debimetre değişti, atm.basınc sensörü temizlendi, sorunum devam etmekte.Egr valfinin nesine bakılması gerekiyor.Eğer sorun çözülmezse sanırım turbo dan kaynaklanıyor diyeceğim.
bende de çok enteresan bi olay var 4. vitesde çokrahat 140 lara kadar çıkıyorum ama 5.vitese attığım anda ayağımı pedalın sonuna kadar basıyorum. devrim 4200den yukarı çıkmadı daha ve hızımda kesiliyor 140dan sonra 150 falan anca. Bazen de 190 gördüğüm oluyor
Artık Fiorinolu
debimetre değişti, atm.basınc sensörü temizlendi, sorunum devam etmekte.Egr valfinin nesine bakılması gerekiyor.Eğer sorun çözülmezse sanırım turbo dan kaynaklanıyor diyeceğim.
Aracım hafif eğimli bir yolda park halinden geri geri giderken tam aracı debriyaj ayarı ile (aşağıya gitmesin diye) tutarken aracta bir uğultu var.asağı yukarı 20 binden beri var.serviste kayıtları da mevcut.Zaten aynı seyi vites küçültürken ; mesela 3 ten 2 ye alırken tam kavrama esnasında da aynı uğultu belirginleşiyor.bu konu ile baskı balata değişti (30000 km 'de ).bu konu ile ilgili de cözüm arıyorum.
teşekkür ederim arkadaslar...
gncll
60000 km aracın garantisi devam etmekte mi?
Akşam kendi aracımın turbosunu söktürdüm ve muazzam bir şekilde temizlettim. Her anın resmini çektim bilgisayara attıktan sonra konu açıp paylaşıcam. Araç farklı birşey oldu sanki bir hafta öncede manifolt söküp temizlettim suan ciğerler tamamen açık motor sesi dahi değişiyor herkeze tavsiye ederim kesinlikle. Özellikle 90Bg 6 ileri emotion ve dinamic araçlar için kesin yapılması gereken işlem içerisi kurum bağlıyor EGR iptal olmadığından dolayı.
Ayrıca turbonun geç açması ya da pedalda boşluk oluşmasının da çözümü bu olarak kesinleşti kafamda hem manifolt hemde turbonun içerisindeki kurumu ve tıkanıklığı görünce. Resmen kanser olmuş durumdaydı şuan aracım ve kafam rahat gerçekten resimleri paylaşıcam gerçekten hak vereceksiniz.
Konu 34TH065 tarafından (24/10/2011 Saat 15:14 ) değiştirilmiştir. Sebep: hatalı harf
2-3 saatlik bir işlem ancak gerçekten özenecek ve tanıdık bir yer olmalı yoksa kimse o işi yapmıyor.
hüseyin link ne oldu resim ekleyecektın merak ettim simdi
sorun yine hortladı maalesef...geçen servise gittim çok bilmiş usta arabayı bırak dedi,gitmiş gezmiş gelmiş heralde.bişey yok dedi.gitti debimetreyi temizledi(bu arada benim bildiğim sıkıntı debimetrede ise kara düzen hava tutmak ve temizlemek gibi bişey işe yaramaz diye düşünüyorum).Ve öğleden sonra köye gittim.25 km lik, öyle bi sıkıntı yarattı ki 4 ve 5 . vitesteki sorun rampa yukarı çıkarken 3.viteste ve 2 .viteste daha sık yaptı.25 dk lık yolu 40 dk da gidebildim.Sağa çekip servisi aradım yarın saat 17 de geliyorum diye, aynı sıkıntı var diye, biraz da o sorunu hallettiğiniz sıkıntı devam etmekte diye sert bi şekilde söyledim.Saat 21,30 gibi dönüş yoluna çıktım.dönüşte çok rampa yok yapmadı.Ya nasıl bişey bu anlamadım, halen sinirliyim.Burda EGR valfi ne bakılsın diyen bir arkadaş oldu.Belki basit belki de komplex bir durum ama bana göre ya debimetre,ya Atm.basınç sensörü,ya da arkadaşın dediği gbii egr...Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri