    Alıntı safakakbiyik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabbi eski teknoloji yeni teknolojıden iyi olamaz hiç kimsenin öyle düşüncesi yok fakat euro 5 dpf ve daha maliyetli bakım nedeniyle euro 4 ten memnunum dedim
    Dizel Partikül Filtresi « Teknik Eğitim Portalı

    Bu sitede hem yazılı hemde görüntülü olarak dpf nin ne olduğunu anlatmış ayrıca dpf nin diğer filitrelerle bir alakası olmadığını değişim gerektirmeyen dolduğu zaman kendi kendini yakarak temizleyen bir sistem olduğunu birkaç yerde okudum.Arızalandığı taktirde pahalı olabilir sonuçta arıza durumunda garanti yoksa zaten ucuz parçamı var?

  3. #23
    Metin Aydın
    ayanikwalla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/05/2011
    Mesajlar
    14
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Alıntı muhammedçelik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizel Partikül Filtresi « Teknik Eğitim Portalı

    Bu sitede hem yazılı hemde görüntülü olarak dpf nin ne olduğunu anlatmış ayrıca dpf nin diğer filitrelerle bir alakası olmadığını değişim gerektirmeyen dolduğu zaman kendi kendini yakarak temizleyen bir sistem olduğunu birkaç yerde okudum.Arızalandığı taktirde pahalı olabilir sonuçta arıza durumunda garanti yoksa zaten ucuz parçamı var?
    Evet sitede gerçekten güzel anlatılmış. Emeği geçen hocamıza teşekkürler.

  4. #24
    Misafir047
    Ziyaretçi Misafir047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    araba ile veya 100bin km ömrü var bunlar fasa fiso ama su gercek olanlarin eger partükel temizlemesi yaptirtmazlar ise tikanmaya sebebiyet verebilir bu daha cok motorda agir masraflara yol acabilir...
    birde hatirlatma yapayim aklima gelmis iken;
    partikel filitresi olmamasi daha iyi basiniz agrimaz...
    partikel temizleyen motorlarda dikkat edilecek yag seviyesi gözden kacirmayin seviye yanmamis mazzor ile yükselir..servis bakimlarini uzun tutmayin motorunuzun sagligi icin cünkü yag incelmesi olusuyor buda motor icin saglikli degil yani dedigim gibi partikel filitresi olmamasi daha iyi
    olmayanlar sevinsin

  5. #25
    A CL
    muhammedçelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    274
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 37

    Standart

    Alıntı safakakbiyik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araba ile veya 100bin km ömrü var bunlar fasa fiso ama su gercek olanlarin eger partükel temizlemesi yaptirtmazlar ise tikanmaya sebebiyet verebilir bu daha cok motorda agir masraflara yol acabilir...
    birde hatirlatma yapayim aklima gelmis iken;
    partikel filitresi olmamasi daha iyi basiniz agrimaz...
    partikel temizleyen motorlarda dikkat edilecek yag seviyesi gözden kacirmayin seviye yanmamis mazzor ile yükselir..servis bakimlarini uzun tutmayin motorunuzun sagligi icin cünkü yag incelmesi olusuyor buda motor icin saglikli degil yani dedigim gibi partikel filitresi olmamasi daha iyi
    olmayanlar sevinsin
    Hocam videoyu dikkatli izlersen zaten filtre dolunca motora sinyal veriyor motor otomatikman yakarak temizliyor.. olandan zarar gelmezmiş varsın dpf de olsun ben 2004 model 1.3mjet puntomu yaklaşık 170bin km kullandım traktör misali çok sesliydi onu sattım bunu aldım rolantide neredeyse çalıştığı bile belli değil adı üstünde yeni teknoloji Allah kaza bela vermesin gerisi hikaye..

  6. #26
    Misafir047
    Ziyaretçi Misafir047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı muhammedçelik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam videoyu dikkatli izlersen zaten filtre dolunca motora sinyal veriyor motor otomatikman yakarak temizliyor.. olandan zarar gelmezmiş varsın dpf de olsun ben 2004 model 1.3mjet puntomu yaklaşık 170bin km kullandım traktör misali çok sesliydi onu sattım bunu aldım rolantide neredeyse çalıştığı bile belli değil adı üstünde yeni teknoloji Allah kaza bela vermesin gerisi hikaye..
    hayır ben sunu demeye çalışıyorum zaten bır araca ne kadar cok donanım eklenirse maliyetlerde o derecede artar dpf olan eur 5 motorlarda bakım daha maliyetli yani daha riskli bunu demeye çalışıyorum

  7. #27
    A CL
    muhammedçelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    274
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 37

    Standart

    Alıntı safakakbiyik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır ben sunu demeye çalışıyorum zaten bır araca ne kadar cok donanım eklenirse maliyetlerde o derecede artar dpf olan eur 5 motorlarda bakım daha maliyetli yani daha riskli bunu demeye çalışıyorum
    Abi ozaman ne yapalım maliyet düşük olsun diye reanult torosa mı binelim? sıfır donanım sıfır teknoloji minimum maliyet nekadar teknoloji okadar maliyet yapacak birşey yok

  8. #28
    Misafir047
    Ziyaretçi Misafir047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı muhammedçelik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi ozaman ne yapalım maliyet düşük olsun diye reanult torosa mı binelim? sıfır donanım sıfır teknoloji minimum maliyet nekadar teknoloji okadar maliyet yapacak birşey yok
    valla bende eur 4 motor var çok menunum dpf gibi sorunlarım olmıyacak en azından ilerde

  9. #29
    UMIT PARTAL
    sperenza9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    16
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    bende E5 s&s var arkadasımın E4 gaz pedalı daha sert sankı gaza daha ıyı cvp cerıo gıbı bıde ben 2 viteste gaza bastıgımda 12 goruo 2000 deviri biraz gecene dek onda 10 litre cıvarı gosterıo E4 aynı gaz tepkısı corsa gibi sanki benımkı bıraz daha seri asıl bu arabanın 95 bg yada 85 ecosu var onların turkıyeye gelmesı lazım hem yakıt hem klımalı cekıs ıcın 85 eco için karısık 3,6 sehır dısı 3 sehır ıcı 4,5 fabrıka verılerı var

  10. #30
    akin akin
    seawarrior - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/08/2011
    Mesajlar
    25
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 4

    Standart

    aracın euro 4 yada euro 5 motora sahip olduğunu nasıl anlayacağız peki??

  11. #31
    Ümit AKDENİZ
    lektonstar17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.205
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    34 HF 6888
    Edilen teşekkür: 454

    Standart

    Alıntı seawarrior Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın euro 4 yada euro 5 motora sahip olduğunu nasıl anlayacağız peki??
    hocam alırken sormadılarmı hangisi olsun diye. yada start&stop özelliği olsunmu diye. en basitinden start&stop varsa e5 tir yoksa e4 tür.heralde bayiye gidip 'eh bu olsun.bu güzel görünüyo' deyip aldınız arabayı.
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !

  12. #32
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    emisyon mevzu sıkı tutuldukça hayatımıza DPF gibi parçalar daha çok girecekler.
    DPF bizim araçlarda kendi kendini temizleyen tipte. DPF dolunca ecu ya sinyal gidiyor sonra ecu da gösterge panelinde ikaz lambası yakıp rezenerasyon yapmanız gerektiğini söylüyor. siz bu lamba yanında 2000 devir üzerinde 10 - 15 dk gibi lamba sönene kadar gitmek zorundasınız. eğer 2000 devir üzerinde 5 dk gittiniz durdunuz bu DPF zarar verir ve temizlenme işlemi tamamıyla gerçekleşmemiş olur.
    ayrıca DPF lambası yandıktan sonra motor yağının değişmesi gerekiyormuş diye duyum aldım. DPF araçlar için motor yağıda özeldir.

    en güzeli adblue DPF. hem uzun ömürlü. şu otobüs, kamyonlarda kullanılanlardaç.

  13. #33
    ömer özer
    siromar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    564
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 244

    Standart

    2 gun once dpf ışığı ilk defa yandı cok heyecanlandım
    baya uzun sürüyor gercekten 15 dakika yol gittim sonmedi akabinde 5 dakika daha rolantide calıstı ama ekranda uyarı vermesi guzel birşey
    StrucTuraL EngiNeeR

  14. #34
    Misafir047
    Ziyaretçi Misafir047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı lektonstar17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet euro 5 lerin bakımının daha masraflı olduğunu bende duydum.partikül filtresi 2500-3000 arası fiyat biçiliyor. ve şu da var bu euro 5 motoru daha ekonomik carbon salınımı daha düşük diye piyasaya sundular hatta 5 beygir daha fazla olduğu söyleniyor. ama sonuçlara göre euro 4 daha avantajlı bu çok garip.
    bende arabayı aldığımda ah niye euro 5 almadım diye söyleniyordum. şimdi rahatım iyiki euro 4 almışım diyorum
    bende senin gibi düşünmüştüm araştırdım euro 4 daha avantajlı

  15. #35
    Misafir047
    Ziyaretçi Misafir047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı siromar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 gun once dpf ışığı ilk defa yandı cok heyecanlandım
    baya uzun sürüyor gercekten 15 dakika yol gittim sonmedi akabinde 5 dakika daha rolantide calıstı ama ekranda uyarı vermesi guzel birşey
    ee ne anlamı kalıyor yakıt tassarufta euro5 te valla euro 4 tercih ederim şahsen

  16. #36
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Mesajlar
    7.894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emisyon mevzu sıkı tutuldukça hayatımıza DPF gibi parçalar daha çok girecekler.
    DPF bizim araçlarda kendi kendini temizleyen tipte. DPF dolunca ecu ya sinyal gidiyor sonra ecu da gösterge panelinde ikaz lambası yakıp rezenerasyon yapmanız gerektiğini söylüyor. siz bu lamba yanında 2000 devir üzerinde 10 - 15 dk gibi lamba sönene kadar gitmek zorundasınız. eğer 2000 devir üzerinde 5 dk gittiniz durdunuz bu DPF zarar verir ve temizlenme işlemi tamamıyla gerçekleşmemiş olur.
    ayrıca DPF lambası yandıktan sonra motor yağının değişmesi gerekiyormuş diye duyum aldım. DPF araçlar için motor yağıda özeldir.

    en güzeli adblue DPF. hem uzun ömürlü. şu otobüs, kamyonlarda kullanılanlardaç.

    yağ olarak total ineo ecs 5w30 veya mobil 1 esp formula 5w30 tavsiye ediyorlar dpf olan araçlar için...
    Keyif BMW'Dir...



  17. #37
    Şakir D.
    siyahinci83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/01/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    827
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 347

    Standart

    Alıntı takres Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yağ olarak total ineo ecs 5w30 veya mobil 1 esp formula 5w30 tavsiye ediyorlar dpf olan araçlar için...
    BP 'nin sayfasında da benzer birşey var

    5W30

    "ACEA spesifikasyonları: ACEA C3 Dizel Partikül Filtre (DPF) takılı dizel otomobiller için"
    P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
    2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
    2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit

  18. #38
    Cem YK
    cemyk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/06/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    257
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    torku biraz daha fazla ve daha düşük devirlerde elde edebiliyorsunuz. yakıt tasarrufu kesınlıkle daha fazla bizzat kendim karşılaştırdım duruma göre euro 4 ile arasında 1 litre kadar oynayabiliyor. ellerinde euro 4 motor olanlar tabikide euro 4 ü savunacaklardır oyuzden denemeden karar vermeyin bence cok başarılı olmuş. ayrıca 2013 gibi gelecek olan emisyon değerlerine göre vergilendirmedede birhayli ucuzluk sağlayacağı ortada...

  19. #39
    hakan sert
    iris19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2010
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 26

    Standart

    evet çok başarılı torku yüksek sessiz ve yakıt tüketimi gerçekten düşük bir makina zaten euro4 yok artık istesenizde olmayacak

  20. #40
    Cem YK
    cemyk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/06/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    257
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    euro 4 üde euro 5 de kullandım kesinlikle sessiz ve güçlü motor sizi yormuyor. enjektörlerdeki değişiklik nedeniyle max devir/tork oranını 1750 yerine 1500 e kadar düşürmüşler. buda hızlanmalarda çok belli ediyor kendini. ikisindede uzun yol yaptım gerçekten çok fark var...

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. euro5 multijet 75 bg 9o bg olurmu
    iris19 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 12/08/2011, 02:03
  2. Gp 1.3 multijet ful kit
    easozen tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 12/06/2011, 16:13
  3. Motorun Euro5 olup olmadığını nasıl anlarız?
    kerem66 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 15/04/2011, 15:39
  4. GP 1.3 multijet
    inocente tarafından Tanışma forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 22/12/2010, 23:13

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Euro5 multijet Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com