euro 5 motorlar çevreci motorlar diye biliniyor salınım miktarı az..
değerli arkadaşlar sizlere bir soru sormak istiyorum 1.3 multijet ile euro5 multijet arasında emiyon değerleri haricinde ne gibi farlılıklar vardır.
euro 5 motorlar çevreci motorlar diye biliniyor salınım miktarı az..
Sadece salinim baska hic bisi yok dpf var .
fiat'ın euro 5 motorları ile ilgili bir araştırma yaparken "fiat professional.com" sitesini buldum bakın şöyle bir açıklama yapmışlar bu açıklama Euro 5 1.3 Mtj 75hp için yapılmış hepsi için geçerli mi bilmiyorum
- ** consumes 4.3 litres every 100 km over a combined cycle, 113 g/km of CO2 emissions;
- oil change needed only every 35,000 km
Kaynak Link: Fiorino Combi: Engines - 1.3 Multijet 16v 75 HP Euro 5 | Fiat Professional
Konu siyahinci83 tarafından (27/07/2011 Saat 03:24 ) değiştirilmiştir.
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
birde multijet için fiat ayrı bir web sitesi kurmuş o da şu adres MultiJet II euro 5 motorla berber enjektör sayısı 8 e yükseltilmiş
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
kullanım kitapçığına göre Euro4 motorda turbo 1750 devirde devreye giriyor Euro5 de 1500 devirde yakıt tüketiminde ise şehir içinde 6,2Lt yazıyor Euro4 için Euro5 de 5,2 yazıyor.
bu arada euro5 motorların bakımları daha pahalı oluyor deniyor nedeni ise fazladan bir filtre daha değiştirildiği için deniyor..
bahsettiğin sanırım dizel partikül filtresi ama bu filtre her bakımda değişmiyor en az 100 bin hatta daha fazla gidiyor değişimide baya tuzlu 3000TL civarında diye biliyorum ayrıca bu filtrenin bir özelliği de kendi kendini temizleyebilmesi artık filtre işini yapamaz duruma gelince mecbur değiştiriliyor
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
evet euro 5 lerin bakımının daha masraflı olduğunu bende duydum.partikül filtresi 2500-3000 arası fiyat biçiliyor. ve şu da var bu euro 5 motoru daha ekonomik carbon salınımı daha düşük diye piyasaya sundular hatta 5 beygir daha fazla olduğu söyleniyor. ama sonuçlara göre euro 4 daha avantajlı bu çok garip.
bende arabayı aldığımda ah niye euro 5 almadım diye söyleniyordum. şimdi rahatım iyiki euro 4 almışım diyorum![]()
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
desteğiniz için çok teşekkür ederim.partükül filitresini soracağım fiyatını bu arada bilmenizi isteğim bişey var bu motor çok sessiz çok seri ve diğer motora göre biraz daha büyük hacimli
evet motor seri ve sessiz.extra yalıtım ve filtrelemeyle sesini azalttılar. motor bir öncekilerden 5 beygir daha güçlü. ancak daha ekonomik diye piyasaya sürdükleri motor euro 4 lerden daha fazla yakıt harcıyor.bence daha zamanı var almak için. bir iki yıl daha geçsin görelim istatistik değerleri. EURO 4 E DEVAM![]()
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
arkadaşlar aslında bu konuyu işin ustalarına danışmak gerek. onların yorumları daha önemli . içinizde euro 5 motorun erbabı bir ustayla iletişim kurabilicek biri varsa bu konuda bizi aydınlatabilirse harika olur.
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
Ben PDF filtresinin illa değişmesi gerekmediğini duymuştum. Temizleme yapan yerler var bunun için buda linki :Opel Partikül Filtresi 500 TL - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com' da - 33249748
Euro 4 te kullandım Euro 5 te arada hiçbir fark yok,basarsanız ikiside yakıyor.
Eski teknolojinin yeni teknolojiden daha iyi olduğu düşüncesi Türklere özgü bir düşünce olsa gerek zaten italyanlarda oturup kafa yormuş nasıl yaparızda şu sorunsuz az yakan multijet motorumuza biraz daha fazla yaktırıp daha az co2 salınımı elde ederiz diye..vede yapmışlar abi...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri